Премини към съдържание

Препоръчано мнение

  • Admin

След като излезе на пазара модела ASX предизвика много голям интерес от автомобилната общественост. От една страна новия сегмент SUV, който се представя за първи път от фирмата Мицубиши, от друга чисто новият дизелов двигател със системата MIVEC, от трета иновационните технологии имплантирани в модела.

 

За щастие почти веднага след премиерата на Mitsubishi ASX, представител за България на Мицубиши Мотърс - Балканстар, любезно ни предостави за тест-драйв автомобил с най-висок клас на оборудване и с новия дизелов агрегат. Добрата новина се допълваше от факта, че ASX се произвежда в завода на MMC в Оказаки (Япония), което е гаранция за качество.

 

Екстериор

 

021352423.jpg?r=0

 

 

Агресивната предна решетка, типична за фирмата, присъства и в модела Mitsubishi ASX, фаровете изглеждат със съвременна форма и предлагат отлична видимост, за която ще стане въпрос по-късно.

 

Задната част на автомобила изглежда компактна, като дизайнерският дух на фирмата присъства и в стоповете, характерни за модела Lancer EVO и Outlander.

 

Линията на автомобила изглежда аеродинамична и си личи определения стил на Мицубиши, като 16" алуминиеви джанти с десет лъча допълват доброто впечатление от модерната визия. Компактната каросерия е с дължина 429,5 cm , а голямо междуосево разстояние от 267,0 cm е с платформата на Outlander. Просвета е повече от достатъчен за средни неравности извън града.

 

021352496.jpg?r=0

 

Интериор

 

Интериорът предлага изключително много удобства. Веднага се усеща, че зад привидно компактната каросерия се предлага обемно и комфортно вътрешно пространство на водача и пасажерите. Прави впечатление доброто качество на пластмасата на таблото. Волана е мултифункционален, като предлага всички удобства при шофиране с регулирането си не само нагоре и надолу, а и напред и назад. Седалките са удобни, с ергономични подглавници.

 

021353124.jpg?r=0

 

 

За водачи над 190 см. може да има известно неудобство, което се компенсира от коригирането на седалката в трите равнини, посредством електрически бутони. Веднага прави впечатление панорамния стъклен покрив с размер 954 x 860 мm. Той е със защита срещу ултравиолетови лъчи с обкръжаващо светодиодно осветление „Moonlight", който се откроява при нощно шофиране, добрият аудио звук се подсигурява от Аудио Система 710 W Rockford Fosgate™ Premium. Огромно удоволствие и функционалност предлага бордовата навигационна система с твърд диск (HDD) и 7-инчов LCD монитор, като освен последната версия и за България се предлага задна камера за паркиране, която улеснява водача изключително много. Панела на климатроника е информативен и лесен за управление. Не са необходими часове на водача, за да свиква с множеството копчета. Доброто впечатление се допълва и от двустепенните отопляеми седалки, които са много необходими през зимата. Подлакътника е изключително удобен, който е в тон с качествения кожен салон, а под него се намират Links System с Bluetooth™ и USB входове. В багажното отделение се намират качествени тон колони, а обема на багажника е 416 литра с делима 60 на 40 задна седалка и канал за ски.

 

021353127.jpg?r=0

 

 

На път

 

Голям интерес предизвика в нас автоматична система Stop&Go. Отключването и заключването на автомобила е с дистанционно управление без ключ, а стартирането на двигателя се осъществява с бутон. Безспорно голямо удобство.

 

Още при стартирането на двигателя не се чува почти никакъв шум. Сякаш не сме в дизелов автомобил. Инженерите на Мицубиши са се погрижили доста за шумоизолацията.

 

Какво има под капака?

 

Съвсем нов иновативен дизелов двигател 4N13, който е съвместно разработен от Mitsubishi Motors Corporation и Mitsubishi Heavy Industries . Компресията 14.9:1, променливи параметри на (смукателната) газоразпределителна система, турбокомпресор с променлива геометрия, алуминиев блок , като е монтиран пластмасов капак на главата на цилиндрите , мощност 150 ps при 4,000 rpm Емисии на CO2 от 145 g/km, което покрива последните изисквания на ЕВРО 5.

