Премини към съдържание

Дисплеят ме побърка


Препоръчано мнение

стигнах до спойките.

но след това не мога да разбера от къде и как да започна.

страх ме е да не го повредя повече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

стигнах до спойките.

но след това не мога да разбера от къде и как да започна.

страх ме е да не го повредя повече.

 

Трябва внимателно да премахнеш лака който покрива спойките на дисплея и след това да видиш кои са спуканите, да почистиш хубаво около спойките и да презапоиш проблемните. После е хубаво пак да ги запечатиш с нещо например тънък слой течен силикон или нещо подобно.

 

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хич не се пробвайте ако нямате вана да махнете лака... истинска мъка е. Както казах аз по горе в Ихтиман в сервиз за 10 лева ми оправиха спойките почистиха дисплея и т.н. Никак не е лесно и не си заслужава да се въртите около дисплея няколко дни. Това ми е мнението...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хич не се пробвайте ако нямате вана да махнете лака... истинска мъка е. Както казах аз по горе в Ихтиман в сервиз за 10 лева ми оправиха спойките почистиха дисплея и т.н. Никак не е лесно и не си заслужава да се въртите около дисплея няколко дни. Това ми е мнението...

Не разбрах за лака.

Само презапоих и сега работи.

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хич не се пробвайте ако нямате вана да махнете лака... истинска мъка е. Както казах аз по горе в Ихтиман в сервиз за 10 лева ми оправиха спойките почистиха дисплея и т.н. Никак не е лесно и не си заслужава да се въртите около дисплея няколко дни. Това ми е мнението...

 

Не знам колко е голяма мъката, но аз лично сам го направих това цялото упражнение за час и половина всичко (като внимавах, че все пак е моята кола). Но само да допълня, че работя в сервиз за черна и бяла техника и си го ремонтирах в сервиза. Лака се маха за 5 минути с кореселин или специални спрейове за почистване на платки. Никакви вани не съм използвал!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах за лака.

Само презапоих и сега работи.

Благодаря!

 

Щом работи всичко е ОК, а и вече знаеш как се ремонтира

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е голяма мъката, но аз лично сам го направих това цялото упражнение за час и половина всичко (като внимавах, че все пак е моята кола). Но само да допълня, че работя в сервиз за черна и бяла техника и си го ремонтирах в сервиза. Лака се маха за 5 минути с кореселин или специални спрейове за почистване на платки. Никакви вани не съм използвал!

 

Ами пич аз не бачкам в сервиз и не разполагам с спрейове и тем подобни, нито пък с достатъчно добър поялник. Не ми беше по силите и затова го занесох в севрвиза. Мисля, че сервиза е по правилно решение за хора които не се занимават с тая дейност. Евтино и сигурно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами пич аз не бачкам в сервиз и не разполагам с спрейове и тем подобни, нито пък с достатъчно добър поялник. Не ми беше по силите и затова го занесох в севрвиза. Мисля, че сервиза е по правилно решение за хора които не се занимават с тая дейност. Евтино и сигурно.

 

Ставаше въпрос, че колегата е стигнал до спойките и питаше какво да прави. Не търсеше сервиз, а само съвет и най-вероятно има подходящ поялник или познат с такъв. Ако може да се справи сам за какво да ходи при майстор. Извинявам се ако съм ви засегнал колега! Все пак сме тук да си помагаме и да казваме кой какво знае. Нали сме http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif трябва да си помагаме.

Редактирано от vekos
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Колеги, е*а ми се ма***а и така и не успях да развия видиите които държат планките на самият дисплей. То не бе WD40, не бе почуквания от тук от там, няма и няма и накрая ги заоблих всичките. Утре ще им срежа главите с ъглошлайфа и нови резби ще направя после. Акъла ми не побира защо японеца е затегнал до неузнаваемост видии от които не зависи нищо фатално така зверски. Студените спойки е първа степен разочарование от японеца, но пък това минава всички граници ... да не говорим че самите планки имат лека наченка на ръжда, как така ще оставиш метална пластина без каквато и да била обработка против ръжда .. японски коли за 3-тия свят май май ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, е*а ми се ма***а и така и не успях да развия видиите които държат планките на самият дисплей. То не бе WD40, не бе почуквания от тук от там, няма и няма и накрая ги заоблих всичките. Утре ще им срежа главите с ъглошлайфа и нови резби ще направя после. Акъла ми не побира защо японеца е затегнал до неузнаваемост видии от които не зависи нищо фатално така зверски. Студените спойки е първа степен разочарование от японеца, но пък това минава всички граници ... да не говорим че самите планки имат лека наченка на ръжда, как така ще оставиш метална пластина без каквато и да била обработка против ръжда .. японски коли за 3-тия свят май май ..

 

Затегнато е за да не започне да поскърцва на третия ден :D .. с правилния камък се развива даже лесно :D

А пак колата е холандска сглобка .. само мотора е японски .. не очаквай качество на кола от деветдесетте :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колеги, е*а ми се ма***а и така и не успях да развия видиите които държат планките на самият дисплей. То не бе WD40, не бе почуквания от тук от там, няма и няма и накрая ги заоблих всичките. Утре ще им срежа главите с ъглошлайфа и нови резби ще направя после. Акъла ми не побира защо японеца е затегнал до неузнаваемост видии от които не зависи нищо фатално така зверски. Студените спойки е първа степен разочарование от японеца, но пък това минава всички граници ... да не говорим че самите планки имат лека наченка на ръжда, как така ще оставиш метална пластина без каквато и да била обработка против ръжда .. японски коли за 3-тия свят май май ..

