Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Чудо на чудесата...!


Препоръчано мнение

Чудото ще е, ако се появи тякое ТДИ на газ... :tok: :lol: :lol:

Нищо чудно няма да има, отдавна има дизели на метан, но е много скъпа уредбата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Нищо чудно няма да има, отдавна има дизели на метан, но е много скъпа уредбата

ТДИ-та ли бре ???

Я дай някое да го видим...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

GDI-то е малко по сложно устроено от колкото може би изглежда като се вдигне капака......Проблема при този двигател не е че няма да работи на газ, ще работи и то добре, но с обикновенна газова. Значи това което ще се прецака на първо място са дюзите, при този двигател са напъхани да правят компания на буталото. Поради тази причина бензина които минава през тях служи и за охлаждане, което предполага че няма как да се спре този бензин за да работи двигателя на газ. Има разни приказки че имало газови дето на три таката газ, веднъж пускали бензин.....глупости. Дори и да има такава уредба, то тогава дюзите примерно вместо да се заварят след 500км, ще се заварят след 700км(проблема не е както при MPI дюзите да се замърсят, тези направо се заваряват). Цената за ремонта ще е същата, а за цената на дюзите може примерно да сподели Мирослав.

Следващото нещо по реда си което ще се обърка, това е усилвателя за дюзите(компютъра). Неговото напрежение се променя според натоварването на двигателя и налягането на бензина, варира от 12 до 160v.....За да работи на газ този блок трябва по някакъв начин да се спре....... а как?? Ако по типичния български начин се нарежат кабелите на дюзите и се сложат реленца, то рано или късно се получава доста красива заря. Ама да кажем че и този компютър се ремонтира.

Продължаваме нататък, помпата за високо налягане на бензина. Монтирана е на разпределителния вал и е механична......Спирането на бензина по български (да резнем кабела за помпата и пак с реленце) ще остави механичната помпа на сухо......и да ви кажа ли колко струва друга помпа. Чувал съм и дивотии че слагали байпасен клапан да върти постоянно бензин през нея, ама които е запознат с горивните пътища.....веднага ще му стане ясно че примерно монтирането на такива клапани на Пинин, е толкова невъзможно че повече няма накъде. А има толкова прецизни датчици които следят налягането и в някой случай регулират работата на помпата......Тази помпа не е като при FSI, ама хич.

Следващото нещо което ми идва на акъла е смяната на режимите, за тях естественно също забравяме, проблема тук е по-сериозен и е свързан с работата на компютъра.......И последното от важните неща (маловажните хич няма да ги споменавам) са параметрите на самонастройка. Както вече много пъти съм споменавал компютрите на ГДИ-то се нагаждат към амортизацията на двигателя. Всяка промяна на базовите настроики се извежда в отделен параметър в проценти, за всеки такъв параметър си има точно определени граници. Ако настроиката излезе извън границите "CHECK-а" светва......за да напомни за посещението на сервиз.......та сега да попитам какво ще стане на газ???

Друго незнам дали да пиша, толкова много неща ми се въртят в главата, че ако седна да ги описвам..........За мен слагането на газ е подигравка с тази технология, но ми е ясно че другите не мислят така. Аз за газ не съм се замислял.

 

Много хора ще си кажат "е какво толкова части втора употреба и айде" е да ама не точно. Не съм видял помпа втора употреба работеща добре(все ще е за ремонт). Дюзите са няколко модела, ако се вземат от 1.8GDI и се сложат на 1.8GDI, шанса това да стане е около 20%.

Оставям всеки да си решава, иначе газ на GDI може да се сложи....... :icon_blush:

 

А Пламене казах че такава измъчена кола не ремонтирам, защото на един такъв клиент колко да му кажа за ремонт..... та това излиза малко по-малко от цяла кола!!!

