Премини към съдържание

Препоръчано мнение

  • Отговори 352
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

това при аутлендера (поне при мен) пак се ресетва на автоматично след като престои 4 часа колата изгасена...

Затова си водя статистика само на пълно - пълно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това при аутлендера (поне при мен) пак се ресетва на автоматично след като престои 4 часа колата изгасена...

Затова си водя статистика само на пълно - пълно.

и при мен е така, сега зареждам на различни бензиностанции да видя къде ще съм най-доволен, в момента съм на авио и не знам дали си внушавам обаче двигателя е доста по-тих. И върви по-добре. Ще видим и пробега как ще е. Предишното ми зареждане даде разход около 8.2, което още не знам как да определя :) добре ли е, зле ли е :) предимно градско с кратки пътувания извън града.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 4 седмици ...

При мен нещо много бързо се качва нивото на маслото. Преди точно 1месец смених маслото, ходих до БС, там не установиха да има нещо нередно по компютърната диагностика.

Обаче нивото на маслото се покачва доста бързо. За 1 месец съм минал 1600км като има и доста извънградско (г-д 50/50). Нивото си беше точно между 2те дупки, а сега е подминало макса и е на половината път до Х-а. Прилагам една картинка за яснота. Моето ниво след месец каране е с червеното. С зеленото е като го смених. index.45.jpg

От друга страна в мануала намерих да пише следното:

In diesel-powered vehicles, when burning away and removing soot accumulated in the DPF, fuel can mix with the engine oil and an increase in the engine oil level may occur. This does not indicate an abnormality.

ДПФ филтъра ми е главния заподозрян. Точно като бях на път за БС ми светна лампа с надпис CHECK DPF SYSTEM. Там като отидох и ми обясниха, че трябва да я карам известно време над 2000 оборота за да може да се извърши регенерацията на този филтър. Така и направих, качих се на магистралата и за 30тина км, лампата изчезна.

То като гледам скоро ще стигне пак близо до Х-а и пак ще ходя до БС. Предполагам ДПФ филтъра е запушен? Може ли да споделите наблюдения, колегите с дизеловите мотори?

Редактирано от rdaskalov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук от форума научих за сервиза на Милен, на кукленско шосе, мисля да я заведа при него (много добри отзиви).

Редактирано от rdaskalov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте,от скоро съм собственик на АСХ 1,6 117 коня, бензин.Исках да направя пълно обслужване, майстора ми каза че е с верига,това възможно ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги,току що се регистрирах.Търся малко повече информация за митсубиши АSX 1.8 дизел 150 коня.Много ми харесва, но твърде оскъдна информация.Ще Ви бъда благодарен ако споделите собствени впечатления .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Знае ли някой защо на празен ход на ASX 1,8 D 150 hp, разходомерът показва „бяло” ниво до край?Когато потегля всичко се нормализира. И това ли е проблем, който води до светване на индикацията за проверка на нивото на маслото?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормално изображение. При всички Mitsubishi модели е така. Споко!

ОК, мерси. Карам повече градско и от време на време ми светва индикация за проверка на нивото на маслото, но нивото си е ОК. Не мога да разбера кога прави регенерация на ДПФ да не я прекъсвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е нормално изображение. При всички Mitsubishi модели е така. Споко!

ОК, мерси. Карам повече градско и от време на време ми светва индикация за проверка на нивото на маслото, но нивото си е ОК. Не мога да разбера кога прави регенерация на ДПФ да не я прекъсвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Привет.

 

Някой може ли да помогне с информация какви са обслужванията след 150 000 км.?

ASX DI-D 150 к.с. 2013-та. Не можах да се ориентирам в книжката, а в сервиза ...

 

Благодаря!

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте Всички,

Насочил съм се към покупка на старо на Mitsubishi ASX Бензин 1,6 - ръчни скорости.

Колата ще се кара от жена ми, ще вози децата и ще се използва предимно в града.Разбира се и от време на време извън градско.

Да ви обяснявам защо съм се спрял на тази кола и тази марка мисля, че e безсмислено.

Знам, че покупката на кола втора ръка винаги е риск и късмет.Наясно съм, че колата няма да е като нова и ще има разни забележки.