 

021352493.jpg?r=0

 

 

Превключването на предавките е истинско удоволствие - типично за японски автомобил.

 

На автомагистралата автомобила се представя отлично. На 6-та скорост и на 120 км/ч оборотомера показва 2100 оборота с моментен разход 4.2 л/100 км, което за този клас автомобил и предвид неговата маса е повече от прилично. Тишината в купето е толкова голяма, че чуваме само „съскането" на турбото. Истинско удоволствие!

 

Все пак автомобила има и един недостатък. Скоростта между 50 км/ч и 70км/ч не се усеща и сме на косъм от глобата от органите на КАТ. За щастие си правим забележка и поглеждаме по често уредите на километража.

 

Окачването дава пълна информация за пътната настилка, която е на границата между меко и твърдо возене.

Това се подсигурява от предното окачване тип МакФерсън със стабилизираща щанга, а отзад е Мулти-линк със стабилизираща щанга.

Прави впечатление, че колата е доста безшумна дори и след 140км/ч. Благодарение на пакета ClearTec, безшумните гуми с ниско съпротивление подсигуряват всичко това.

Самият Clear Tec включва в себе си още и :

Автоматична система Stop&Go, кормилна система с електрически усилвател, система за регенерация на енергията при спиране (Generation Control System).

Иновационните технологии са достатъчно много в този автомобил. Бордовия компютър следи за всичко в автомобила. На предното стъкло е монтиран и сензор за дъжд, като самата чувствителност може да се коригира от мултифунционалния дисплей снабден със SoftTuch технология. Единствения минус е, че при ослепително слънце той не остава достатъчно четлив, което е характерно за този вид дисплеи.

 

Решаваме да отбием в страни от магистралата.

 

Пресечения терен е добре дошъл за нас, за да проверим и прословутата система на Мицубиши 4WD. Превключването може да се осъществи по време на движение, като това става почти мигновено. Бутона с три степени се намира на много удобно място непосредствено зад лоста на скоростите и водача безпроблемно се ориентира в ситуацията за избраният от него режим.

 

При наклон повече от 10 градуса и средни неравности, системата 4WD доставя истинско удоволствие. Колата е стабилна и контрола и се осъществява лесно.

 

Тук трябва да отбележа, че системата Stop&Go работи по специфичен начин с който някой водачи трябва да свикнат. Когато колата е спряла от движение и двигателя е загрял на работна температура, той се изключва автоматично. Централният компютър следи за стотици параметри в секунда, като разход на ел. консуматори в автомобила и изчислява кога трябва да спре двигателя. Запалването му става почти мигновено, след като се натисне съединителя. Трябва да се има в предвид и следното: ако случайно не осъществите добър старт, и колата ви загасне, имайте в предвид, че запалването става по същия начин, както е с ключ – трябва да загасите колата от бутона и отново да стартирате. Надявам се този полезен съвет да бъде в помощ на бъдещите водачи на ASX.

 

Активната и пасивна безопасност е с 5 звезди от Euro NCAP за безопасността на пътниците и 3 звезди за безопасността на пешеходците проведени от MMC. Патентована технология RISE (подсилено купе обезопасено срещу удар) на MMC.

Mitsubishi ASX е оборудван и със 7 въздушни възглавници в зависимост от страната, в която се предлага и спецификациите, включително въздушна възглавница за коленете на водача. Система за активен контрол на стабилността и сцеплението (ASC), помощна система при потегляне по наклон (HSA), антиблокираща спирачна система (ABS), електронна система за разпределение на спирачното усилие (EBD), спирачен асистент (Brake Assist), система за STOP сигнал при аварийни ситуации. При нощно шофиране ксенонови фарове тип 160˚ SUPER WIDE осигуряват отлична осветеност, благодарение на долната дъговидна извивка, която е с розова светлина, но в комбинация от спектъра на светлини осигурява ново измерение на осветеност на пътя.

 

021352495.jpg?r=0

 

 

 

Крайните впечатления са изключително положителни.