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз друго не разбирам, защо човек ще си вземе ГДИ за да му слага ГАЗ, след като по себе си двигателя е достатъчно икономичен. А разхода му на газ е като на обикновен бензинов мотор, което допълнително обезмисля придобивката на това капризно астматиче. По-добре да го продаде човек и да си купи нормално бензиново такова, вместо да се стига до крайности.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата Тоше че някой модели не се предлагат с друг двигател, т.е. ако искаш да го имаш то ще е с ГДИ. Ама и слагането на газ на този мотор си е чист келешлък, нищо друго..........Забелязвам и нещо друго, има много хора които са си купили кола и не знаят дори приблизително какво има под капака. Повечето от тези екземпляри ГДИ които се продават у нас изобщо не са в ред......Човек си купува примерно Каризма 1,8. Разхода му извънградско е 6.3/100.....абе добре е за 1.8 125Hp ама ще търся газ!!! Е на газ колко ще гори....дори и да се намери кой да я сложи, ми ще гори 8-9, това все пак са си 125Hp......До тук добре ама никои не си прави сметката че нормалния разход на този автомобил не е 6.3/100(ако автомобила е в ред)........Ето в тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...st&p=139109 колегата Ивайло си е казал разхода, ама никой не му вярва. Ама си е така. И какво излиза 5/100 бензин срещу 8-9/100 газ е къде е далаверата или на мен ми е грешна сметката???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ТДИ-та ли бре ???

Я дай някое да го видим...

Аз лично съм монтирал АГУ-пропан бутан на Форд Ф350 с ДВГ 7,3 дизел с комън рейл и то не толкова за икономия,ами за повишаване на мощността.За жалост след тази интервенция това животно придоби сила от около 350к.с. и автоматика взе да здава багажа през няколко месеца.Иначе за вървеж няма равно.Даже на собственика не му се вярваше.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там е работата Тоше че някой модели не се предлагат с друг двигател, т.е. ако искаш да го имаш то ще е с ГДИ. Ама и слагането на газ на този мотор си е чист келешлък, нищо друго..........Забелязвам и нещо друго, има много хора които са си купили кола и не знаят дори приблизително какво има под капака. Повечето от тези екземпляри ГДИ които се продават у нас изобщо не са в ред......Човек си купува примерно Каризма 1,8. Разхода му извънградско е 6.3/100.....абе добре е за 1.8 125Hp ама ще търся газ!!! Е на газ колко ще гори....дори и да се намери кой да я сложи, ми ще гори 8-9, това все пак са си 125Hp......До тук добре ама никои не си прави сметката че нормалния разход на този автомобил не е 6.3/100(ако автомобила е в ред)........Ето в тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...st&p=139109 колегата Ивайло си е казал разхода, ама никой не му вярва. Ама си е така. И какво излиза 5/100 бензин срещу 8-9/100 газ е къде е далаверата или на мен ми е грешна сметката???

Да ,но не споменаваш обаче как седи въпроса с големия 2.4 GDI мотор? :D Аз досега не съм срещал такъв мотор да харчи малко............истината за мен е в MIVEC-a на 2.4 литровия мотор........... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да ,но не споменаваш обаче как седи въпроса с големия 2.4 GDI мотор? :D Аз досега не съм срещал такъв мотор да харчи малко............истината за мен е в MIVEC-a на 2.4 литровия мотор........... :)

Я! На мен такув ми се е паднал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е като не си срещал прочети ми пак мнението за изправните ГДИ-та, малко по нагоре. После ако искаш се обади на твоя приятел Калин той ще ти обясни какъв му е реалния разход в момента.

 

П.С. Не само за разхода......ами го попитай и за вървенето. Държа да поясня че става въпрос за новото 2.4 ГДИ 144Hp.....а какво може да направи стария мотор. Просто не ми се мисли. :icon_blush:

post-473-1250885114_thumb.jpg

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм монтирал АГУ-пропан бутан на Форд Ф350 с ДВГ 7,3 дизел с комън рейл и то не толкова за икономия,ами за повишаване на мощността.За жалост след тази интервенция това животно придоби сила от около 350к.с. и автоматика взе да здава багажа през няколко месеца.Иначе за вървеж няма равно.Даже на собственика не му се вярваше.
Той и да беше издържал автоматика, двигателя щеше да сдаде багажа... :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е като не си срещал прочети ми пак мнението за изправните ГДИ-та, малко по нагоре.

