redsxz Публикувано 27 август 2009 Сподели Публикувано 27 август 2009 Разглобяване на самото табло.(При Каризмата е сходно и вече има такава тема) Развиват се двата винта с къса отвертка. http://img219.imageshack.us/img219/9297/dsc02433x.jpg http://img217.imageshack.us/img217/2870/dsc02434v.jpg Козирката на таблото се хваща здраво с 2 ръце и се дърпа силно към вас.Бъдете спокойни няма какво да счупите всичко е на щипки. http://img30.imageshack.us/img30/1157/dsc02435aeg.jpg http://img170.imageshack.us/img170/1954/dsc02436w.jpg Развиват се показаните 3 винта. http://img217.imageshack.us/img217/6642/dsc02438.jpg http://img217.imageshack.us/img217/8725/dsc02439r.jpg http://img175.imageshack.us/img175/9069/dsc02440.jpg Пак хващате таблото с 2 ръце и дърпате към вас.От зад се крепи на 2 букси. http://img217.imageshack.us/img217/9388/dsc02441o.jpg http://img148.imageshack.us/img148/1483/dsc02442t.jpg Обръщаме на 180 градуса и сме готови да подменим крушките с диоди. http://img148.imageshack.us/img148/6594/dsc02443g.jpg http://img151.imageshack.us/img151/834/dsc02444l.jpg От магазин за авто аксесоари в Пловдив на Коматевско шосе си закупих свето диоди с запоени за тях резистори и сложени в букси.Но при направената проба се получи много концентрирана светлина на места.Затова използвах буксите и замених светодиодите с такива на 120 градуса осветеност и резистор с 500 ома, закупени от Викиват.И ето какво се получи. http://img81.imageshack.us/img81/2617/dsc02481p.jpg След това се захванах с осветлението на копчетата на халогените и регулирането на огледалата.И най-трудно смених осветлението на конзолата за парното, като там използвах оцветени в синьо крушки защото с диодите не се получаваше. За сега се спирам в човъркането на колата та да обърнем малко внимание на жената. :icon_n_huglove: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 август 2009 Admin Сподели Публикувано 28 август 2009 Колега, много полезен материал, но трябваше да снимаш как точно си монтирал светодиодите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 28 август 2009 Автор Сподели Публикувано 28 август 2009 Колега, много полезен материал, но трябваше да снимаш как точно си монтирал светодиодите. Да :icon_doh: Пропуска е мой.Ще се опитам в най-скоро време да се поправя в снимков материал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 29 август 2009 Сподели Публикувано 29 август 2009 Ще споделиш ли през нощта за колко време те заболяват очите от тази силна синя светлина?Иначе изглежда супер,но дали е реално приложимо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 29 август 2009 Автор Сподели Публикувано 29 август 2009 Ще споделиш ли през нощта за колко време те заболяват очите от тази силна синя светлина?Иначе изглежда супер,но дали е реално приложимо. Използвам светодиоди с голям ъгъл на осветеност и 2 пъти по-голям резистор 500 ом от необходимия и светлината въобще не е дразнеща. А и ти самия можеш да си я ригулираш с вградения във всеки автомобил регулатор на осветеноста на таблото. А ето и обещаните снимки за свързването на диода към фасунката. http://img141.imageshack.us/img141/7992/11244872.jpg http://img141.imageshack.us/img141/6041/68697832.jpg http://img220.imageshack.us/img220/8039/68088131.jpg При монтажа на фасунката към гнездото си трябва да се има предвид че, диода пропуска ток само в една посокаи ако не светне трябва да се обърне на 180 градуса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 24 октомври 2009 Сподели Публикувано 24 октомври 2009 Можеш ли да опишеш как си сменил на централната конзола/радиото,парното/ крушките, че немога да разбера кое се сваля първо и т.н., за да достигна до тях!? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 24 октомври 2009 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2009 Първо се сваля радиото. Второ сваля се декоративната лайсна. http://img148.imageshack.us/img148/5149/66750503.gif с номер 73165 А.Захваната е на щипки и само се издърпва напред, най-лесно е да се започне от долния край.С нея заедно излизат и "духалките" 73003.Откача се буксата от копчето за аварийните светлини. Вече се вижда и управлението на парното.То е захванато с четири винта който се развиват 86969 В http://img148.imageshack.us/img148/5809/17210319.gif Откачат се буксите за ел. захранване.И идва ред на жилата 86967Те са захванати със скобите 86978, които с помощта на плоска отверка от противоположната страна на жилото се откачат най-лесно.С клещи откачаме и края на жилото от управлението. И вече сме готови да извадим самото управление на парното от предната конзола. 86963 В и 86963 С - служат за осветление на управлението на парното.