Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

"Увиснал" на една страна


Препоръчано мнение

Здравейте!

 

Днес забелязах, че колата е с един пръст :) по-ниска от лявата страна. Видимо колата е наклонена. Как го измерих!? Между задна лява гума и калника мога да пъхна два пръста, а от другата страна - три. На какво се дължи? Изпуснал амортисьор от срещуположната страна!? Или пружина, но от проблемната страна!? Или нещо друго!? За какво служи стабилизиращата щанга? Чудя се, каква може да е причината. А и цената :)

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif.........я по-добре днес,като я покараш,пак да пишеш.Странна работа.......защо се замисли за стабилизиращата щанга?При проблем при нея най-вероятно да са и тампоните,а те само ще потропват!Дори да е поизкривена,би трябвало да се наруши геометрията на гумите-сиреч да стоят леко,като недозавили........нещо не ми се вързва да ти е там проблема!

Пружина или амортисьор.......................има резон,но пък въпреки около 90-те к. км навартени на колата ти(по твои данни от други теми),пак не ми се връзва нещо.......................нова е все още!

А за тампоните на носача.................замислял ли си се???

Интересно стана,пиши!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А убеден ли си, че колата е била на равно място когато си я гледал?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега,без да се обиждаш ама,колко кила си :D ?

 

80 :). Не е проблема там. В София в The mall има автомивка. Пода е равен и точно там видях проблема. Прибрах се и колата все така си стоеше на една страна. Може и да е от по-рано, но като спирам по тротоари, няма как да го видя. Днес посетих БС. Според тях няма никакъв проблем. Незнам как ги тестват. И наистина видимо сега колата е в нормално състояние. :icon_blush: До кога? Според мен е амортисъор! Преди година е бил изпуснал заден ляв. Колко време е карана колата така, не знам. Сега виси наляво, т.е изпуснал десен. Но пък няма външен теч... Това са само разсъждения. На "тресачка" няма да могат да хваната проблема, защото тестват два по два и единия ще компенсира :( Това с щангата беше само предположение.

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

80 :)

Огледай си тогава пружините за счупена витка ..:icon_thumbup:

Много си малък за да провисне от теглото ти тази страна ..За целта трябва да си двойно по- гоУЕм ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хм http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif.........я по-добре днес,като я покараш,пак да пишеш.Странна работа.......защо се замисли за стабилизиращата щанга?При проблем при нея най-вероятно да са и тампоните,а те само ще потропват!Дори да е поизкривена,би трябвало да се наруши геометрията на гумите-сиреч да стоят леко,като недозавили........нещо не ми се вързва да ти е там проблема!

Пружина или амортисьор.......................има резон,но пък въпреки около 90-те к. км навартени на колата ти(по твои данни от други теми),пак не ми се връзва нещо.......................нова е все още!

А за тампоните на носача.................замислял ли си се???

Интересно стана,пиши!

От усуана стабилизираща щанга,може да виси на една срана.Поне пи камионите дето ги правиме е така.Друг е въпроса че за да се усуче,зор трябва да види.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

За да внеса малко яснота по темата, ще добавя, че ходих на стрес тест за амортисьори. Всичко е в норми. Така че остава другия заподозрян - пружина. Интересно ми е дали има разлика между лява и дясна пружина :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Май заден ляв амортисьор ще се окаже слабо място на Лансера-аз сменям вече втори,все тече и кляка пък съм с десен волан. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май заден ляв амортисьор ще се окаже слабо място на Лансера-аз сменям вече втори,все тече и кляка пък съм с десен волан. :icon_crying:

Амортисьора няма нищо общо с клякането, ной погасява напъните на купето за подскачане и люлеене, за клякането отговарят пружините ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

А чува ли се нещо, като тропане от колата? Все пак трябва да има някакви причини или насоки, за да се ориентираш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да Ви споделя, че момчето от Ратола ми сподели, че на нашите Лансъри, амортисьорите заминавали на кръст, ДВА ПРЕДНИ, а примерно преден ляв със заден десен...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...