backstage Публикувано 13 юни 2010 Сподели Публикувано 13 юни 2010 Каризмата е 12м. 96-та седан. Има два малки плафона един до друг - отпреди срещу огледалото за адно виждане и има още един по средата на тавана - за четене. Тези двата малките отпред имат копчета - с положение включено и изключено. Плафоните НЕ светят при отворена врата. Това според мен не е нормално? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1001101 Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 Каризмата е 12м. 96-та седан. Има два малки плафона един до друг - отпреди срещу огледалото за адно виждане и има още един по средата на тавана - за четене. Тези двата малките отпред имат копчета - с положение включено и изключено. Плафоните НЕ светят при отворена врата. Това според мен не е нормално? виж тук - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17319 и естествено провери и крушките .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 (редакция) Светят само като им натиснеш бутона. Редактирано 14 юни 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 14 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 14 юни 2010 Е, колеги, това е много тъпо ако нямт опция да светят при отворени врати. Иначе датчиците работят като товроя някоя от вратите ламата на таблото свети... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 Какво муе тъпото? Нали средния плафон светва, като отвориш вратите... Няма нужда да ти пада акумулатора все път, като отвориш вратите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 16 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2010 Средния е развален и не свети Да попитам тъкмо за него, къде да търся повердата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 юни 2010 Сподели Публикувано 16 юни 2010 В едното крайно положение трябва да не свети. Повредата може да е предпазител, повредени бутони на вратите или в най-лошия случай счупен ключ на плафона (има тема). Има и вариант крушките да са изгорели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
backstage Публикувано 17 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2010 В едното крайно положение трябва да не свети. Повредата може да е предпазител, повредени бутони на вратите или в най-лошия случай счупен ключ на плафона (има тема). Има и вариант крушките да са изгорели. Крушките са здрави, свалих ги и ги сложих на лампата в багажника- светнаха, а тази от багажника я сложих в плафона - там не свети. бутоните също за наред, защото лампата на таблото свети винаги при отворена врата. Остава явно предпазител и сами плафон. Ако е той, ще търся втора употреба от някъде. Как обаче да проверя този предпазител? Къде се намира той и какво представлява? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 17 юни 2010 Сподели Публикувано 17 юни 2010 №3 - 10А Трябва да е под таблото вляво от волана Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 31 октомври 2012 Сподели Публикувано 31 октомври 2012 Здравейте колеги !Искам да си сменя лампичките на предния плафон с LED, но не успявам да го отворя.Как се сваля този панел ?Просто се опасявам да не счупя нещо ако приложа повече сила.Става дума за Carisma 1.8 GDi Elegance. Ако е необходимо ще покажа и снимки на плафона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demon777 Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Няма да го счупиш напъвай по яко с плоска отвертка и си помагай с ръка Не съм много сигурен къде бяха щифтовете ама мисля че бяха отпред в посока навътре към купето откачаиш ли го 1-2 пъти после става лесно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 4 ноември 2012 Сподели Публикувано 4 ноември 2012 Няма да го счупиш напъвай по яко с плоска отвертка и си помагай с ръка Не съм много сигурен къде бяха щифтовете ама мисля че бяха отпред в посока навътре към купето откачаиш ли го 1-2 пъти после става лесно Благодаря колега.Ще пробвам пак Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butter Публикувано 7 ноември 2012 Сподели Публикувано 7 ноември 2012 Здрасти CecoVas! Аз миналата седмица го свалих тоя преден плафон на моята "англичанка". Тя е 2000г., GDI, 125 коня. Свалих го, защото задната му страна, откъм купето пропадна и целия увисна на предната си страна(откъм предното стъкло). Първо махнах прозрачното, малко, пластмасово капаче покриващо трите крушки. То има две панти откъм челното стъкло и малко щифче, което заключва, откъм купето.