Премини към съдържание

Преден плафон


Препоръчано мнение

Каризмата е 12м. 96-та седан. Има два малки плафона един до друг - отпреди срещу огледалото за адно виждане и има още един по средата на тавана - за четене. Тези двата малките отпред имат копчета - с положение включено и изключено. Плафоните НЕ светят при отворена врата. Това според мен не е нормално?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каризмата е 12м. 96-та седан. Има два малки плафона един до друг - отпреди срещу огледалото за адно виждане и има още един по средата на тавана - за четене. Тези двата малките отпред имат копчета - с положение включено и изключено. Плафоните НЕ светят при отворена врата. Това според мен не е нормално?

 

виж тук - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17319

 

и естествено провери и крушките ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светят само като им натиснеш бутона.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, колеги, това е много тъпо ако нямт опция да светят при отворени врати. Иначе датчиците работят като товроя някоя от вратите ламата на таблото свети...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво муе тъпото? Нали средния плафон светва, като отвориш вратите... Няма нужда да ти пада акумулатора все път, като отвориш вратите... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 В едното крайно положение трябва да не свети. Повредата може да е предпазител, повредени бутони на вратите или в най-лошия случай счупен ключ на плафона (има тема). Има и вариант крушките да са изгорели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 В едното крайно положение трябва да не свети. Повредата може да е предпазител, повредени бутони на вратите или в най-лошия случай счупен ключ на плафона (има тема). Има и вариант крушките да са изгорели.

 

Крушките са здрави, свалих ги и ги сложих на лампата в багажника- светнаха, а тази от багажника я сложих в плафона - там не свети. бутоните също за наред, защото лампата на таблото свети винаги при отворена врата. Остава явно предпазител и сами плафон. Ако е той, ще търся втора употреба от някъде. Как обаче да проверя този предпазител? Къде се намира той и какво представлява?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги !

Искам да си сменя лампичките на предния плафон с LED, но не успявам да го отворя.

Как се сваля този панел ?

Просто се опасявам да не счупя нещо ако приложа повече сила.

Става дума за Carisma 1.8 GDi Elegance.

Ако е необходимо ще покажа и снимки на плафона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да го счупиш напъвай по яко с плоска отвертка и си помагай с ръка

Не съм много сигурен къде бяха щифтовете ама мисля че бяха отпред в посока навътре към купето откачаиш ли го 1-2 пъти после става лесно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да го счупиш напъвай по яко с плоска отвертка и си помагай с ръка

Не съм много сигурен къде бяха щифтовете ама мисля че бяха отпред в посока навътре към купето откачаиш ли го 1-2 пъти после става лесно

 

Благодаря колега.

Ще пробвам пак :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти CecoVas! Аз миналата седмица го свалих тоя преден плафон на моята "англичанка". Тя е 2000г., GDI, 125 коня. Свалих го, защото задната му страна, откъм купето пропадна и целия увисна на предната си страна(откъм предното стъкло). Първо махнах прозрачното, малко, пластмасово капаче покриващо трите крушки. То има две панти откъм челното стъкло и малко щифче, което заключва, откъм купето.Това щифче с малка отвертка го бутваш и с пръсти доизтегляш. След като го махнах видях два болта влизащи в пластмасови легла{моите и двете пластмасови легла бяха направо разтрошени- не съм ги напъвал, просто от времето пластмасата на HELLA направо е станала на прах :( } Та развих ги тия два болта и целия плафон падна- няма никакви щипки. Обаче има една букса с много кабели влизаща в платката, разкачих я. Залепих пластмасовите отломки на местата и го върнах обратно. Закачих и буксата по същия начин. Завих двата болта внимателно и върнах пластмасовото капаче на лампите. И това е, доста е лесно, ще се справиш. За нещастие цялото осветление вътре в колата и багажника изчезна :( Обаче контролните бутони на шибидака работят добре, те са също на този плафон, точно зад тези на осветлението. Интереснотое,е че

компютъра на колата при всяко запалване на двигателя започва да отчита на ново среден разход на гориво и стойностите на изминатите мили А и Б вариант над общо изминатите започвата от 0. Това се случва при всяко ново запалване на двигателя, след ремонтирането на плафона.

Дали някой знае лек на това "заболяване" ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@butter благодаря за споделената информация. От подобни последващи проблеми се опасявам, и това е една от причините да не съм правил повече опити са сваляне на прословутия плафон.

Другата е хроничната липса на време.

Прилагам и една снимка на моя плафон, защото ми се струва, че не е същия като твоя.

 

http://i47.tinypic.com/v6u1r4.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същият е като моя.

Отваря се с подпъхване на широка плоска отвертка, обвита с един кат памучен плат, от страната на предното стъкло.

Виж отвертката да е с късо рамо.

post-2950-034152800 1352360903_thumb.jpg

 

*С допълнителното ключе си включвам "Кобрата" - захранвам я от плафона...

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоя плафон CecoVas е различен от моя. Ще сложа снимка на моя, за други колеги решили да се "борят" с плафона и пластмасата на HELLA. :) Те и предните ми фарове са покрити с пластмаса на HELLA и сервиза на Mitsubishi в сеседния град ми каза, че с толкова замъглени и пожълтели от времето фарове може и да не мина годишен технически преглед- "MOT" му викат тука, след някоя друга година. :)

 

http://i1298.photobu...00/DSCN1961.jpg

 

Преден плафон на Mitsubishi Carisma GDI 2000г.

post-8387-029355700 1352386088_thumb.jpg

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти CecoVas! Аз миналата седмица го свалих тоя преден плафон на моята "англичанка". Тя е 2000г., GDI, 125 коня. Свалих го, защото задната му страна, откъм купето пропадна и целия увисна на предната си страна(откъм предното стъкло). Първо махнах прозрачното, малко, пластмасово капаче покриващо трите крушки. То има две панти откъм челното стъкло и малко щифче, което заключва, откъм купето.Това щифче с малка отвертка го бутваш и с пръсти доизтегляш. След като го махнах видях два болта влизащи в пластмасови легла{моите и двете пластмасови легла бяха направо разтрошени- не съм ги напъвал, просто от времето пластмасата на HELLA направо е станала на прах :( } Та развих ги тия два болта и целия плафон падна- няма никакви щипки. Обаче има една букса с много кабели влизаща в платката, разкачих я. Залепих пластмасовите отломки на местата и го върнах обратно. Закачих и буксата по същия начин. Завих двата болта внимателно и върнах пластмасовото капаче на лампите. И това е, доста е лесно, ще се справиш. За нещастие цялото осветление вътре в колата и багажника изчезна :( Обаче контролните бутони на шибидака работят добре, те са също на този плафон, точно зад тези на осветлението. Интереснотое,е че

компютъра на колата при всяко запалване на двигателя започва да отчита на ново среден разход на гориво и стойностите на изминатите мили А и Б вариант над общо изминатите започвата от 0. Това се случва при всяко ново запалване на двигателя, след ремонтирането на плафона.

Дали някой знае лек на това "заболяване" ?

Здравей колега,

 

Педи време си правих разни експерименти и с моя плафон (Колт) и аз така се бях шашнал, че нямам осветление.На единият от болтовете имах кабелна обувка през която минаваше болта при стягането на плафоа към тавана, просто бях пропуснал да я сложа на болта докато пристягах плафона към купето.Виж дали и ти нямаш такава и да си пропуснал да я закачиш.Дано съм ти бил полезен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...