dangelov Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Чудото ще е, ако се появи тякое ТДИ на газ... :lol: :lol:Нищо чудно няма да има, отдавна има дизели на метан, но е много скъпа уредбата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Нищо чудно няма да има, отдавна има дизели на метан, но е много скъпа уредбатаТДИ-та ли бре ???Я дай някое да го видим... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 (редакция) GDI-то е малко по сложно устроено от колкото може би изглежда като се вдигне капака......Проблема при този двигател не е че няма да работи на газ, ще работи и то добре, но с обикновенна газова. Значи това което ще се прецака на първо място са дюзите, при този двигател са напъхани да правят компания на буталото. Поради тази причина бензина които минава през тях служи и за охлаждане, което предполага че няма как да се спре този бензин за да работи двигателя на газ. Има разни приказки че имало газови дето на три таката газ, веднъж пускали бензин.....глупости. Дори и да има такава уредба, то тогава дюзите примерно вместо да се заварят след 500км, ще се заварят след 700км(проблема не е както при MPI дюзите да се замърсят, тези направо се заваряват). Цената за ремонта ще е същата, а за цената на дюзите може примерно да сподели Мирослав. Следващото нещо по реда си което ще се обърка, това е усилвателя за дюзите(компютъра). Неговото напрежение се променя според натоварването на двигателя и налягането на бензина, варира от 12 до 160v.....За да работи на газ този блок трябва по някакъв начин да се спре....... а как?? Ако по типичния български начин се нарежат кабелите на дюзите и се сложат реленца, то рано или късно се получава доста красива заря. Ама да кажем че и този компютър се ремонтира. Продължаваме нататък, помпата за високо налягане на бензина. Монтирана е на разпределителния вал и е механична......Спирането на бензина по български (да резнем кабела за помпата и пак с реленце) ще остави механичната помпа на сухо......и да ви кажа ли колко струва друга помпа. Чувал съм и дивотии че слагали байпасен клапан да върти постоянно бензин през нея, ама които е запознат с горивните пътища.....веднага ще му стане ясно че примерно монтирането на такива клапани на Пинин, е толкова невъзможно че повече няма накъде. А има толкова прецизни датчици които следят налягането и в някой случай регулират работата на помпата......Тази помпа не е като при FSI, ама хич. Следващото нещо което ми идва на акъла е смяната на режимите, за тях естественно също забравяме, проблема тук е по-сериозен и е свързан с работата на компютъра.......И последното от важните неща (маловажните хич няма да ги споменавам) са параметрите на самонастройка. Както вече много пъти съм споменавал компютрите на ГДИ-то се нагаждат към амортизацията на двигателя. Всяка промяна на базовите настроики се извежда в отделен параметър в проценти, за всеки такъв параметър си има точно определени граници. Ако настроиката излезе извън границите "CHECK-а" светва......за да напомни за посещението на сервиз.......та сега да попитам какво ще стане на газ??? Друго незнам дали да пиша, толкова много неща ми се въртят в главата, че ако седна да ги описвам..........За мен слагането на газ е подигравка с тази технология, но ми е ясно че другите не мислят така. Аз за газ не съм се замислял. Много хора ще си кажат "е какво толкова части втора употреба и айде" е да ама не точно. Не съм видял помпа втора употреба работеща добре(все ще е за ремонт). Дюзите са няколко модела, ако се вземат от 1.8GDI и се сложат на 1.8GDI, шанса това да стане е около 20%.Оставям всеки да си решава, иначе газ на GDI може да се сложи....... :icon_blush: А Пламене казах че такава измъчена кола не ремонтирам, защото на един такъв клиент колко да му кажа за ремонт..... та това излиза малко по-малко от цяла кола!!! Редактирано 21 август 2009 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Аз друго не разбирам, защо човек ще си вземе ГДИ за да му слага ГАЗ, след като по себе си двигателя е достатъчно икономичен. А разхода му на газ е като на обикновен бензинов мотор, което допълнително обезмисля придобивката на това капризно астматиче. По-добре да го продаде човек и да си купи нормално бензиново такова, вместо да се стига до крайности. