m_16v Публикувано 7 октомври 2005 Сподели Публикувано 7 октомври 2005 Дизелите са по-икономични, но само на теория. На практика излизат по-скъпо. И като нови струват повече и тракат. Не ми допадат дизеловите печки без да се засягат хората които имат такива мотори. :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 октомври 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 7 октомври 2005 :mitsu-smiley: Аз доколкото знам при дизелите глава се пука, когато скъсаш ремък. Също така съм чувал че някога (когато се караше лятото с вода а зимата с антифриз) този ефект се получавал когато забравиш да си смениш водата с антифриз и тя замръзне. :mitsu-smiley: Tова е и много вредно за водната помпа :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 7 октомври 2005 Сподели Публикувано 7 октомври 2005 :mitsu-smiley: Интересно ми е дали все още има хора, които да карат с вода вместо антифриз :D ? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 7 октомври 2005 Автор Admin Сподели Публикувано 7 октомври 2005 :mitsu-smiley: Интересно ми е дали все още има хора, които да карат с вода вместо антифриз :D ? :mitsu-smiley: Немога да се сетя кой ми беше разказвал скоро от клуба как си е сложил нов антифриз зимата преди време и му бил замръзнал :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 7 октомври 2005 Сподели Публикувано 7 октомври 2005 :mitsu-smiley: Дано да се обади човека и да каже откъде си го е купил за да знаем къде да избягваме да пазаруваме :icon_box: . Понякога не всичко зависи от собственика за съжаление... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 7 октомври 2005 Сподели Публикувано 7 октомври 2005 Аз си слагам от синия антифриз на ЛУК в белите шишета концентрат и нямам никъкви грижи :icon_n_whistling: в новото ми колтче има някъкъв син на цвят май си е оргиналния ,който ще го замеря колко му е градуса :cold:Мда идва си зимата и за гуми трябва да мисля отново :icon_doh: трябваше да си запазя Тойото :icon_confused: :icon_confused: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 6 март 2006 Сподели Публикувано 6 март 2006 Темата отпува надолу ,но според мен трябва да е важна тема може ли модераторите да я закачат горе :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Me4ok Публикувано 13 март 2006 Сподели Публикувано 13 март 2006 ...знам, че ще прозвучи банално, но СТРАХОТНИ СТЕ !!! Темата е страшна и съм Ви много, ама много благодарен за информацията, която споделяте с нас неопитните (предполагам не само аз съм начинаещ) С голямо нетърпение очаквах деня, в който ще има нужда да прочета този пост и най-после денят дойде :D :good: скоро ще се взима нова кола :rulez: Когато това стане, ще имате още един член на Фен Клуба на Mitsu (стига да ме приемете)Засега това е... До нови срещи :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 март 2006 Сподели Публикувано 19 март 2006 Може би за тук е тази статия - Как се "продава" автомобил /на руски е/ http://colt-club.ru/modules.php?name=Forum...iewtopic&t=1483 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Omega Публикувано 21 март 2006 Сподели Публикувано 21 март 2006 Не само тази тема заслужава пиннед Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Оран Гутан Публикувано 20 Май 2006 Сподели Публикувано 20 Май 2006 При запален двигател ако отвиете капачката на маслото не трябва да духа от там въздух. Ако е така откажете колата без да се замисляте.Четох една тема във форума на Ауди http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=9117 където оспорват този признак. Може ли някой да каже нещо повече, какво наистина означава да духа въздух. Гледах преди малко един колт, като я отвия капачката и на празен ход духа, все едно сте си поели въздух и рязко издишате през устата си. Да се замислям ли!? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 21 Май 2006 Сподели Публикувано 21 Май 2006 Четох една тема във форума на Ауди http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=9117 където оспорват този признак. Може ли някой да каже нещо повече, какво наистина означава да духа въздух. Гледах преди малко един колт, като я отвия капачката и на празен ход духа, все едно сте си поели въздух и рязко издишате през устата си. Да се замислям ли!? :icon_hmm: На моята Каризма, която е на 125 000 км, която масло практически не харчи (най-много да мръдне с милиметър за 10 000км) от капачката си духа на празен ход именно както го описа (бих добавил: експлозивно, на малки дози). При подаване на малко газ спира изобщо да духа. Според мен е наред, почакай още някой да ти каже нещо... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