 

В този автомобил пълен с иновации и екстри, водача се чувства повече от комфортно.

Новият дизелов двигател осигурява прилична мощ и в съчетание с перфектната шумоизолация и съвременен дизайн оставаме с желанието да останем с компактния кросоувър за дълго време. Още една ярка звезда на небосклона – Mitsubishi ASX!

 

Всички снимки можете да разгледате ТУК :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 352
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Според медиите и наличното инфо в нета, налице е и първото предложение за тунинг пакет на Mitsubishi ASX.

Както е известно, този модел на пазара в Япония се предлага като RVR. Става въпрос за пакетът подготвен от японската тунингова фирма DAMD.

Модификацията включва аеродинамичен body kit с преден спойлер тип „устна", нови прагове, нова задна престилка и спойлер на покрива. Всички допълнения могат да бъдат поръчани в същия цвят, който има каросерията или в матово черно.

От японската тунингова фирма предлагат и нова изпускателна система, както и лети джанти с размер 19 или 20 цола от Crimson, както и гуми с размер 245/35R от Bridesgtone.

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм във форума но от доста време събирам инфо на новият АСХ и се зарадвах като видях тази тема, но се оказа че е абсолютно безполезна. Поради простата причина, че авторът и или никога не се е качвал в нова кола през живота си или е взел някой лев от мищубиши. Без да се обижда но просто в поста няма никаква полезна инфорамция за самата кола, само хвалби. Бих се зарадвал на по обективна информация за вбъдеще и с по малко поклоничество към марката. Невярвам кола за 50к да бъде перфектна какво е представена в поста. Без лоши чувства.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм във форума но от доста време събирам инфо на новият АСХ и се зарадвах като видях тази тема, но се оказа че е абсолютно безполезна. Поради простата причина, че авторът и или никога не се е качвал в нова кола през живота си или е взел някой лев от мищубиши. Без да се обижда но просто в поста няма никаква полезна инфорамция за самата кола, само хвалби. Бих се зарадвал на по обективна информация за вбъдеще и с по малко поклоничество към марката. Невярвам кола за 50к да бъде перфектна какво е представена в поста. Без лоши чувства.

Точно така ..:icon_thumbup: Автора на темата взема много левове от Мицубиши, обаче понеже е много стиснат, не иска да ги даде за нова кола, а само я хвали ..:lol::D:lol:

Ти направо го разконспирира от първия път..:giggle:

 

А сега сериозно ..

Авторът на темата е и админ и основател на този форум, за това е нормално да е захласнат по марката ..:yes3:

Ако се зачетеш по сериозно из форума, ще откриеш още много такива теми пуснати от него (почти за всеки модел) ..

Нали се сещаш сам, че човекът не може да си купува абсолютно всеки нов модел на Мицубиши който излиза на пазара, да го тества и после да даде обективни мнения ( това което търсиш ти ) ..

Това се случва в последствие, когато в темата започнат да пишат собственици на такива коли ..

А за да пишат, трябва да има тема ..:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нов съм във форума но от доста време събирам инфо на новият АСХ и се зарадвах като видях тази тема, но се оказа че е абсолютно безполезна. Поради простата причина, че авторът и или никога не се е качвал в нова кола през живота си или е взел някой лев от мищубиши. Без да се обижда но просто в поста няма никаква полезна инфорамция за самата кола, само хвалби. Бих се зарадвал на по обективна информация за вбъдеще и с по малко поклоничество към марката. Невярвам кола за 50к да бъде перфектна какво е представена в поста. Без лоши чувства.

 

Колега, според мен твоя първи пост е абсолютно безполезен и безсмислен. Вие карахте ли новия АСХ и имахте ли изобщо контакт с него? Ако не сте прочел добре, човекът пуснал темата е имал възможността да кара този автомобил предоставен от Балканстар. Колеги мисля, че последните три поста не са изобщо по темата и трябва да бъдат изтрити. А колегата ако иска мнения за АСХ, да си пусне тема със запитване и да чака отзиви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Здравейте, нов съм във форума но от доста време събирам инфо на новият АСХ и се зарадвах като видях тази тема, но се оказа че е абсолютно безполезна. Поради простата причина, че авторът и или никога не се е качвал в нова кола през живота си или е взел някой лев от мищубиши. Без да се обижда но просто в поста няма никаква полезна инфорамция за самата кола, само хвалби. Бих се зарадвал на по обективна информация за вбъдеще и с по малко поклоничество към марката. Невярвам кола за 50к да бъде перфектна какво е представена в поста. Без лоши чувства.

