kesten Публикувано 4 юли 2011 Сподели Публикувано 4 юли 2011 Здравейте! Днес забелязах, че колата е с един пръст по-ниска от лявата страна. Видимо колата е наклонена. Как го измерих!? Между задна лява гума и калника мога да пъхна два пръста, а от другата страна - три. На какво се дължи? Изпуснал амортисьор от срещуположната страна!? Или пружина, но от проблемната страна!? Или нещо друго!? За какво служи стабилизиращата щанга? Чудя се, каква може да е причината. А и цената Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 Хм http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif.........я по-добре днес,като я покараш,пак да пишеш.Странна работа.......защо се замисли за стабилизиращата щанга?При проблем при нея най-вероятно да са и тампоните,а те само ще потропват!Дори да е поизкривена,би трябвало да се наруши геометрията на гумите-сиреч да стоят леко,като недозавили........нещо не ми се вързва да ти е там проблема!Пружина или амортисьор.......................има резон,но пък въпреки около 90-те к. км навартени на колата ти(по твои данни от други теми),пак не ми се връзва нещо.......................нова е все още!А за тампоните на носача.................замислял ли си се???Интересно стана,пиши! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 А убеден ли си, че колата е била на равно място когато си я гледал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 Абе колега,без да се обиждаш ама,колко кила си :D ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 5 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 5 юли 2011 (редакция) Абе колега,без да се обиждаш ама,колко кила си :D ? 80 . Не е проблема там. В София в The mall има автомивка. Пода е равен и точно там видях проблема. Прибрах се и колата все така си стоеше на една страна. Може и да е от по-рано, но като спирам по тротоари, няма как да го видя. Днес посетих БС. Според тях няма никакъв проблем. Незнам как ги тестват. И наистина видимо сега колата е в нормално състояние. :icon_blush: До кога? Според мен е амортисъор! Преди година е бил изпуснал заден ляв. Колко време е карана колата така, не знам. Сега виси наляво, т.е изпуснал десен. Но пък няма външен теч... Това са само разсъждения. На "тресачка" няма да могат да хваната проблема, защото тестват два по два и единия ще компенсира :( Това с щангата беше само предположение. Редактирано 5 юли 2011 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 80 Огледай си тогава пружините за счупена витка ..:icon_thumbup:Много си малък за да провисне от теглото ти тази страна ..За целта трябва да си двойно по- гоУЕм ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 5 юли 2011 Сподели Публикувано 5 юли 2011 Хм http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif.........я по-добре днес,като я покараш,пак да пишеш.Странна работа.......защо се замисли за стабилизиращата щанга?При проблем при нея най-вероятно да са и тампоните,а те само ще потропват!Дори да е поизкривена,би трябвало да се наруши геометрията на гумите-сиреч да стоят леко,като недозавили........нещо не ми се вързва да ти е там проблема!Пружина или амортисьор.......................има резон,но пък въпреки около 90-те к. км навартени на колата ти(по твои данни от други теми),пак не ми се връзва нещо.......................нова е все още!А за тампоните на носача.................замислял ли си се???Интересно стана,пиши!От усуана стабилизираща щанга,може да виси на една срана.Поне пи камионите дето ги правиме е така.Друг е въпроса че за да се усуче,зор трябва да види. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 20 юли 2011 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2011 За да внеса малко яснота по темата, ще добавя, че ходих на стрес тест за амортисьори. Всичко е в норми. Така че остава другия заподозрян - пружина. Интересно ми е дали има разлика между лява и дясна пружина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MADMIX Публикувано 10 август 2011 Сподели Публикувано 10 август 2011 Май заден ляв амортисьор ще се окаже слабо място на Лансера-аз сменям вече втори,все тече и кляка пък съм с десен волан. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 август 2011 Сподели Публикувано 10 август 2011 Май заден ляв амортисьор ще се окаже слабо място на Лансера-аз сменям вече втори,все тече и кляка пък съм с десен волан. :icon_crying:Амортисьора няма нищо общо с клякането, ной погасява напъните на купето за подскачане и люлеене, за клякането отговарят пружините .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 август 2011 Admin Сподели Публикувано 11 август 2011 А чува ли се нещо, като тропане от колата? Все пак трябва да има някакви причини или насоки, за да се ориентираш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 11 август 2011 Сподели Публикувано 11 август 2011 Искам да Ви споделя, че момчето от Ратола ми сподели, че на нашите Лансъри, амортисьорите заминавали на кръст, ДВА ПРЕДНИ, а примерно преден ляв със заден десен... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.