Wardog Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Здравейте колеги, тъй като мисля да купя такова Pajero искам да попитам дали някой от вас има/е имал такова, какви са впечатленията ви и с кой мотор е/било!? Това, което не ми харесва (и може би даже ме дразни) в дизеловия двигател е, че не се предлага с автоматична скоростна кутия, каквато всъщност ми се иска. Ще кажете - купи си бензин. Това, което не ми харесва при него е това, че досега не съм видял безиново Pajero Sport с климатроник (не климатик), което най-вероятно може да се "коригира", но това което няма как да се коригира е разхода на гориво - все пак 17-18литра са си 17-18литра. Та... какви са впечатленията ви от двата двигателя!? Дизелът е по-издържлив, но пък и на повече км... Изобщо има ли някакви болки този автомобил и в какво се изразяват те!? Благодаря Ви предварително за отделеното време и внимание! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Здравейте колеги, тъй като мисля да купя такова Pajero искам да попитам дали някой от вас има/е имал такова, какви са впечатленията ви и с кой мотор е/било!? Това, което не ми харесва (и може би даже ме дразни) в дизеловия двигател е, че не се предлага с автоматична скоростна кутия, каквато всъщност ми се иска. Ще кажете - купи си бензин. Това, което не ми харесва при него е това, че досега не съм видял безиново Pajero Sport с климатроник (не климатик), което най-вероятно може да се "коригира", но това което няма как да се коригира е разхода на гориво - все пак 17-18литра са си 17-18литра. Та... какви са впечатленията ви от двата двигателя!? Дизелът е по-издържлив, но пък и на повече км... Изобщо има ли някакви болки този автомобил и в какво се изразяват те!? Благодаря Ви предварително за отделеното време и внимание!Кой е казал че дизела е по издръжлив.............От 3.0 и 3.5 V6 моторите няма по издръжливи мотори на :mitsu-smiley: .............Ще стане малко пак спора за дизела с/у бензина , но на твое място бих си взел бензина,въпреки че ако дизела е на реални км, и каран недушмански , бих си взел тогава дизела който е 2.8 литров ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Кой е казал че дизела е по издръжлив.............От 3.0 и 3.5 V6 моторите няма по издръжливи мотори на :mitsu-smiley: .............Ще стане малко пак спора за дизела с/у бензина , но на твое място бих си взел бензина,въпреки че ако дизела е на реални км, и каран недушмански , бих си взел тогава дизела който е 2.8 литров ........... Че има ли Паджеро Спорт дизел с 2.8TDI двигателя? Аз мислех, че дизелите на Спорт са само 2.5 TDI. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Има, при това с автоматик и климатроник.Ето отговор за Mitsubishi и Wardog => Pajero Sport 2.8 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wardog Публикувано 31 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2010 Принципно се бях спрял на това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21262108663770486&f1=details но ми се вижда малко морално остарял на външен вид и затова реших да взема с този феис: http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2803/6083050254351609871264859764TrO0aSNAXJdcfTI76GLV.JPG http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1886/48504215212959387131264859756NwW52rHZN2tt4uSn5RdJ.JPG Иначе бургаския е много идеалния вариянт - 2,8 ТДИ с климатроник и автоматик!И тук идва следващия въпрос ---> мога ли да сменя бронята, фаровете и решетката и да си го направя феислифта !? П.С. - искам да благодаря на Mitsubishi и DJ Tymbi за бързите, точни и пълни отговори! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 Има, при това с автоматик и климатроник.Ето отговор за Mitsubishi и Wardog => Pajero Sport 2.8 Колега, колата от линка който си дал е с 2.5 TDI двигател - имах Паджеро с този мотор и го познавам. Склонен съм да мисля, че нашите автотърговци прекаляват с неверните данни, които пишат за колите си. Продължавам да мисля, че няма Паджеро Спорт, което да е излязло от завода с 2.8 TDI двигател. Направената бърза справка с немското мобиле показва, че абсолютно всички Паджеро Спорт там са с 2.5 двигател.... интересно от къде са се взели тези в България с 2.8 двигател? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wardog Публикувано 31 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2010 (редакция) Бърза справка с Wikipedia показа следното: Редактирано 31 януари 2010 от Wardog Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 (редакция) Бърза справка с Wikipedia показа следното: Добре си цитирал Wikipedia-та, но обърна ли внимание, че там става дума за моторите на доста модели Padjero-та, не само за Спорт? Я се опитай да намериш Паджеро Спорт с 3.5 V6 двигател, или с 3.2 DID? Редактирано 31 януари 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 31 януари 2010 Сподели Публикувано 31 януари 2010 (редакция) :mitsu-smiley: Братушките имат много добър сайт, така че нека погледнем в него.LINK Редактирано 31 януари 2010 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 1 февруари 2010 Сподели Публикувано 1 февруари 2010 (редакция) ...