Тях съм подменил не с диоди а с крушки със същия цвят защото диодите не могат да осветят напълно управлението макар и да са с най-голям ъгъл на осветеност. 86963 Е - служат за осветяване на бутоните за подгряване на задното стъкло и за циркулиране на въздуха само в копето.86963 D - служи за осветяване на бутона за климатика при включено положение.Може да се подменят и те. сглобяването и по обратния ред. Съжалявам че не мога в момента да демонстрирам всичко със снимки но колата е в командировка с жена ми.(За което не се оплаквам много ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 24 октомври 2009 Сподели Публикувано 24 октомври 2009 (редакция) Аз съм с новия фейс, но това също ще ми свърши работа - надявам се. А страничните ламели на въздуховодите/73002/ знае ли някой как се вадят, че много прахоляк се е събрало в тях :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Редактирано 24 октомври 2009 от rousefff Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 25 октомври 2009 Сподели Публикувано 25 октомври 2009 За въздуховодите има разни препарати, също така и радиатора на климатика е добре да се изчисти. Препаратите ги има в магазините и сервизите за климатици, в големи флакони с надписи на японски. В место тези диоди не е ли по-добре да се поставят SMD диоди за осветление - светят доста по-силно и имат по-голям ъгъл на осветяване, забелязал съм че вече почнаха да се намират по магазините. Също така е добре да се измисли някакъв филтър (или гумена шапцица - и тях ги продават), подходящ цвят, който да премахва синия отенък (освен ако не се цели това) и да подпомогне за по-доброто разсейване на светлината. Въпрос: Лампата Security има ли я стандартно монтирана на всички табла и как изглежда? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itzoa Публикувано 20 юли 2010 Сподели Публикувано 20 юли 2010 Здравейте,Материала е много ценен и зарибителен поздравления за колегата който се е постарал за него Аз от днес съм собственик на един спейс стар 1.9 дид 2002 г. и първия проблем който изникна е именно липса на осветление на таблото при светване на светлини. Намерих описание, бушони проверих - всички светлинни индикатори по таблото си светят както и лампичката за дългите, но като включа фаровете и таблото си остава тъмно. Колегите изказаха съмнение да изгорят всички лампи наведнъж, но не ми идва идея какво друго може да е при условие че самите фарове работят и бушона за индикациите е здрав. Та възможно ли е да е от ключето за регулиране на светлината на таблото (което не регулира нищо защото нищо не свети) и дали може да се намери електрическа схема за него, понеже го свалихме и се оказа цяла платчица...???Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a30n Публикувано 25 февруари 2011 Сподели Публикувано 25 февруари 2011 а някой знае ли от каде може да се купят букси за така направените диоди (малки букси и големи, аз съм с Колт и на таблото има 3 големи и много малки). Търсих навсякаде, и единственият избор е да си купиш фабрично и да махнеш фабричните диоди а и нямаше никъде малки? Мерси Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 25 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 25 февруари 2011 а някой знае ли от каде може да се купят букси за така направените диоди (малки букси и големи, аз съм с Колт и на таблото има 3 големи и много малки). Търсих навсякаде, и единственият избор е да си купиш фабрично и да махнеш фабричните диоди а и нямаше никъде малки? Мерси Купуваш "фабрични" крушки с малки букси и след това заменяш крушката с диод и съпротивление.Мисля че готови диоди с малка букса няма да намериш никъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stoine Публикувано 30 март 2011 Сподели Публикувано 30 март 2011 Здравейте,Материала е много ценен и зарибителен поздравления за колегата който се е постарал за него Аз от днес съм собственик на един спейс стар 1.9 дид 2002 г. и първия проблем който изникна е именно липса на осветление на таблото при светване на светлини. Намерих описание, бушони проверих - всички светлинни индикатори по таблото си светят както и лампичката за дългите, но като включа фаровете и таблото си остава тъмно. Колегите изказаха съмнение да изгорят всички лампи наведнъж, но не ми идва идея какво друго може да е при условие че самите фарове работят и бушона за индикациите е здрав. Та възможно ли е да е от ключето за регулиране на светлината на таблото (което не регулира нищо защото нищо не свети) и дали може да се намери електрическа схема за него, понеже го свалихме и се оказа цяла платчица...???Благодаря!