Миткo Публикувано 15 ноември 2010 Сподели Публикувано 15 ноември 2010 (редакция) Вдъхнових се от друг форум (специален, за моето Pajero), да монтирам тези джаджи на предният капак. Момчето което го е направило е сложило такива от ВАЗ-2109. Такъв звер единствено по морги, съмнявам се да има резерчни части за тази Ладичка. Дайте някаква идея от какву друго мога да присадя тези така наречени амортисьори. Благодаря! http://img-fotki.yandex.ru/get/3711/amatti73.1/0_18318_a33e5d36_L.jpghttp://img-fotki.yandex.ru/get/3711/amatti73.1/0_1831f_914d127f_L.jpghttp://img-fotki.yandex.ru/get/3803/amatti73.1/0_18322_95448bd_L.jpg Редактирано 15 ноември 2010 от Миткo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 15 ноември 2010 Сподели Публикувано 15 ноември 2010 Вероятно за ВАЗ-а ги продават и по магазините още. Друг вариант е да потърсиш по моргите с дължината която те интересува. Мога да ти предложа от задната врата на моя Колт но дали ще удържат капака е друг въпрос на който нямам отговор BTW за какво ти е тази модификация, често ли ровиш под капака? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 15 ноември 2010 Сподели Публикувано 15 ноември 2010 Между другото това е страхотна екстра.Преди време имах Деу Супер Салон и то оригинално си беше така. По спомен, като ги сменях бяха 30лв/бр., ама това беше 2005 или 2006г. и то при официалният представител на Деу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 15 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2010 (редакция) Вероятно за ВАЗ-а ги продават и по магазините още. Друг вариант е да потърсиш по моргите с дължината която те интересува. Мога да ти предложа от задната врата на моя Колт но дали ще удържат капака е друг въпрос на който нямам отговор BTW за какво ти е тази модификация, често ли ровиш под капака?Трябва да потърся такъв магазин в близост. Капакът го отварям единствено и само, ако трябва да си проверя маслото, но идеята е в гъзарията! Наистина доста ми допада като замисъл и ще гледам в скоро време да го осъществя! П.п. Предполагам, че ще са му слаби амортисьорите от Колт, за това предпочитам да заложа на вече изпробваното! Все пак, благодаря! Редактирано 15 ноември 2010 от Миткo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Varbanov Публикувано 18 ноември 2010 Сподели Публикувано 18 ноември 2010 Предната ми кола беше Peugeot 605, точно с такива амортисьорчета на предния капак. Постепенно с годините започнаха да се скапват, в резулт на което капака започна да се свлича от само-себе си на различн таймаут. Няма спор, неприятна работа си беше да те "издрънка" по главата. Не си и помислях да ги подменям - колата си беше все пак на 15+ години. Просто когато стоях надвесен над двигателя за да правя нещо, или го подпирах с подръчни средства (и не си беше толкова лесна работа да намериш нещо с необходимата дължина и подходящи места за застопоряване), или просто бях в готовност да поема удара (дай боже с рамо, а не с главата). Mitsu-то ми сега изглежда много по-дървено в това отношение: подпираш капака с някава си щека там, за да да стои изправен! Ей Богу, вярвай ми - сигурна работа си е!!! Мен да питаш: не си търси сам проблемите и забрави за тези глупости! Просто няма абсолютно никакъв смисъл, освен ако не ти си налага да отваряш капака по десетина пъти на ден!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.