И тук идва следващия въпрос ---> мога ли да сменя бронята, фаровете и решетката и да си го направя феислифта !?Разбирасе, че можеш. Нека само ти кажа колко пари ще ти излезне това, тъй като преди 2 седмици смених цялата предница. Не по мое желание, джаснах се в една патрулка преди месец и половина. Цените без ДДС, които ми обявиха в Ратола, както и БС са следните(малко груби са, но +/- 10лв.):Брония: 665лв.Репетка с емблема: 465лв.Халоген(една е цената и за двата): 235лв.Тук вече при теб ще има ощя няколко неща, за които не мога да ти дам цени. Това са: двата фара, предполагам, че ще трябва да се сменят и двата калника, тъй като няма да паснат фаровете. Има едни хромирани лайсни около фаровете, бройката на които е 145лв.Общата сума, на частите беще около 1900лв. без ДДС (решетка, брония, десен халоген, лайсна около десен фар). Като сложиш още поне 300-400лв. за боядисване и монтаж и се сещаш вече в какво приключение си се вкарал. Пак това са цените без фарове и калници, разбирасе ако си ги поръчаш от еВау, цената ще е в пъти по-ниска, но там се намесва транспорта...Много по-евтино ще ти излезне да вземеш Pajero Sport 2001-2002 година, отколкото да правиш facelift на старата муцуна! П.п. Имам пълно автокаско, държа да отбележа! Все още си чакам халогенът и лайсната около фарът. Щяла да дойде до 10 дни, това преди 20 дни...Ратола... Че има ли Паджеро Спорт дизел с 2.8TDI двигателя? Аз мислех, че дизелите на Спорт са само 2.5 TDI. Прав си, но много хора се объркват от външният вид на автомобила, който е един и същ. В различните континенти, колата има различно име, съответно и различни двигатели.Pajero Sport/Montero Sport/Challenger/Nativa/Shogun Sport (една и съща машина, различни имена) вървят с 4 двигателя:Pajero Sport: 3.0i V6 24V (170 HP/177 HP)/2.5 TD (99 HP/115 HP/133 HP) - Европа/ЯпонияMontero Sport: 3.5 XLS (199 HР)/3.0i V6 24V (170 HP/177 HP)/2.5 TD (99 HP/115 HP/133 HP) - Ю/С АмерикаChallenger: 3.5i V6 24V GDI (245 HP)/3.0 i V6 24V (185 HP)/2.8 TD (140 HP) - Англия/Австралия Успех! ;) Редактирано 1 февруари 2010 от Миткo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wardog Публикувано 1 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2010 Добре колеги... дотук се разбрахме, че с ляв волан има само 2,5 ТДИ и 3,0 V6 бензин... Чета разни теми из форума за замръзнала нафта и други проблеми, свързани с качеството на горивата в БГ. Капризен ли е мотора 2,5ТДИ (ако има значение говоря за 116к.с.)... има ли някакви хронични (иначе казано познати и характерни) болки и какви са те!? Поразгледах темите, но успях да намеря подобна за двигателя 2,8. И има ли колега, който да притежава или да е притежавал 3,0 V6 за да даде мнение за този двигател и неговите +сове и -нуси... И колко в крайна сметка харчи този бензинов двигател, по дяволите!? Знам, че въпросът е много относителен и при някой може да харчи 13, а при друг 20 (образно казано), но все пак трябва да има някакви норми... не си падам много състезател и ми е интересно колко ще харчи... Попринцип не съм фен на дизела, но ако разликата в разхода е над 5 литра може и да стана Благодаря на всички за точните и пълни мнения! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Добре колеги... дотук се разбрахме, че с ляв волан има само 2,5 ТДИ и 3,0 V6 бензин... Чета разни теми из форума за замръзнала нафта и други проблеми, свързани с качеството на горивата в БГ. Капризен ли е мотора 2,5ТДИ (ако има значение говоря за 116к.с.)... има ли някакви хронични (иначе казано познати и характерни) болки и какви са те!? Поразгледах темите, но успях да намеря подобна за двигателя 2,8. И има ли колега, който да притежава или да е притежавал 3,0 V6 за да даде мнение за този двигател и неговите +сове и -нуси... И колко в крайна сметка харчи този бензинов двигател, по дяволите!? Знам, че въпросът е много относителен и при някой може да харчи 13, а при друг 20 (образно казано), но все пак трябва да има някакви норми... не си падам много състезател и ми е интересно колко ще харчи... Попринцип не съм фен на дизела, но ако разликата в разхода е над 5 литра може и да стана Благодаря на всички за точните и пълни мнения!Аз подържам такива джипове,т.е. всякакви , и имам наблюдение в/у тях................2.5 ТДИ не е капризен мотор ,но все пак си има болежките като за дизел.........нафтата е калпава в повечето случаи,пукат се глави и т.н. ............за 2.8 Тди пукането на глави и по скоро изключение, това ми е личния опит с тях.........Имай на предвад ,че комбинацията от 2.5 и автомат е все едно караш електрокар .........мудна, бавна ............За 3.0 В6 мотора ,това е най непретенциозния мотор........а и доста надежден, разхода му е в софийско градско - около 15-17 л./100к. ,извънградско - около 10л. Всичките къде са ми идвали с този мотор са с АГУ-та ,вървят си добре и разхода им се запазва ,само дето е наполовина в пари.............има един недостатък и той е ,че имат леки проблеми с ЕКУ-тата и до като работи, не е лошо да се оправи ,че изпаткват чиповете му после и няма оправяне ..........