колега и моите бяха изгорели всички сваляш таблото исменяш крушките Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bullshitz Публикувано 26 ноември 2011 Сподели Публикувано 26 ноември 2011 Спешно помощ!!! смених си лампите на таблото и след това километража показва постоянно 80 км/ч. Моля ако някой знае към кого да се обърна! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bullshitz Публикувано 26 ноември 2011 Сподели Публикувано 26 ноември 2011 Оправих се и сам благодаря. " Аз си сменях осветлението а таблото, и след това километража ми покааза 80км/ч. Видях понагоре че, трябвало да се върти. НИЩО ПОДОБНО! Махнах стъклото над километража извадих стрелката и си я сложих директно на 0 км/ч. Засекох се с двама приятели на околоврстното 80-80-80 на трите коли 140-140-140. При мен тоя начин проработи! :icon_angel: :mitsu-smiley::first: " Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xekmop Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 (редакция) Има ли осветление на запалката и пепелника на мицубиши спейс стар DI-D? Редактирано 22 февруари 2012 от xekmop Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 (редакция) Би трябвало да има, без значение че е DI-D , предполагам. На моето има, но крушката бе изгоряла.Малко трудно достигнах до нея. Възможно е и по неправилният начин, но не открих друг начин за сваляне.Централният панел с врътките за парно, аудио система и решетките на парното се държат на щипки. С издърпване на таблото се отваря достъп до запалката. От горната страна е закрепена черна фасунга. Предполагам ваденето и е с приплъзване в посока към седалките. Аз го извадих с повдигане на горе но едното зъбче леко се отчупи. така са ги замислили, че крушката да пречи на запалката да излезе извън таблото.НО нещо не останах очарован от светлината, доста слабичко ми свети - почти незабележимо http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_n_ermm.gifУспех! Редактирано 22 февруари 2012 от VenciTT Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xekmop Публикувано 22 февруари 2012 Сподели Публикувано 22 февруари 2012 (редакция) наистина има осветление на запалката и пепелника, но на запалката нямаше захранване иначе смених лампичката на пепелника и всичко е ок ,има осветление и на запалката днес се убедих :icon_thumbup: Редактирано 22 февруари 2012 от xekmop Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 1 август 2012 Сподели Публикувано 1 август 2012 Здравейте отново!От 10-а снимка по-горе (гърба на таблото ) забелязвам разлика в цвета на фасунгите - повечето на бели и няколко зелени.освен цвета има ли значение в мощността на крушките или друго нещо?Понеже на нашето GDI като подменях изгорели крушки го снимах и сега забелязвам че липсват 2 фасунги спрямо това което е посочил колегата.При мен липсващите са в лявата част на снимката - където са на 2 реда.прилагам и снимка. http://picbg.net/u/14026/47850/658256.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenciTT Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 В крайна сметка някой знае ли подсветките на километража, оборотомера и останалото дали е 1,2 W или 2.0 W. Понеже в магазина ги има 2-те вида, да ми светят еднакво все пак ;)Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DOOJ Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 А дали може да се смени и осветлението на борд компютара???Някой пробвал ли е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 Мисля, че може. Виж темата за монтирането на допълнителен DISP бутон. Там има снимки на такъв разглобен, но не се вижда как точно са монтирани диодите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DOOJ Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 Дне и сз си мених осветлението на таблотоСана много готино колата синя и таблото и то Смятам да си поиграя и да сменя всичките крушки в колата. Купих си готови крушки като на колегата но още не съм го видял на тъмно как е ! Може и аз по нататък да сменя диодите с диоди с по голям градус на светителност. А за борд компютара мисля че ще се мине само с сини шапчици понеже крушките там май са от малките. Предполагам де не съм го отварял още. Но и до там ще стигна . Правил съм си и други подобрения. Но тях ще ги видите по натам :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
runner2.4 Публикувано 15 март 2013 Сподели Публикувано 15 март 2013 (редакция) А как да си сваля фабричното радио ?То е с 4 отвора, и предполагам, че трябват специални скоби които ги нямам.По друг начин става ли? Редактирано 31 октомври 2013 от Hristo Използвайте главни букви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 15 март 2013 Сподели Публикувано 15 март 2013 И с парче тел да бръкнеш, пак става. Правил съм го и с чистачките, по-точно дългата метална лайстна в перото им. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.