TASSO Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 ...Иначе според мен си става дискусия и доста хора седят и гледат сеир отстрани подразбрах... Ех колко правилно го каза, също така вече сте далеч от темата. Може да включите и Голф GTI(като една истинска бегачка) в сравненията, че ауди - галант я гледаме от доста време. Като гледам в предложенията няма ограничения по цена, така че ще дам предложение за Dagger GT :plane: Според мен и за тази кола си заслужава раздялата с галанта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Това е готин тест на 4х4 системите на разични марки автомобили. И е обяснено простичко.http://www.youtube.com/watch?v=Z6-ERc-DfhA 1 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Аз си чакам отговора за хендлинга при напречен и надлъжен двигател във вариант FWD. По този въпрос , ще трябва да отворим нова тема си мисля. Най-общо казано при надлъжен мотор се постига по-добър баланс , полуоските са с равни дължини и при ускорение се изравняват инерционните сили, отделно тежестта има възможност да се разпределя така върху предния мост, че да подобри управлението и да повлияе върху недозавиването. Проблем е пасивната безопасност, защото при удар мотора се стреми да влезе в купето. Използва се при 4Х4 автомобили и такива със задно най-често. При другия вариант сам знаеш къде лежат мотор и скорости, полуоските са с различни дължини , при ускорение някой коли имат сколонност да тръгват на една страна заради това, мястото в коша става супер ограничено и не особено удобно при обслужване, но автомобилите покриват по-лесно тестовете за пасивна безопасност. По принцип най-добър баланс се постига при боксерите, защото центъра на тежестта е ниско, мотора е надлъжно и инерционните сили са в една равнина. Но в случая с този мотор може и аз да греша, признавам си че не съм 100% сигурен. Иначе според мен си става дискусията и доста хора седят и гледат сеир отстрани подразбрах (тя темата си е такава) :D . Поздрави Хубаво е , че темата се радва на зрителски интерес , предполагам би било добре да има повечко такива, защото и на мен понякога ми е отегчително да чета само кой какво продава или проблеми. По въпроса за системите на впъскване на горивото имаме карбуратор, механичен инжекцион, моноинжекцион( това което ти описваш пак като "механична инжекция") и пълна инжекция(многоточково впръскване) , какъвто е и моя 2.6 мотор. Дюзите и времената им на впръскване се регулират от компютъра , като се влияят от 2 ламбда сонди за всяка глава, сензор за постъпващия въздух като температура и обем, оборотите на коляновия вал, положението на разпределителния, детонационен датчик , температура на двигателя и положение на дроселната клапа, общо 6 броя без сондите. Газовия ми инжекцион е настроен по бензиновите времена на инжекторите и показанията на сондите за бедна/ богата смес. Още като си купувах колата си търсех достатъчно "умен" мотор за газ... Аз мисля да приключим дотук обаче с обсъждането на моя автомобил и мотора му, защото никъде не съм правил сравнения с него и дори в началото не съм си позволявал дори някъде да го изтъкна като сравнение или по-добър избор спрямо Галант, защото бях сигурен накъде ще тръгне темата. По принцип не смятам атмосферните мотори като цяло за особено ефективни и с добро КПД, затова съм се насочил към турбо такива. Като цяло и тенденцията във световен план е развитие на малки мотори с принудително пълнене и принудително впръскване на принципа на GDI технологията на Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 (редакция) Защо мислиш че бъркам моното с механична инжекция (добре, механичен инжекцион, за мен е едно и също, и двете са жаргонни изрази). Моното си е една дюза управлявана по време, другото са много дюзи като количеството впръскано гориво се управлява чрез промяна на налягането в рейката, т.е дюзите си пръскат на практика постоянно, но с променлива сила. Такива са системите на Bosch К-Jetronic (чисто механична) и KE-Jetronic - регулатора на налягане се управлява от ЕКУ. Но на този ABC мотор в АутоДата дават че му е Motronic системата, така че явно се бъркам за него и си е с управление на дюзите по време. За другото съм напълно съгласен с теб. И по темата, аз съм си набелязал ето това след време като стане по 10-15к ... ако не е свършил нефта до тогава де .. Редактирано 15 април 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Не ми се навлиза в дебрите на инжекционите...Кажи сега, като не карам толкова смотан мотор, това какво променя с Галанта ? :D Модерен ли е технологично мотора 6А за поколението в което се вгражда или не ? на предната страница клипчето дето са сравнени 3 V6 мотора (пост #33).Сори , ама мотора на БМВ е R6 ...шестцилиндров е , но е РЕДОВИ ! Отделно като поколения и години колите са много различни...Галант 99-00 и Ауди 90 максимум 91ва...Бавареца е някъде преди фейса към 97 най-рано също... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 април 2011 Автор Сподели Публикувано 15 април 2011 По принцип не смятам атмосферните мотори като цяло за особено ефективни и с добро КПД, затова съм се насочил към турбо такива. Като цяло и тенденцията във световен план е развитие на малки мотори с принудително пълнене и принудително впръскване на принципа на GDI технологията на Мицубиши. Мдааа, прав си за това, няма такъв кеф като мощността от ниските обороти..