Това щифче с малка отвертка го бутваш и с пръсти доизтегляш. След като го махнах видях два болта влизащи в пластмасови легла{моите и двете пластмасови легла бяха направо разтрошени- не съм ги напъвал, просто от времето пластмасата на HELLA направо е станала на прах :( } Та развих ги тия два болта и целия плафон падна- няма никакви щипки. Обаче има една букса с много кабели влизаща в платката, разкачих я. Залепих пластмасовите отломки на местата и го върнах обратно. Закачих и буксата по същия начин. Завих двата болта внимателно и върнах пластмасовото капаче на лампите. И това е, доста е лесно, ще се справиш. За нещастие цялото осветление вътре в колата и багажника изчезна :( Обаче контролните бутони на шибидака работят добре, те са също на този плафон, точно зад тези на осветлението. Интереснотое,е че компютъра на колата при всяко запалване на двигателя започва да отчита на ново среден разход на гориво и стойностите на изминатите мили А и Б вариант над общо изминатите започвата от 0. Това се случва при всяко ново запалване на двигателя, след ремонтирането на плафона. Дали някой знае лек на това "заболяване" ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 @butter благодаря за споделената информация. От подобни последващи проблеми се опасявам, и това е една от причините да не съм правил повече опити са сваляне на прословутия плафон. Другата е хроничната липса на време.Прилагам и една снимка на моя плафон, защото ми се струва, че не е същия като твоя. http://i47.tinypic.com/v6u1r4.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 (редакция) Същият е като моя.Отваря се с подпъхване на широка плоска отвертка, обвита с един кат памучен плат, от страната на предното стъкло.Виж отвертката да е с късо рамо. *С допълнителното ключе си включвам "Кобрата" - захранвам я от плафона... Редактирано 8 ноември 2012 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CecoVas Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 Благодаря Така вече съм по-спокоен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
butter Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 (редакция) Твоя плафон CecoVas е различен от моя. Ще сложа снимка на моя, за други колеги решили да се "борят" с плафона и пластмасата на HELLA. Те и предните ми фарове са покрити с пластмаса на HELLA и сервиза на Mitsubishi в сеседния град ми каза, че с толкова замъглени и пожълтели от времето фарове може и да не мина годишен технически преглед- "MOT" му викат тука, след някоя друга година. http://i1298.photobu...00/DSCN1961.jpg Преден плафон на Mitsubishi Carisma GDI 2000г. Редактирано 8 ноември 2012 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 8 ноември 2012 Сподели Публикувано 8 ноември 2012 Здрасти CecoVas! Аз миналата седмица го свалих тоя преден плафон на моята "англичанка". Тя е 2000г., GDI, 125 коня. Свалих го, защото задната му страна, откъм купето пропадна и целия увисна на предната си страна(откъм предното стъкло). Първо махнах прозрачното, малко, пластмасово капаче покриващо трите крушки. То има две панти откъм челното стъкло и малко щифче, което заключва, откъм купето.Това щифче с малка отвертка го бутваш и с пръсти доизтегляш. След като го махнах видях два болта влизащи в пластмасови легла{моите и двете пластмасови легла бяха направо разтрошени- не съм ги напъвал, просто от времето пластмасата на HELLA направо е станала на прах :( } Та развих ги тия два болта и целия плафон падна- няма никакви щипки. Обаче има една букса с много кабели влизаща в платката, разкачих я. Залепих пластмасовите отломки на местата и го върнах обратно. Закачих и буксата по същия начин. Завих двата болта внимателно и върнах пластмасовото капаче на лампите. И това е, доста е лесно, ще се справиш. За нещастие цялото осветление вътре в колата и багажника изчезна :( Обаче контролните бутони на шибидака работят добре, те са също на този плафон, точно зад тези на осветлението. Интереснотое,е че компютъра на колата при всяко запалване на двигателя започва да отчита на ново среден разход на гориво и стойностите на изминатите мили А и Б вариант над общо изминатите започвата от 0. Това се случва при всяко ново запалване на двигателя, след ремонтирането на плафона. Дали някой знае лек на това "заболяване" ?Здравей колега, Педи време си правих разни експерименти и с моя плафон (Колт) и аз така се бях шашнал, че нямам осветление.На единият от болтовете имах кабелна обувка през която минаваше болта при стягането на плафоа към тавана, просто бях пропуснал да я сложа на болта докато пристягах плафона към купето.Виж дали и ти нямаш такава и да си пропуснал да я закачиш.Дано съм ти бил полезен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.