 

Колега, също без лоши чувства. :)

В статията има пълна техническа информация за автомобила, която съответно е полезна, придружена с много снимки, за да могат хората да се ориентират максимално лесно за какво става въпрос, като не са само хвалби.

Не съм взел нито един лев от Мицубиши и съм карал почти всички по известни нови модели на Мицубиши.

Ако искаш да чуеш някои отрицателни черти те са:

Бих искал двигателя да е по голям - например 2.0 литра и 180 коня, защото този ми се струва малко муден за тежестта на купето, но все пак това са оптимални стойности, иначе лично за мен няма какво повече да се иска от към ускорение, защото то е 10 секунди от 0 до 100км/ч.

За по високи водачи над 190 може да е малко тясно във височина, но това няма как да го пробвам, защото съм по нисък и може са регулирането на седалката да няма този проблем.

Системата Stop&Go е доста добро решение, защото пести много гориво. Има копче за изключване на системата, от ляво на таблото, но не виждам и смисъл да се изключва. Нали именно това е идеята?

Не зная обаче какво се случва на акумулатора и на стартера и четките като колата премине определен период на експлоатация. Имам съмнение, че ще се износва по бързо.

Другата новина, която също не е добра е, че от ММС ще увеличават цените, заради курса йена-евро (лев).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли системата Stop&Go да се изключва по някакъв начин или е включена през цялото време...
Може да се изключва. Много полезна информация за ASX има във социалната мрежа - ASX Редактирано от Къната
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като отявлен фен на SUV/Ван класа, не виждам какво може да се желае повече от този автомобил! Вярно, че съм го карал малко, но това за мен си остава идеалният семеен автомобил. Изключително удобен и за дълъг път, и в градски условия, всички уреди са разположени много удобно, широк, просторен, с достатъчно място за багаж, дори и за къмпингуващ човек като мен. Колата е изненадващо икономична, при 100 км/ч на 6-та временният разход на гориво е 2,7. Двигателят е много тих, не съм съгласен със Светльо, че е муден. След преодоляването на турбо-лага си дърпа достатъчно добре. Поне на мен не ми трябва нищо повече. Все пак не е спортен, а семеен и хоби автомобил.... Не може хем да прави 100 км за 4 секунди, хем да го караш извън пътя, хем да е икономичен..... Нали?

Останах много приятно изненадан от интериора на колата. Не е претрупан, няма футуристични форми, все едно съм в космически кораб, всичко си е на мястото, много удобно и функционално разположено. И не на последно място - за разлика от Аутлендър, например, материалите по интериора и таблото за с мнооого по-високо качество. С две думи - не е пестено. И съвсем не на последно място - жената не може да вижда показанията на километража :-)

Оттук нататък времето ще покаже - доколко е надежден и издържлив. На първо четене - впечатленията ми са прекрасни!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, не съм целял да те обидя по никакъв начин просто исках малко негативи да чуя и да те провокирам, няма как всичко да е перфектно в една кола. Благодаря за бързият отговор. Аз все още се колебая много между ASX, outlander и А4 Авант quatro. Да знам че са в много разлчини класове и ценови диапазон но затова се прави проучване нали :)

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Аудито - нищо не мога да кажа, а и не е прието да се правят сравнения с дуги марки, че става напечено понякога.

Аутлендъра и ASX са на една платформа, предполагам са със сходна, да не кажа една и съща кутия, раздатки и пр.

 

+ за АSX

по-компактен (по-удобен в градски условия)

по-евтин

по-икономичен

 

+ за Оurlander

по-голям (ако е необходимо, де, това е минус в градски условия, но на който каквото му трябва)

трети ред седалки (евентуално възможен данъчен кредит ;-) )

по-големи двигатели

Според мен е оправдана покупката само при възможност за ползване на данъчен кредит, за същите пари си купуваш по-голям и по-мощен автомобил.