Във връзка с това веднага отварям нова тема :icon_thumbup: чакай да видя къде да я плясна :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Не съм съгласен с по-доброто управление при надлъжния двигател при FWD. Щом масово са с напречен, значи така е по-добре.Дали е по-лесно за обслужване зависи и от самата конструкция - как са подредени отделните детайли под капака, къде минават разните му там маркучи, кабели, тръби, казанчета и въобще колко място има. Място може да има, респ. да няма и в двата случая. Даже когато има място пак може да е тегаво за работа. Например за да смениш термостат да трябва да махнеш ангренажа. При галант лесно се сваля (съдейки по външен оглед) стартера. Не помня на каква италианска кола беше, един приятел разказа как негови познати със сервиз му оставили ключетата да си оправи сам стартера. Много разглобяване да стигнеш до болтовете. Дали не беше фиат крома 2.0 турбо... Те щото знели че той може :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Не съм съгласен с по-доброто управление при надлъжния двигател при FWD. Щом масово са с напречен, значи така е по-добре.Това е направо за бисери :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Не съм съгласен с по-доброто управление при надлъжния двигател при FWD. Щом масово са с напречен, значи така е по-добре. Той и Голф-а е масова кола,значи е по-добра :icon_doh:-логики. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Това е направо за бисери :icon_thumbup:Гледай го пък този? Абе Бисере, ти какво правиш в нашия форум и спамиш темите с това субару? Имаш на десктопа си галант ли? Я ми кажи ти от къде знаеш коя кола как завива? Сигурно освен автоматик имаш и трекшън контрол, нищо че си 4х4 (хихихи) и си от тези, за които колите със задно са сезонни. Като не можете да ги карате, така ще приказвате :icon_rock: . Затова си си взел 4х4, щото иначе като пръсне дъждец ще си в канавката :icon_dance: Той и Голф-а е масова кола,значи е по-добра -логики.Храни куче да те лае :icon_doh: Говорим за разпределение на масите. А дали това е най-важното? На евото колко му е процентното съотношение предна-задно ос? Съмнява ме да е оптималната 50:50. Нали така пише в интернет? Обаче мачка повечето коли на рали, на писта и на улицата, без значение 4х2 ли са, 2х4 ли са или 4х4. Дали във всички случаи 4-цилиндров или V-образен 6-цилиндров двигател, разположен надлъжно, дава по-добро управление в сравнение със същия двигател, но монтиран напречно? Скоростната кутия в първия случай е доста зад предния мост, а във втория е върху него. Тежък агрегат е и оказва голямо влияние. Обаче има и други неща, които тежат, има междуосие, има нарочно концентриране на повече тегло към предницата, което освен че влияе благоприятно върху сцеплението, не винаги влошава управляемостта за средностатистическия клиент-шофьор. В единия случай се иска колата да може да слаломира, а в другия да има сцепление. Ама то повечето клиенти си редят конусчета пред тях и в свободното време тестват доколко завива колата. Вече някой можещ да кара ще може да изпита колата какво може, а не своите умения. Освен това има гуми, амортисьори, пружини, а те въобще не влияят.И аз като всички вас чета по форуми и наивно попивам и запомням на някой глупостите. Даже понякога се възхищавам на познанията на някой си, а впоследствие истината се оказва съвсем друга. Та нищо чудно и сега да е така. Искам да знам, интересувам се. Ще се опитам да намеря в хисторито къде четох мнения точно по този въпрос, въпреки че едва ли ще мога. Най-малкото не помня с кой браузър съм се ровил, точно къде и кога. Със сигурност имаше доста хора с мнения за в графа "бисери", т.е. мислещи като мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Kaзах аз, че отделна тема трябва да се пусне по този въпрос... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Ами че почети бе. Не говорим за разпределение предна задна ос - това е до предпочитание ами за разпределиние ляво-дясно там спор няма - най-добре да е симетрично :icon_bye: Хората вече се чудят как да разположат централно двигателя, особено в спортните модели, комбинирани схеми с един централен двигател и два електрически и т.н., а то спорим напречен или надлъжен :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Дали ще се съберем хора в тази тема барем един белот да изиграем... И пак някой ще люпи семки и ще вика тази тема е за архива, оная е за златния фонд, тази е за бисери, а онази за в коша. Целта на форума не е ли да се дискутират различни проблеми, да има обмяна на мнения, знания и опит? Когато някой е толкова компетентен, или да обясни като на невежа, или да замълчи. Никой няма да му се сърди и никой никого не кара насила да пише. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Ето някой съвременни схеми, за да сме в крак с тенденциите. А че нашите коли са стари... Представяш ли си че нямам тракшън, даже и филтър на купето нямам... няма го самия модел. Трагедия :icon_angel: Ferrarihttp://auto.dir.bg/video_open.php?id=470920 Audi R8http://www.audi.co.uk/content/audi/new-cars/r8/r8-spyder-v8/r8-with-quattro/quattro-permanent-all-wheel-drive/_jcr_content/main-stage/tab_content/container1/generic_image.img.png Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 :icon_dance: Целта на форума не е ли да се дискутират различни проблеми, да има обмяна на мнения, знания и опит? Когато някой е толкова компетентен, или да обясни като на невежа, или да замълчи. Никой няма да му се сърди и никой никого не кара насила да пише.