А колко такива си срещал досега?? :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я! На мен такув ми се е паднал.

Ти твоя вече го газифицира.............каква е цифрата в литри на километри ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А колко такива си срещал досега?? :icon_angel:

Може да си мерите брой прецакани гди инжектори примерно :tooth:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами някъде около 15л, в София,но има мегдан още много да падне само че някой трябва да се занимава. а на мен не ми остава време.Имам намерение да го кача на диностенд,ама това ще стане след морето

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

П.С. Не само за разхода......ами го попитай и за вървенето. Държа да поясня че става въпрос за новото 2.4 ГДИ 144Hp.....а какво може да направи стария мотор. Просто не ми се мисли. :icon_blush:
Не знам какво може да направи едно ГДИ, но ето това може да прави ТДИ...

http://store.picbg.net/pubpic/56/52/729eb90d23e05652.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да си мерите брой прецакани гди инжектори примерно :tooth:

Или брой и количество изгорено масло, тресене на мотора и т.н..............

Не е въпроса там, просто се оказа че тази технология нещо куца ,лошото е че не я доразвиват така си изостана........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами някъде около 15л, в София,но има мегдан още много да падне само че някой трябва да се занимава. а на мен не ми остава време.Имам намерение да го кача на диностенд,ама това ще стане след морето

Епа 15 газ си е много добро постижение за джипка..............май беше и LPi твоята.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво може да направи едно ГДИ, но ето това може да прави ТДИ...

http://store.picbg.net/pubpic/56/52/729eb90d23e05652.jpg

 

Въпроса в темата беше как един такъв двигател може да се осакати с газ........Някъде имаше ли думата нафта

 

 

Или брой и количество изгорено масло, тресене на мотора и т.н..............

Не е въпроса там, просто се оказа че тази технология нещо куца ,лошото е че не я доразвиват така си изостана........

 

Куца в България. А за въпроса колко здрави съм видял.....че ако са здрави какво да ги правя.....обикновено се занимавам с развалените. А относно 2.4 Мивек, ми вземи едно 2.4 VVTI и ги сравни, и по вървене , и по разход както ти е кеф.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса там, просто се оказа че тази технология нещо куца ,лошото е че не я доразвиват така си изостана........
Какво говориш, доразвиване .... Те май вече я забравиха напълно, ти искаш да я доразвиват...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво може да направи едно ГДИ, но ето това може да прави ТДИ...

 

Тука се намесва турбината :icon_dance:

 

Хайде да се включат и турбинираните бензинки :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя темата малко се разводни,но искам да споделя,че аз лично не съм много очарован от Аутлендура и от страшния МИВЕК.Предишната ми кола беше Аутбек 2,5 156к.с. 2000г и беше ,все още е в пъти по-добра и по мислена кола от аутлендъра.Жалко че катастрофирах с нея,но все още ми е на сърцето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И какво излиза 5/100 бензин срещу 8-9/100 газ е къде е далаверата или на мен ми е грешна сметката???

Tочно и аз това се опитвам да обясня...Отделно самата инвестиция в АГУ и проблемите свързани и произлизащи от това, както и автоматичното обезценяване на автомобила заради тази интервенция...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво може да направи едно ГДИ, но ето това може да прави ТДИ...

http://store.picbg.net/pubpic/56/52/729eb90d23e05652.jpg

Тази нафтова снимка, много ясна бе.....

Да не би като си я щракнал, бубуто да е било на крик? :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази нафтова снимка, много ясна бе.....

Да не би като си я щракнал, бубуто да е било на крик? :giggle:

Маани бе 18/100 му стига :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...