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Там е работата Тоше че някой модели не се предлагат с друг двигател, т.е. ако искаш да го имаш то ще е с ГДИ. Ама и слагането на газ на този мотор си е чист келешлък, нищо друго..........Забелязвам и нещо друго, има много хора които са си купили кола и не знаят дори приблизително какво има под капака. Повечето от тези екземпляри ГДИ които се продават у нас изобщо не са в ред......Човек си купува примерно Каризма 1,8. Разхода му извънградско е 6.3/100.....абе добре е за 1.8 125Hp ама ще търся газ!!! Е на газ колко ще гори....дори и да се намери кой да я сложи, ми ще гори 8-9, това все пак са си 125Hp......До тук добре ама никои не си прави сметката че нормалния разход на този автомобил не е 6.3/100(ако автомобила е в ред)........Ето в тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...st&p=139109 колегата Ивайло си е казал разхода, ама никой не му вярва. Ама си е така. И какво излиза 5/100 бензин срещу 8-9/100 газ е къде е далаверата или на мен ми е грешна сметката??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 ТДИ-та ли бре ???Я дай някое да го видим...Аз лично съм монтирал АГУ-пропан бутан на Форд Ф350 с ДВГ 7,3 дизел с комън рейл и то не толкова за икономия,ами за повишаване на мощността.За жалост след тази интервенция това животно придоби сила от около 350к.с. и автоматика взе да здава багажа през няколко месеца.Иначе за вървеж няма равно.Даже на собственика не му се вярваше. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Там е работата Тоше че някой модели не се предлагат с друг двигател, т.е. ако искаш да го имаш то ще е с ГДИ. Ама и слагането на газ на този мотор си е чист келешлък, нищо друго..........Забелязвам и нещо друго, има много хора които са си купили кола и не знаят дори приблизително какво има под капака. Повечето от тези екземпляри ГДИ които се продават у нас изобщо не са в ред......Човек си купува примерно Каризма 1,8. Разхода му извънградско е 6.3/100.....абе добре е за 1.8 125Hp ама ще търся газ!!! Е на газ колко ще гори....дори и да се намери кой да я сложи, ми ще гори 8-9, това все пак са си 125Hp......До тук добре ама никои не си прави сметката че нормалния разход на този автомобил не е 6.3/100(ако автомобила е в ред)........Ето в тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...st&p=139109 колегата Ивайло си е казал разхода, ама никой не му вярва. Ама си е така. И какво излиза 5/100 бензин срещу 8-9/100 газ е къде е далаверата или на мен ми е грешна сметката???Да ,но не споменаваш обаче как седи въпроса с големия 2.4 GDI мотор? :D Аз досега не съм срещал такъв мотор да харчи малко............истината за мен е в MIVEC-a на 2.4 литровия мотор........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Да ,но не споменаваш обаче как седи въпроса с големия 2.4 GDI мотор? :D Аз досега не съм срещал такъв мотор да харчи малко............истината за мен е в MIVEC-a на 2.4 литровия мотор........... Я! На мен такув ми се е паднал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 (редакция) Е като не си срещал прочети ми пак мнението за изправните ГДИ-та, малко по нагоре. После ако искаш се обади на твоя приятел Калин той ще ти обясни какъв му е реалния разход в момента. П.С. Не само за разхода......ами го попитай и за вървенето. Държа да поясня че става въпрос за новото 2.4 ГДИ 144Hp.....а какво може да направи стария мотор. Просто не ми се мисли. :icon_blush: Редактирано 21 август 2009 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Аз лично съм монтирал АГУ-пропан бутан на Форд Ф350 с ДВГ 7,3 дизел с комън рейл и то не толкова за икономия,ами за повишаване на мощността.За жалост след тази интервенция това животно придоби сила от около 350к.с. и автоматика взе да здава багажа през няколко месеца.Иначе за вървеж няма равно.Даже на собственика не му се вярваше.Той и да беше издържал автоматика, двигателя щеше да сдаде багажа... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Е като не си срещал прочети ми пак мнението за изправните ГДИ-та, малко по нагоре.А колко такива си срещал досега?? :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Я! На мен такув ми се е паднал.