Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Разлика между степен на сгъстяване и компресия


todor

Препоръчано мнение

И аз имам едно леко уточнение...Още по правилно е :

При отваряне на изпускателните клапани, все още има горящи газове...

Защото след цикъла горене, следва издухване а тогава смукателните клапани са все още затворени...

За това и при колите с АГУ,прегарят именно изпускателните клапани...

 

Не, всичко е както го обясних. Горенето продължава и след затварянето на изпускателните клапани и отварянето на смукателните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:4b6aded7 Може да видите какво се случва точно в цилиндъра, заснето със висиокоскоростна камера .
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://vbox7.com/play:4b6aded7 Може да видите какво се случва точно в цилиндъра, заснето със висиокоскоростна камера .

Еий тъкмо четях темата и мислех да пусна тоя линк.Намерих го миналата седмица и ми направи силно впечатление. Ако обърнете внимание се вижда и искрата от свеща. :icon_rock:

Проблема с детонациите донякъде се решава с директното впръскване на горивото в цилиндъра (както е при GDI моторите).По този начин се постига и по-висока степен на сгъстяване тъй като горивото се подава непосредствено преди искрата на свеща (няма време за детонации), а се компресира чист въздух (като изключим газовете от ЕГР).

Редактирано от messat
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

Степен на Р, Начално Р, Гранично

сгъстяване Bar Bar

 

6,0 --------------->7,7 <----------------5,4

6,5 --------------->8,5 <----------------6,0

7,0 --------------->9,3 <----------------6,5

7,5 --------------->10,1 <----------------7,1

8,0 --------------->10,9 <----------------7,6

8,5 --------------->11,7 <----------------8,2

9,0 --------------->12,6 <----------------8,8

9,5 --------------->13,4 <----------------9,4

10 --------------->14,3 <----------------10,0

16 --------------->25,1 <----------------17,6

17 --------------->27,0 <----------------18,9

18 --------------->28,9 <----------------20,2

19 --------------->30,8 <----------------21,6

20 --------------->32,8 <----------------22,9

21 --------------->34,7 <----------------24,3

22 --------------->36,7 <----------------25,7

 

Ако компресията е около или под граничната нещата вървят към ремонт.

Източник-форум Рено БГ a_stankov

Редактирано от mlechko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...