midu Публикувано 21 януари 2007 Сподели Публикувано 21 януари 2007 Браво господа :icon_clap: . Е толкова обширно обяснение за закупуване на автомобил втора ръка никога не съм чел. Евала. Свалям Ви шапка. Решил съм да си купувам Space Star 1.3 бензин. Изглеждат надеждни. А пък и съм фен на "японките". Всичко много ми хареса ама не може тези автомобили да нямат слаби места. Някой може ли да напише малко и за проблемите на тези автомобили. Интересно ми е и какъв разход правят? Форума Ви е страхотен. Информацията е невеоятна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 15 Май 2007 Сподели Публикувано 15 Май 2007 >При запален двигател ако отвиете капачката на маслото не трябва да духа от там въздух. Ако е така откажете колата без да се замисляте А това защо? Днес гледах един Галант 2.0 16V 98a ... лъхаше си оттам, после гледах на един колега...и неговата, после гледах на Реното в нас... и при него си лъха оттам. Ако някой може да го обясни на по-лесен език ще съм благодарен :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 15 Май 2007 Сподели Публикувано 15 Май 2007 после гледах на Реното в нас... и при него си лъха оттамАко някой може да го обясни на по-лесен език ще съм благодарен :icon_thumbup: ...всъщност лъхаше много по-малко но пък пръскаше масло от въртенето на вала вътре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 Май 2007 Сподели Публикувано 16 Май 2007 >При запален двигател ако отвиете капачката на маслото не трябва да духа от там въздух. Ако е така откажете колата без да се замисляте А това защо? Днес гледах един Галант 2.0 16V 98a ... лъхаше си оттам, после гледах на един колега...и неговата, после гледах на Реното в нас... и при него си лъха оттам. Ако някой може да го обясни на по-лесен език ще съм благодарен :icon_thumbup:Духането от гърловинатта на маслото не означава че е издухал мотора.......всеки мотор има картерни газове, при някои те са по малко , при други са повече.......... картерните газове се получават нормално от буталата които слизат надолу ......тогава се създава налягане в картера, което е нормално ......почти всеки мотор има отдушник за картерните газове..........за да има много силни картерни газове, означава че или мотора се е сдухал и част от компресията в цилиндрите минава през сегментите в картера, или този отдушник е запушен...... Всеки мотор ( като марка) е с различни картерни газове и едно сравнение с друг мотор ( като марка) не може да бъде критерии за правилно определяне на мотора дали е сдухан или не.............примерно Мицубишитата имат в повече картерни газове от някои други марки мотори ( коли ) примерно Хондите,но това не занчи че е сдухан Най правиилния начин да се разбере дали дадения мотор е сдухан е да се премери компресията........обаче на съвременните автомобили това не е лесно , тъй като ЕКУ-то ще отчете грешка че му липсва запалването, и после ще свети чек енджина постоянно докато не се истрие грешката........Пръскането на масло също е нормално, това зависи къде е разположен отвора на маслото и къде е някоя гърбица на разпр. вал , той като се върти е нормално да хвърля масло Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ned Shiekov Публикувано 5 февруари 2021 Сподели Публикувано 5 февруари 2021 Привет и благодаря за инфото. Предстой ми закупуване на мицубиши лансер 2008г 2.0i. Малко са на кантар нещата и се двоумя, защото забелязах, че е тръгнала ръжда по ходовата част. Но купето ми се струва фобре с ислкючение на няколко точици предполагам направеми от камъчета ужулили боята и раждясало след това. Салона също има забележки. Но също така свети постоянно service engine soon. Което ме притеснява повече. Та споделете мнение и ако може да ми препоръчате добър сервиз по възможност в района около младостите. Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.