Може ли да ме насочите дали избора е удачен и на какво да се обръща внимание при избора на определена кола.

Правейки проучване за модела се натъквам (най вече в чужди форуми и сайтове) на недостатъци като:

1.Слабо окачване-наистина ли е слабо. На колко километра се компрометира. До сега не съм карал японска кола, но всички около мен твърдят, че японците са железни при окачването.

2.Проблем с превключването на скоростите от неутрална към 1-ва, 1-ва към 2-ра и задна скорост при студена кола. Това го прочетох и в този форум, но развръзката на проблема остана без край. Наистина ли съществува този болест със скоростите.

Ще съм благодарен на всички отделили време да споделят мнение.

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Привет!

 

Моят е дизел и т.н. но до момента - 165 000 км - нямам ремонт по окачването, освен сменени предни амортисьори. Скоростите също са без забележка /въпреки че съм с шестстепенна ръчна кутия, а май бензин-ката е с петстепенна/ ...

 

Успех!

 

 

Здравейте Всички,

Насочил съм се към покупка на старо на Mitsubishi ASX Бензин 1,6 - ръчни скорости.

Колата ще се кара от жена ми, ще вози децата и ще се използва предимно в града.Разбира се и от време на време извън градско.

Да ви обяснявам защо съм се спрял на тази кола и тази марка мисля, че e безсмислено.

Знам, че покупката на кола втора ръка винаги е риск и късмет.Наясно съм, че колата няма да е като нова и ще има разни забележки.

Може ли да ме насочите дали избора е удачен и на какво да се обръща внимание при избора на определена кола.

Правейки проучване за модела се натъквам (най вече в чужди форуми и сайтове) на недостатъци като:

1.Слабо окачване-наистина ли е слабо. На колко километра се компрометира. До сега не съм карал японска кола, но всички около мен твърдят, че японците са железни при окачването.

2.Проблем с превключването на скоростите от неутрална към 1-ва, 1-ва към 2-ра и задна скорост при студена кола. Това го прочетох и в този форум, но развръзката на проблема остана без край. Наистина ли съществува този болест със скоростите.

Ще съм благодарен на всички отделили време да споделят мнение.

Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това при аутлендера (поне при мен) пак се ресетва на автоматично след като престои 4 часа колата изгасена...

Затова си водя статистика само на пълно - пълно.

Еми, при мен също се ресетва на А и то не след 4 часа, а веднага след гасене и ново палене на колата. Нз дали проблемът е в софтуера, някой слънчев ден може да я заведа на сервиз...

Извинявайте за лаишкия въпрос, но да попитам наготово - ASX 1,8 дизел, 150 к.с. с ремък ли е или с верига и ако е с ремък, кога се сменя :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте всички!

 

От 2 седмици съм собственик на АСХ 2012 година.Автомобила е с най високо ниво на оборудване и двигател 1.8 дизел 150кс МИВЕК.За първи път карам японско автомобил и общо взето не знам какво да очаквам.Запознат съм с пълната история на автомобила(Австрииски е), дори с адереса и телефона на предишния собственик.Колата е закупена от шоурум на Мерцедес и е обслужвана само там.Интериора е много запазен ( направо бих казал като нов), много удобен за употреба и въобще доста приятно ме изненада.Има голяма мултимедиина конзола ММЦС която дава доста възможности за настроики.Навигацията е с хард диск . В началото беше доста бедна (2011 година карти) но след ъпдеита на картите с 2017 всичко стана изключително подробно и удобно.Не фигурира карта на Турция но така е дадена от производителя(https://hereshop.navigation.com/product/Catalog/Catalog_Mitsubishi_ASX_2011/MMCS-HDD-Europe-2017/sku/T1000-25692/en_GB/HEREEMEA/EUR ). Обслужих я и ми казаха че мотора е с верига и за момента само да карам.

Колата е много пъргава и се държи доста стабилно на пътя.

Сега бих искал да попитам по старите собственици на тая марка какво да очаквам от автомобила(здрав ли е , трябва ли да се сменя веригата и как да разбера кога да го направя),кои са прблемните възли и кое трябва да проверявам по често.Общо взето такива неща.

Предварително се извинявам ако на някой му се сторят глупави въпросите но досега не съм карал японец още повече дизел.