Ти твоя вече го газифицира.............каква е цифрата в литри на километри ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 А колко такива си срещал досега?? :icon_angel:Може да си мерите брой прецакани гди инжектори примерно :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Ами някъде около 15л, в София,но има мегдан още много да падне само че някой трябва да се занимава. а на мен не ми остава време.Имам намерение да го кача на диностенд,ама това ще стане след морето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 П.С. Не само за разхода......ами го попитай и за вървенето. Държа да поясня че става въпрос за новото 2.4 ГДИ 144Hp.....а какво може да направи стария мотор. Просто не ми се мисли. :icon_blush:Не знам какво може да направи едно ГДИ, но ето това може да прави ТДИ...http://store.picbg.net/pubpic/56/52/729eb90d23e05652.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Може да си мерите брой прецакани гди инжектори примерно :tooth:Или брой и количество изгорено масло, тресене на мотора и т.н..............Не е въпроса там, просто се оказа че тази технология нещо куца ,лошото е че не я доразвиват така си изостана........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Ами някъде около 15л, в София,но има мегдан още много да падне само че някой трябва да се занимава. а на мен не ми остава време.Имам намерение да го кача на диностенд,ама това ще стане след моретоЕпа 15 газ си е много добро постижение за джипка..............май беше и LPi твоята......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Айде сега няма да се излагаме,все пак не продавам краствици. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 (редакция) Не знам какво може да направи едно ГДИ, но ето това може да прави ТДИ...http://store.picbg.net/pubpic/56/52/729eb90d23e05652.jpg Въпроса в темата беше как един такъв двигател може да се осакати с газ........Някъде имаше ли думата нафта Или брой и количество изгорено масло, тресене на мотора и т.н..............Не е въпроса там, просто се оказа че тази технология нещо куца ,лошото е че не я доразвиват така си изостана........ Куца в България. А за въпроса колко здрави съм видял.....че ако са здрави какво да ги правя.....обикновено се занимавам с развалените. А относно 2.4 Мивек, ми вземи едно 2.4 VVTI и ги сравни, и по вървене , и по разход както ти е кеф. Редактирано 21 август 2009 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Не е въпроса там, просто се оказа че тази технология нещо куца ,лошото е че не я доразвиват така си изостана........Какво говориш, доразвиване .... Те май вече я забравиха напълно, ти искаш да я доразвиват... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Не знам какво може да направи едно ГДИ, но ето това може да прави ТДИ... Тука се намесва турбината :icon_dance: Хайде да се включат и турбинираните бензинки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 Тя темата малко се разводни,но искам да споделя,че аз лично не съм много очарован от Аутлендура и от страшния МИВЕК.Предишната ми кола беше Аутбек 2,5 156к.с. 2000г и беше ,все още е в пъти по-добра и по мислена кола от аутлендъра.Жалко че катастрофирах с нея,но все още ми е на сърцето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 21 август 2009 Сподели Публикувано 21 август 2009 И какво излиза 5/100 бензин срещу 8-9/100 газ е къде е далаверата или на мен ми е грешна сметката???Tочно и аз това се опитвам да обясня...Отделно самата инвестиция в АГУ и проблемите свързани и произлизащи от това, както и автоматичното обезценяване на автомобила заради тази интервенция... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 22 август 2009 Сподели Публикувано 22 август 2009 Не знам какво може да направи едно ГДИ, но ето това може да прави ТДИ...http://store.picbg.net/pubpic/56/52/729eb90d23e05652.jpgТази нафтова снимка, много ясна бе.....Да не би като си я щракнал, бубуто да е било на крик? :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 август 2009 Сподели Публикувано 22 август 2009 Тази нафтова снимка, много ясна бе.....Да не би като си я щракнал, бубуто да е било на крик? :giggle:Маани бе 18/100 му стига :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.