 

Това на какъв модел Мицубиши е? Нищо не се разбира какво си искал да правиш...:wacko:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това на какъв модел Мицубиши е? Нищо не се разбира какво си искал да правиш...:wacko:

 

Категорията е Space, така че става дума за Space Runner 2001-ва реколта, стандартният проблем с студените спойки на дисплея. За да стигнеш до платките обаче, трябва да свалиш кутията която ги пази и се държи на 6 "чопчета" по 2 отгоре и отдолу и по 1 отляво и дясно. За да стигнеш обаче до тези отляво и дясно трябва да свалиш метални планки които служат за захващане на дисплея към купето на колата. Е тези въпросни планки са захванати с по 2 видии от всяка страна и няма развиване .. ето тук се виждат на снимката:

http://media.snimka.bg/9695/025644424.jpg

 

Редактирано от silveria
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз видях голям зор докато ги отвия. Ползвах голяма отверка с квадратно сечение на стъблото и малък гаечен ключ който пасваша застъблото на отверката. Натискаш здраво и въртиш странично с ключа докато чуеш пукването. После тръгва лесно. Като залепени са.... Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слава богу успях накрая с винтоверт на скорост за пробиване и зверско натискане. Да му изсъхне механичната ръка на робота който ги е завивал :) Освен спойките на лентовите кабели други спойки да презопоявам ли .. стотици са ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Затегнати винтове като тези най-добре се развиват с винтоверт - използваш удара в момента на завъртането. С отвертка не можеш да постигнеш същия ефект. Наистина винтът може да е прекалено стегнат и да не тръгне със силата, с която се опитваш да въртиш. В този момент ти ще се озлобиш и ще търсиш начин да направиш някакво рамо и с по-голяма сила да завъртиш отвертката, но няма да я притискаш към винта и има голям риск отвертката да се изметне и да повреди шлица.

 

За спойките - по-добре огледай внимателно кои са лошите спойки - не чак да презапояваш всичко.

 

/Въпреки, че щом са от 2001, спойките може да са с безоловен тинол и най-вероятно всичките ще изглеждат като лоши спойки./

Големият проблем с безоловния тинол е, че по-трудно се запоява. Много по-голям майсторлък е да се направят качествени спойки на ниво производство.

С оловния се получават значително по-лесно. Независимо дали става въпрос за коли или за лаптопи в основата на проблемите със спойките им е безоловният тинол.

 

p.s. Виж там лака ако пада с Коресилин, по-добре да го разкараш - в случай, че ти пречи на спойките. Пиши после кое не е било запоено.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

p.s. Виж там лака ако пада с Коресилин, по-добре да го разкараш - в случай, че ти пречи на спойките. Пиши после кое не е било запоено.

 

Ами оказа се че лошите спойки бяха всички на самият дисплей, около 50 са една до друга с минималното разстояние 2,5мм. С коресилин нищо не постигнах, първо нагрях хубаво платката с една духалка (нямах пистолет под ръка), после с една отвертка внимателно го изчагърках лака, след нагряването сравнително лесно почна да се пука и да пада. Абе няма да лъжа никой, голяма играчка си беше, който не е запоявал преди, не бих препоръчвал да се хваща освен ако няма зверско търпение ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Колеги, търся помощ и идеи за дисплея ми на борд компютъра. Сега ако ми кажете " лоши спойки или стар лак", приемете че вече е проверено- това е отработено няколко пъти и то старателно. Изчетох всички подобни теми, но отговор не намерих. Проблемът е в това, че отскоро дисплеят заспива на показания за известно време, после на долния ред изписва символи, букви и др. После сам се оправя до следващия път. Като съм на път е побъркващо, свикнала съм да си следя показанията. Ползвам оригиналното радио само за борд компютъра, а като второ е включено друго по-съвременно. Долния ред на дисплея би трябвало да изписва само при включено оригинално радио. Така и беше до скоро де...

Качвам снимки ако някой даде идея какво става, ще съм благодарна. :help:

 

http://media.snimka.bg/6921/020097698.jpg

http://media.snimka.bg/6921/020097700.jpg

http://media.snimka.bg/6964/020182710.jpg

 

И аз имах проблем с дисплея, както виждам това е фабричен дефект на LCD дисплея. не ползва контакт с гумички, но явно има проблем с площадките на самия дисплей нищо че са запоени. Забелязах че с натиск върхи кракатакъм дисплея нещата се подобряват. Моето решение е следното. След като махнах металния кожух на дисплея, в мястото където крачеата от плтката до дисплея са огънати на вътре поставих една хартия навита на роло,с цел като се сложи металния кожух да антиска крачетата на долу към площатките със спойките не дисплея. Нетрябва да е много плътно . В момента всичко свети без проблем. Най накрая видях какво показва . Направо се родих. Не се занимавайте със спойки , те са много добри. само трябва да разпоите спойките на ламаринения кожух за да може да поставите уплътнителя между копжуха и свързващите крачета на дисплея. Дано да съм помогнал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи един дисплей от новия Колт па го натъпчи с хартия да те видим..... По голяма глупост не бях чел скоро...... Дисплея се ремонтира от средно грамотен техник за не повече от 10мин. Че чак и да не се занимаваме със спойки....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...