 

Колите са различни, цените - също, нуждите и потребностите определят в този случай избора. Аз бих избрал АSХ. Пасва ми повече...

Що се отнася до слаби места - времето ще покаже. Говоря за надеждност и издържливост. За нов модел кола - няма кой да сподели такова инфо.

 

Edit: Погледнах цените на Аутлендъра - дори и да се ползва данъчен кредит - пак е по-скъп, и то - доста.... За най-високото ниво на оборудване на дизеловият двигател - с 10 к - за 6 к.с. повече................

 

Аз бих си взел категорично АСХ!

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Аудито - нищо не мога да кажа, а и не е прието да се правят сравнения с дуги марки, че става напечено понякога.

Аутлендъра и ASX са на една платформа, предполагам са със сходна, да не кажа една и съща кутия, раздатки и пр.

 

+ за АSX

по-компактен (по-удобен в градски условия)

по-евтин

по-икономичен

 

+ за Оurlander

по-голям (ако е необходимо, де, това е минус в градски условия, но на който каквото му трябва)

трети ред седалки (евентуално възможен данъчен кредит ;-) )

по-големи двигатели

Според мен е оправдана покупката само при възможност за ползване на данъчен кредит, за същите пари си купуваш по-голям и по-мощен автомобил.

 

Колите са различни, цените - също, нуждите и потребностите определят в този случай избора. Аз бих избрал АSХ. Пасва ми повече...

Що се отнася до слаби места - времето ще покаже. Говоря за надеждност и издържливост. За нов модел кола - няма кой да сподели такова инфо.

 

Edit: Погледнах цените на Аутлендъра - дори и да се ползва данъчен кредит - пак е по-скъп, и то - доста.... За най-високото ниво на оборудване на дизеловият двигател - с 10 к - за 6 к.с. повече................

 

Аз бих си взел категорично АСХ!

Мерси за инфото. По принцип не съм тествал нито един от автомобилити още съм на вълна четене и проучване, но до нова година трябва да се вземе решение. Но в крайна сметка както обикновенно жената ще вземе крайното решението след като стесня гръга до 2 автомобила :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте и от мен!!! Аз от скоро съм фен на марката и модела който ме запали е именно ASX! Имах удоволствието да го покарам и в града, и извън града и дори извън пътя - на всякъде се държи изключително добре, а за разхода не искам да споменавам даже - разход-мечта. За колегите, които споменават, че ASX може да се окаже неудобен за хора с ръст над 190см искам да им кажа, че съм висок 196см и се чувствах изключително комфортно, седалката има доста възможности за настройка и не съм бил притиснат от никъде :). На задната седалка също ми беше удобно, колата е широка, има място за краката, за разлика от повечето леки коли, от които когато сляза съм изтръпнал целия...

Волана, както е казал колегата е изключително удобен и функционален, също се регулира във всички посоки.

Системата Stop and Go не бих казал, че може да изхаби някои части по-бързо. Все пак се съмнявам, че са пропуснали да предвидят този ефект и да са се постарали да го избегнат :)

Материалите в купето са изключително качествени, дори в най-ниското ниво на оборудване, а все пак да не забравяме, че там цената е доста по-ниска и достъпна.

Може би, но само МОЖЕ БИ, бих казал, че единствения минус на ASX е, че през 2010-2011г. в най-високото ниво на оборудване щеше да е добре и климатроника да е двузонов например, но да не ставаме нахални! :D:D

МИНУС: За съжаление системите щадящи околната среда в България не се считат за повод за намаляване на данъците и кончетата под капака изстрелват този разход доста нагоре, който се занимава и е запознат може да каже повече по темата. Това обаче не е минус на марката, нито на модела, а на други фактори. Все пак съществува презумпцията, че като отделиш такава сума за кола и разходите покрай нея няма да са проблем за джоба ти. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Статията е качена във сайта ни в раздел "Ревюта"

 

http://mitsubishibg.com/index.php?lang=bg&do=3&id=112

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте отново, след тестване и на двата автомобила АСХ си избрах Аутлендера. Карам го вече една седмица не съм минла много километри, 350 само, но засега впечатленията ми са добри, само Система подпомагаща потеглянето по наклон (HSA)не съм сигурен как точно работи, защото според мен работи само когато се кара назад, когато тръгвам по наклон на първа не помага. Не съм ползвал данъчен кредит но продължавам да мисля че оутлендера е по добрата покупка от двата автомобила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, дай боже всекиму възможност!