Абе целта на форума не знам каква е, но това с напречните и надлъжните мотори е доста сложна материя. За напречните знам, че е по-евтино производството на коли с такива. По-лесна е хомологацията и по-голяма пасивната сигурност. При надлъжните има едни инерционни сили, които при въртенето на мотора и детаилите превръщат колата в подобие на снаряд и подържат зададената траектория. Решенията мотора и скоростите, пред , зад и върху моста са конкретни и инжинерни, с цел подобряване разпределението на тежестта и баланса преден/заден мост, според теглото и системите в автомобила и конструкцията на рамата. При напречните нямаш много голямо поле за действие в този аспект. Имаш и презавиване и недозавиване като функция на всичко останало...и става... :icon_doh: Аааа при големите коли мотора позволява да е надлъжно заради пространството в коша, но при малките нали се сещаш , че и се търси някаква симетрия и форма на автомобила...Отделно при надлъжните мотори скоростите са с три вала...при напречните с два...Има още, но всичко е съвкупност и трудно може да се даде точна рецепта или панацея... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Добре де, 6А13 си е кажи-речи квадратен, кво значение има как ще го сложиш? :icon_n_ermm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Аз пак да кажа по темата - след Галант - Аутлендър или Субару Форестър 2.0 турбоТака ги виждам аз нещата....Объркахте човека, бре! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 април 2011 Сподели Публикувано 15 април 2011 Добре де, 6А13 си е кажи-речи квадратен, кво значение има как ще го сложиш? :icon_n_ermm: :hysterical: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 15 април 2011 Admin Сподели Публикувано 15 април 2011 :icon_dance: Абе целта на форума не знам каква е... Аз знам каква е целта на форума. Да спрете да спамите! 3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 16 април 2011 Сподели Публикувано 16 април 2011 Mitsubishi и дилърите им не един път са доказали, че не могат да направят налагане на пазара с рекламни кампании, което е още по-голямо доказателство за качествата на автомобила.От цялата тема май това е най-вярното Само бих допълнил - не на конкретен автомобил, а на марката като цяло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 17 април 2011 Сподели Публикувано 17 април 2011 Безсмислено е да се сравнават автомобили с 15-20 години разлика в годината на производство и незнайно точно колко от момента когато са замислени и проектирани. Галант ЕА е стара концепция и трябва да се сравнява с автомобили производство около 1996г. А с какъв автомобил евентуално може да бъде заменен - на практика Mitsubishi нямат наследник за момента, ако е същия клас автомобил и държим да е по-нова концепция трябва да е друга марка. Галант ЕА, каквото е могъл да даде го е дал и е може би най-успешно продавания лек автомобил Mitsubishi в Европа и въпреки старата си концепция до около 2005г се продаваше и имаше търсене, предполагам че ако се предлагаше щеше да се продава добре и до 2007г. Това е показателно за това как е бил приеман автомобила от потребителите, независимо че е стара концепция, това обикновения потребител не го интересува и не го разбира, интересува се най-вече от дизайн, цена и разбира се правилно ориентирана реклама. Mitsubishi и дилърите им не един път са доказали, че не могат да направят налагане на пазара с рекламни кампании, което е още по-голямо доказателство за качествата на автомобила.Браво намерисе някой да го каже точно най-накрая... :icon_clap: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V 6 24 valve Публикувано 20 април 2011 Сподели Публикувано 20 април 2011 Амиииии... аз бих сменил Галанта за следните две возила : Мицубиши ЕВО 8 или 9 или Мицубиши Аутлендър (новия ) - 177 к.с :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 април 2011 Сподели Публикувано 20 април 2011 Мдааа, аз мисля да го сменя с хонда акорд 2,4 от 2006-та или с една е -класа от 2004 г. с трилитров дизелов двигател, все стари коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 април 2011 Сподели Публикувано 20 април 2011 Да речем човек Х разполага с парична сума в размер на около 7500 лева за автомобил. Има следните изисквания:- да не е комби- да не е автоматик- може и малка кола да е, но да не е голяма (по-голяма от галант примерно)- да не е много мощен заради данъка и по възможност да е по-нова година (до 2000 куб.см.)- да не е на повече от 170000 км.- няма значение дизел или бензинГалант го изключваме от сметките. Какво би могъл да си купи човекът Х при тези условия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 20 април 2011 Сподели Публикувано 20 април 2011 (редакция) Кола се купува по предназначение и после лични предпочитания, само тогава другите характеристики на автомобила добиват смисъл и се претеглят с недостатъците. Иначе просто изредени ограничения нямат смисъл повече от тези на произволна обява - иди пусни едно търсене с тях в сайт за коли и си готов. Редактирано 20 април 2011 от BAlexandrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.