Реконструктор Публикувано 13 ноември 2009 Сподели Публикувано 13 ноември 2009 И аз имам едно леко уточнение...Още по правилно е :При отваряне на изпускателните клапани, все още има горящи газове...Защото след цикъла горене, следва издухване а тогава смукателните клапани са все още затворени...За това и при колите с АГУ,прегарят именно изпускателните клапани... Не, всичко е както го обясних. Горенето продължава и след затварянето на изпускателните клапани и отварянето на смукателните. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 13 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2009 http://vbox7.com/play:4b6aded7 Може да видите какво се случва точно в цилиндъра, заснето със висиокоскоростна камера . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
messat Публикувано 17 ноември 2009 Сподели Публикувано 17 ноември 2009 (редакция) http://vbox7.com/play:4b6aded7 Може да видите какво се случва точно в цилиндъра, заснето със висиокоскоростна камера .Еий тъкмо четях темата и мислех да пусна тоя линк.Намерих го миналата седмица и ми направи силно впечатление. Ако обърнете внимание се вижда и искрата от свеща. :icon_rock: Проблема с детонациите донякъде се решава с директното впръскване на горивото в цилиндъра (както е при GDI моторите).По този начин се постига и по-висока степен на сгъстяване тъй като горивото се подава непосредствено преди искрата на свеща (няма време за детонации), а се компресира чист въздух (като изключим газовете от ЕГР). Редактирано 17 ноември 2009 от messat Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mlechko Публикувано 10 ноември 2010 Сподели Публикувано 10 ноември 2010 (редакция) Степен на Р, Начално Р, Граничносгъстяване Bar Bar 6,0 --------------->7,7 <----------------5,46,5 --------------->8,5 <----------------6,07,0 --------------->9,3 <----------------6,57,5 --------------->10,1 <----------------7,18,0 --------------->10,9 <----------------7,68,5 --------------->11,7 <----------------8,29,0 --------------->12,6 <----------------8,89,5 --------------->13,4 <----------------9,410 --------------->14,3 <----------------10,016 --------------->25,1 <----------------17,617 --------------->27,0 <----------------18,918 --------------->28,9 <----------------20,219 --------------->30,8 <----------------21,620 --------------->32,8 <----------------22,921 --------------->34,7 <----------------24,322 --------------->36,7 <----------------25,7 Ако компресията е около или под граничната нещата вървят към ремонт. Източник-форум Рено БГ a_stankov Редактирано 10 ноември 2010 от mlechko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.