Честито и милион безаварийни километри на наслада с любимата марка!

Сега остава да пуснеш снимки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

имам АСХ от два месеца и съм очарован от колата. Двигателят ми е 1.8 D 115 НР, но има същият въртящ момент както 150НР, много е гъвкав и динамичен. За разхода на гориво не е необходима да споменавам, даже колегите ми не вярват на показанията на борд-компютъра. Колата се управлява много лесно и на дълъг път не се осеща умора, а и в завоите е стабилна. Автомобилът има 2 малки недостатъка - при движение по по-грапав асфалт шума е малко повече и задните седалки сякаш са по-изправени, но по същият начин са седалките и на Опел Антара, които отидох специално да праверя в един автосалон. Като цяло кола е супер и в сравнение с ix 35, мисля, че АСХ е по-добър избор (лично мнение все пак). Мой приятел си купи малко преди мен ix 35 с сутрин двигателят му е чувствително по-шумен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, след тестване и на двата автомобила АСХ си избрах Аутлендера. Карам го вече една седмица не съм минла много километри, 350 само, но засега впечатленията ми са добри, само Система подпомагаща потеглянето по наклон (HSA)не съм сигурен как точно работи, защото според мен работи само когато се кара назад, когато тръгвам по наклон на първа не помага. Не съм ползвал данъчен кредит но продължавам да мисля че оутлендера е по добрата покупка от двата автомобила.

 

 

честито! Cистемата действа все едно си на ръчна спирачка, но на по-големи наклони, просто спираш и тя седи на място все едно държиш спирачка, при подаване на газ тръгва

Pазликата между двата модела е 30 000лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Pазликата между двата модела е 30 000лв.

Колега нещо бъркаш моделите,не се бъркай с i30

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

имам АСХ от два месеца и съм очарован от колата. Двигателят ми е 1.8 D 115 НР, но има същият въртящ момент както 150НР, много е гъвкав и динамичен. За разхода на гориво не е необходима да споменавам, даже колегите ми не вярват на показанията на борд-компютъра. Колата се управлява много лесно и на дълъг път не се осеща умора, а и в завоите е стабилна. Автомобилът има 2 малки недостатъка - при движение по по-грапав асфалт шума е малко повече и задните седалки сякаш са по-изправени, но по същият начин са седалките и на Опел Антара, които отидох специално да праверя в един автосалон. Като цяло кола е супер и в сравнение с ix 35, мисля, че АСХ е по-добър избор (лично мнение все пак). Мой приятел си купи малко преди мен ix 35 с сутрин двигателят му е чувствително по-шумен.

Колега зареждал ли си резервоара пълен-пълен,ако да колко е разхода градско.Не гледай какво показва борд-комп. не винаги е с коректни показания

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да даде някаква разлика - ще е минимална.... 1,8 Мивек 150 к.с. видях с очите си как даде моментен тазход на гориво при 100 км/ч на 6-та 2,7 нафта.............. 10% да е грешката - става 3........ Не го знам как ще е като разход в моите скорости, но това е нещо мнооооого добро!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да даде някаква разлика - ще е минимална.... 1,8 Мивек 150 к.с. видях с очите си как даде моментен тазход на гориво при 100 км/ч на 6-та 2,7 нафта.............. 10% да е грешката - става 3........ Не го знам как ще е като разход в моите скорости, но това е нещо мнооооого добро!

Роско моментен разход и 1.5 може да даде, но това не е актуално изобщо. Помага единствено да се научиш да караш по-икономично...Средния разход гледай или най-точно, пълно-пълно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...