скоро правих един с такъв проблем.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wardog Публикувано 2 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Е 15/100 градско в София е добре. Даже е идеално ако действително е така... Ами мобе би ще е бензина... друго си е да мърка 3000см3 пък и 6 цилиндърчета ... звука му сигурно е много приятен! А това с ЕКУ-то е проблем попринцип или само след поставянето на АГУ!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 (редакция) Е 15/100 градско в София е добре. Надявай се...Те Галантите горят толкова по Софийско .. :D Редактирано 2 февруари 2010 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wardog Публикувано 2 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2010 И каква е твоята присъда в случая, т.е. колко харчи по твои наблюдения!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 И каква е твоята присъда в случая, т.е. колко харчи по твои наблюдения!?Не го слушай Марин , той е от другия отбор -дизеляци-киселяци......... :P :D Моя Галант що не харчи 15 ????Щото всичко му е у ред............ :specool: Същото важи и за Паджерото........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 февруари 2010 Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Моя Галант що не харчи 15 ????........Щото е само с 4 цилиндъра... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wardog Публикувано 2 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2010 Колеги не разбрах за ЕЦУ-то на бензиновия двигател - проблемите с него се появяват след монтирането на АГУ или си им е болка попринцип!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Колеги не разбрах за ЕЦУ-то на бензиновия двигател - проблемите с него се появяват след монтирането на АГУ или си им е болка попринцип!?По принцип са им болка, след 12-та година се разтичат едни ел. кондензатори иот там почват проблемите, в началото -висок разход, трудно пали, нестабилна работа на мотора, нест. обороти, мудност и т.н. ......след това просто спира да пали и няма искра...........не е лошо ,дори и да работи добре, да се свали ЕКУ-то и да се оправи ........за да не стане като последния случай който имах - да се купува друго за 500 лв. ( просто тия като кажеш за Паджеро и ти режат главата) и после на него се прави ремонт ..........да не говорим, че може да са с еднакви номера, но с различни схеми на управление и трябва да се преправя ел. инсталацията.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wardog Публикувано 3 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2010 А като стана дума за части и рязане на глави... как стой въпроса с частите!? Става дума както за обслужване, така и за резервни части!? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 А като стана дума за части и рязане на глави... как стой въпроса с частите!? Става дума както за обслужване, така и за резервни части!? Благодаря предварително!Еми нормално да е всичко по скъпо ,все пак е джип това, не очаквай частите, както и труда са са като все едно правиш Рено 5............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wardog Публикувано 3 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Със сигурност не съм толкова наивен, че да мисля че е все едно да поддържаш Рено 5, Фиат Пунто или Голф и джип ;) ако е възможно дайте някаква цена например на наскоро купувана от вас част. Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Като цени - не мога да ти кажа конкретно, но преди ок. година един колега си купи Паджеро Спорт и сподели, че това е възможно най-скъпият вариант за поддържане на мицу джип. После го продаде, но след това не издържа и си купи пак - 3.0 в6.... Сигурно има защо....Популярното мнение е, че наистина частите за джип са поне 50% по-скъпи от тези, на автомобилите. Също така, обаче, джиповете (особено по ходовата си част) се чупят далеч по-трудно и държат повече. Иначе - какво да кажа, само като знам колко пари отиват да го "обуеш" - лично на мен ми призлява. Не че не искам да карам такова расово добиче, но просто не мога да си го позволя за момента. Относно разход от порядъка на 15 бензин градско - силно ме съмнява и мен. За 3л. двигател ми се вижда невероятно, особено в София. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Ами кабелите комплекта са около 400лв. , свещи - 240 лв. агр. ремък + ролки - около 400лв. Лагер главина -390лв.,пар. хебъл - 110лв. ..............за друо в момента не се сещам.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 февруари 2010 Сподели Публикувано 3 февруари 2010 Относно разход от порядъка на 15 бензин градско - силно ме съмнява и мен. За 3л. двигател ми се вижда невероятно, особено в София.Това беше и причината дасе подменят доста неща по зап. система ...............лично аз не мога да твърдя това, но човека беше категоричен че му давало 15-16л. софийско.............сега, дали е така , не е ясно ,но .................по каталог този джип трябва да лапа около 17л. градско............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.