Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Полезни интернет страници за 3000ГТ/Стелт/ГТО


Препоръчано мнение

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И само да уточня - 3000ГТ/ГТО/Стелт (или както наричат платформата накратко "3/S") не е DSM... DSM (Diamond Star Motors) включва Мицубиши Еклипс, Ийгъл Талон и Плимут Лазер. Тази платформа се е сглобявала, както в Япония, така и в САЩ, докато 3/S платформата се е сглобявала само в Япония. :drive:

Редактирано от ilian51378
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Също искам да допълня, че ако някой иска да си купи една от тези коли на изгодна цена, този yебсайт има страшни сделки:

 

www.tradecarview.com

 

Там могат да се намерят и много други коли - Supra, Skyline, RX-7, 300ZX, Eclipse и много други.

 

Това са коли от Япония и ще трябва да се плаща за превоз на колата, но иначе има невероятни коли на много изгодни цени. В Япония има закон, който гласи, че една кола може да се кара най-много 100 000 километра и след това или трябва да и се направи основен ремонт на двигателя, или трябва да се спре от движение. Затова, в Япония има много коли, които са с много малко навъртяни километри, а се продават на изклиучително изгодни цени.Турбо моделът на тази платформа в Япония е GTO MR. Сащо е добре да се знае, че там колите са с десен волан и че намирането на части за ГТО е по-трудно дори от намирането на части за 3000ГТ/Стелт, понеже някои неща са различни. ;)

 

Послепис:

 

Какво трябва да знаем преди да закупим един от тези невероятни автомобили:

 

1. Направен ли е препоръчителният от Мицубиши 60 000 (120 000) мили тунинг? Това е един от най-важните въпроси.

2. Пуши ли колата и какъв цвят е пушека? Кога пуши - при ускоряване, при намаляне на скоростта или при запалване и 10 минути след това? Може да се окаже, че турбините са за ремонт или смяна, или че така наречените "valve stem seals" са за смяна (всички 3/S коли го получават при определен пробег).

3. Извършвал ли е предишният собственик всички необходими поддръжки, като смяна на маслото всеки 5 000 километра и други подобни? Има ли документация, за да го докаже?

4. Скоростната кутия превключва ли плавно или заяжда на някои от предавките? Това е сащо един от най-важните въпроси при този автомобил, понеже скоростната кутия е едно от слабите му места.

5. Бил ли е автомобилът в катастрофа?

6. Колко предишни собственици е имал автомобилът?

7. Има ли ръжда по автомобила, колко и в коя част?

Редактирано от ilian51378
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ето еднo ново попълнение към списъка с линковете:

 

http://www.3SGTO.ORG/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Как да инсталираме 6G74 двигател (3.5 литра) на мястото на 6G72 (3.0 литра):

 

http://www.wrenchmonkey.com/Webpages/6G74swap.html

http://www.3si.org/forum/f36/6g74-conversion-what-you-need-know-523508/

Редактирано от ilian51378
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...
  • преди 2 години ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...