Благодаря предварително на всички които решат да ме осведомят мъничко!

Радвам се че има и такъв специализиран форум където можеш да споделиш всичко за съответната марка!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте всички!

 

От 2 седмици съм собственик на АСХ 2012 година.Автомобила е с най високо ниво на оборудване и двигател 1.8 дизел 150кс МИВЕК.За първи път карам японско автомобил и общо взето не знам какво да очаквам.Запознат съм с пълната история на автомобила(Австрииски е), дори с адереса и телефона на предишния собственик.Колата е закупена от шоурум на Мерцедес и е обслужвана само там.Интериора е много запазен ( направо бих казал като нов), много удобен за употреба и въобще доста приятно ме изненада.Има голяма мултимедиина конзола ММЦС която дава доста възможности за настроики.Навигацията е с хард диск . В началото беше доста бедна (2011 година карти) но след ъпдеита на картите с 2017 всичко стана изключително подробно и удобно.Не фигурира карта на Турция но така е дадена от производителя(https://hereshop.navigation.com/product/Catalog/Catalog_Mitsubishi_ASX_2011/MMCS-HDD-Europe-2017/sku/T1000-25692/en_GB/HEREEMEA/EUR ). Обслужих я и ми казаха че мотора е с верига и за момента само да карам.

Колата е много пъргава и се държи доста стабилно на пътя.

Сега бих искал да попитам по старите собственици на тая марка какво да очаквам от автомобила(здрав ли е , трябва ли да се сменя веригата и как да разбера кога да го направя),кои са прблемните възли и кое трябва да проверявам по често.Общо взето такива неща.

Предварително се извинявам ако на някой му се сторят глупави въпросите но досега не съм карал японец още повече дизел.

Благодаря предварително на всички които решат да ме осведомят мъничко!

Радвам се че има и такъв специализиран форум където можеш да споделиш всичко за съответната марка!

.....общо взето първо ще имаш проблеми със задните спир. апарати, които ще клеасат и ще почнат да задържат дисковете, и на свой ред ще се изкриви диска някой ден.....ще се усети като при спиране с по висока скорост, педала на спирачките ще пулсира....

После ще изчезне и ръчната ,и ще трябва да правите ремонт на задните спирачки в крайна сметка.....

За автомобили над 150к к м пробег , ще имате проблем с шарнирите, които ще се разбият -горе долу на толкова ги сменяме ние......

третото е да се пази от скапано гориво, това значи да не се сипва от случайни бенз-ции, и като се сипва ,да се слага от хубавото гориво , примерно Ви пауър.......горивния филтър да се сменя на ВСЯКА смяна на масло , а не както някои искат - през смяна , т.е. на 20-30 к км. пробег....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....общо взето първо ще имаш проблеми със задните спир. апарати, които ще клеасат и ще почнат да задържат дисковете, и на свой ред ще се изкриви диска някой ден.....ще се усети като при спиране с по висока скорост, педала на спирачките ще пулсира....

После ще изчезне и ръчната ,и ще трябва да правите ремонт на задните спирачки в крайна сметка.....

За автомобили над 150к к м пробег , ще имате проблем с шарнирите, които ще се разбият -горе долу на толкова ги сменяме ние......

третото е да се пази от скапано гориво, това значи да не се сипва от случайни бенз-ции, и като се сипва ,да се слага от хубавото гориво , примерно Ви пауър.......горивния филтър да се сменя на ВСЯКА смяна на масло , а не както някои искат - през смяна , т.е. на 20-30 к км. пробег....

 

Предполагам е възможно да профилактирам задните спирачни апарати и да не се стигне до това?

Шарнирите за сега са екстра.Колите си ги карам винаги пълен пълен резервоар от едно и също място и засега нямам проблем.

Като си обновявах картите на навигацията видях че хард диска е само 40гб и мястото за музика е ограничено.Дали е възможно да го сменя с 80гб такъв.Занимавам се с компютри и не е проблем да си намеря такъв, но незнам дали няма ограничения в големината на хардовете?

Редактирано от Lachezar Don
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам е възможно да профилактирам задните спирачни апарати и да не се стигне до това?

Шарнирите за сега са екстра.Колите си ги карам винаги пълен пълен резервоар от едно и също място и засега нямам проблем.

