bilboto Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Здравейте, Наближавам 30 000км с Outlander и си мисля от известно време на какви километри се сменят накладките? За момента не съм усетил стържене като спирам. Дали някой може да ми даде съвет? След около 10 000км трябва да ида за смяна на масла и филтри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 януари 2010 Сподели Публикувано 13 януари 2010 Здравейте, Наближавам 30 000км с Outlander и си мисля от известно време на какви километри се сменят накладките? За момента не съм усетил стържене като спирам. Дали някой може да ми даде съвет? След около 10 000км трябва да ида за смяна на масла и филтри.За какъв съвет искаш да ти дадем? Как се сменят ? или дали искаш да чакаш още ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dangelov Публикувано 15 януари 2010 Сподели Публикувано 15 януари 2010 При обслужване на автомобила ще ти проверят и накладките. Ако има странни шумове при спиране закарай я в сервиз да я погледнат, макар че 30 000км са малко за смяна на накладки, но това зависи от стила на каране.Колега аз ги смених на 20000 км (предните) и не съм съгласен че е от стила на каране, защото на другият ми автомобил шкода супърб ги смених на 60000 км. Ако си изкарал 30000 км според мен е супер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Борис Публикувано 18 януари 2010 Сподели Публикувано 18 януари 2010 Аз смених предните на 30 000 км - имах стържене и си бяха заминали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
earendil Публикувано 18 януари 2010 Сподели Публикувано 18 януари 2010 (редакция) Ами не се притеснявай.. , аз току що минах масло и инспекция на 45 000 км, и ми казаха, че може да изкарат още 10-тина хил..., а съм си агресивен шофьор.. може и да е до различни партиди.. ненам Редактирано 18 януари 2010 от earendil Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hdm Публикувано 21 януари 2010 Сподели Публикувано 21 януари 2010 Първите ги смених още на 20000 и даже дисковете шлайфахме. Онзи ден бях в Балкан Стар за смяна на резервоара с еолис и ги погледнаха - според тях са като нови, а вече направих 15 хиляди с тези накладки. Ходи го разбери. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jmarinow Публикувано 23 януари 2010 Сподели Публикувано 23 януари 2010 Аз съм вече на 56000км и накладките имат още живот.Обикновено оригиналните накладки издаржат много по-вече от всякакви последващи.Това се дължи на по-доброто им качество и на това ,че дисковете са нови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 януари 2010 Сподели Публикувано 23 януари 2010 Аз съм вече на 56000км и накладките имат още живот.Обикновено оригиналните накладки издаржат много по-вече от всякакви последващи.Това се дължи на по-доброто им качество и на това ,че дисковете са нови.Не, дължи се на това,че са части за първоначално вграждане, а те са направени така, че да държат много повече от части за след това ,въпреки че са пак оригинални............Напоследък и това не е вярно ,тъй като тези части се водят консуматив, които не влизат в гаранцията на автомобила.........това го правят най много френските и италианските компании,но напоследък и японците взеха да го правят;.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pajero fan Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 Здравейте, Наближавам 30 000км с Outlander и си мисля от известно време на какви километри се сменят накладките? За момента не съм усетил стържене като спирам. Дали някой може да ми даде съвет? След около 10 000км трябва да ида за смяна на масла и филтри. Колега, позволявам си да ти дам съвет, защото карах такъв до 60000 без да сменям накладки. Резултата беше изтънял диск и още хляб в накладките за още 10000 км. Свали ги и ги занеси да ти залепят меко феродо някъде. Нито накладките нито дисковете са гаранционни. Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 8 февруари 2010 Сподели Публикувано 8 февруари 2010 До къде ли.....ми много надалеч. Щом видях как на мотор които с лекота достига 300км/ч се лепи феродо с поксипол..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Forester Публикувано 28 февруари 2010 Сподели Публикувано 28 февруари 2010 Здравейте, Наближавам 30 000км с Outlander и си мисля от известно време на какви километри се сменят накладките? За момента не съм усетил стържене като спирам. Дали някой може да ми даде съвет? След около 10 000км трябва да ида за смяна на масла и филтри. В интервала около 15-19000 км миналото лято, при едно по-продължително каране в чужбина видях, че феродото се износва бързо - джантите буквАЛНО СИ ПОЧЕРНЯВАХА (и то аз нямам навик да използувам прекалено спирачките). Знаех за подобен проблем от моите колеги (3 Аутландера купихме служебно в края на 2008 г и то още от около 10000км) В сервиза са обяснили, че това е нормално, защото феродото нарочно било направено по-меко, за да не се драска диска!? След като се върнах, и на прегледа на 20000 нищо не казаха, за такъв проблем, но и аз забравих да ги питам, защото тук повече не съм го забелязал. При смяната на гумите тази зима погледнах - бяха си с нормална дебелина. Не съм чувал стържене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihail Varbanov Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 И аз миналата година през май пътувах до Италия, колата беше на около 16-17 хиляди км., там навъртях 4500км. И на мен ми направи впечатление силното почерняване на джантите. Но в никакъв случай не мога да допусна това да идва от износване накладките. За мен това е някаква черна прах, може би спечена от нагряти джанти (ако изобщо се награват толкова при 10 часово шофиране по магистрала със 140). Иначе накладките ги гледаха скоро на 30,000км. в Балканстар – казаха, че още не са за смяна. При старата ми кола интервала за смяна беше на около 40,000км, така че не се притеснявам особено, все още. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 3 март 2010 Сподели Публикувано 3 март 2010 И аз миналата година през май пътувах до Италия, колата беше на около 16-17 хиляди км., там навъртях 4500км. И на мен ми направи впечатление силното почерняване на джантите. Но в никакъв случай не мога да допусна това да идва от износване накладките. За мен това е някаква черна прах, може би спечена от нагряти джанти (ако изобщо се награват толкова при 10 часово шофиране по магистрала със 140). Иначе накладките ги гледаха скоро на 30,000км. в Балканстар – казаха, че още не са за смяна. При старата ми кола интервала за смяна беше на около 40,000км, така че не се притеснявам особено, все още. Колега, вярваш или не, черния прах е точно от феродото на накладките. Обърни внимание, че предните джанти почерняват повече от задните. Това е така, защото предните спирачки поемат по-голяма част от спирачното усилие и накладките им се износват по-бързо от задните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.