Като си обновявах картите на навигацията видях че хард диска е само 40гб и мястото за музика е ограничено.Дали е възможно да го сменя с 80гб такъв.Занимавам се с компютри и не е проблем да си намеря такъв, но незнам дали няма ограничения в големината на хардовете?

...аз бях в същата дилема, малееше ми диска, и исках да го сменя с по голям, доколкото разбрах ,ИОС-а му подържал и 80Гб дискове, но интерфейса на диска е PCMCIA или нещо такова беше.....впоследствие реших, че за стари технологии няма да се напъвам и ще си заменя целия дабъл дин с нещо друго, но така и не ми стигна времето и си остана .....нещо такова или друго от сорта, има много .....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...аз бях в същата дилема, малееше ми диска, и исках да го сменя с по голям, доколкото разбрах ,ИОС-а му подържал и 80Гб дискове, но интерфейса на диска е PCMCIA или нещо такова беше.....впоследствие реших, че за стари технологии няма да се напъвам и ще си заменя целия дабъл дин с нещо друго, но така и не ми стигна времето и си остана .....нещо такова или друго от сорта, има много .....

 

Виждал съм много китаиски заместители на оригинални конзоли,но са доста по лошо качествени(бледен дисплеи,лош тъч и тн)Единствено по големите удобства на андроида им дава някакво предимство и то само пред по бедните по функции.Тази си е екстра.Имам някой забележки но като цяло е доста функционална и удобна(все пак е в кола)Това за харда ми е достатъчно.Интерфеисът му е ИДЕ(ПЦМЦАИ е съвсем друга ракия)Хардовете са на ТОШИБА специална серия с голяма издръжливост на удар и температура специално разработени за вграждане в коли(ГАК серия)

По скоро ми кажи за спирачните апарати дали подлежат на профилактика?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм много китаиски заместители на оригинални конзоли,но са доста по лошо качествени(бледен дисплеи,лош тъч и тн)Единствено по големите удобства на андроида им дава някакво предимство и то само пред по бедните по функции.Тази си е екстра.Имам някой забележки но като цяло е доста функционална и удобна(все пак е в кола)Това за харда ми е достатъчно.Интерфеисът му е ИДЕ(ПЦМЦАИ е съвсем друга ракия)Хардовете са на ТОШИБА специална серия с голяма издръжливост на удар и температура специално разработени за вграждане в коли(ГАК серия)

По скоро ми кажи за спирачните апарати дали подлежат на профилактика?

....да щях да забравя ,харда трябва да е с промишлен грейд и май беше ИДЕ ,ама като не помня ....моя съм го вадил да го слагам на компа,но той пък нямаше ИДЕ.....

Спираччките се правят най добре с пълни ремонтни комплекти и ремонт .....само така ще си гарантираш ,че ще изкарат 1-2 години безпроблемно.....

Аз на моята мисля да и сложа оригинално радио ,ама от най новите 2015 година ,с блуутуд модула....и съответно сменям волана с допълнителните бутони за блуутуд връзката......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....да щях да забравя ,харда трябва да е с промишлен грейд и май беше ИДЕ ,ама като не помня ....моя съм го вадил да го слагам на компа,но той пък нямаше ИДЕ.....

Спираччките се правят най добре с пълни ремонтни комплекти и ремонт .....само така ще си гарантираш ,че ще изкарат 1-2 години безпроблемно.....

Аз на моята мисля да и сложа оригинално радио ,ама от най новите 2015 година ,с блуутуд модула....и съответно сменям волана с допълнителните бутони за блуутуд връзката......

Не можеш да вържеш харда за компа.Интерфеисът ИДЕ там е различен.Този е 2.5 инча като на лаптопите.Освен това харда е заключен и не се вижда с компютър(първо трябва да се отключи)Занимавам се с компютри и тук съм като у дома си(сам си обнових навигацията-в Митсубиши ми поискаха 500 лева)

Ясно, разбрах за спирачните апарати.Даже ми направи впечатление зе задните дискове са малко надрани а спирачното феродо е почти ново.

С какъв препарат се третира кожата(за първи път имам кола с кожен салон-черен)за да е мека и да не се напуква?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...