Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Полезни съвети при покупка на Мицубиши


Препоръчано мнение

Дизелите са по-икономични, но само на теория. На практика излизат по-скъпо. И като нови струват повече и тракат. Не ми допадат дизеловите печки без да се засягат хората които имат такива мотори. :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

:mitsu-smiley: Аз доколкото знам при дизелите глава се пука, когато скъсаш ремък. Също така съм чувал че някога (когато се караше лятото с вода а зимата с антифриз) този ефект се получавал когато забравиш да си смениш водата с антифриз и тя замръзне. :mitsu-smiley:

 

Tова е и много вредно за водната помпа :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Интересно ми е дали все още има хора, които да карат с вода вместо антифриз :D ? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

:mitsu-smiley: Интересно ми е дали все още има хора, които да карат с вода вместо антифриз :D ? :mitsu-smiley:

 

Немога да се сетя кой ми беше разказвал скоро от клуба как си е сложил нов антифриз зимата преди време и му бил замръзнал :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Дано да се обади човека и да каже откъде си го е купил за да знаем къде да избягваме да пазаруваме :icon_box: . Понякога не всичко зависи от собственика за съжаление... :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си слагам от синия антифриз на ЛУК в белите шишета концентрат и нямам никъкви грижи :icon_n_whistling: в новото ми колтче има някъкъв син на цвят май си е оргиналния ,който ще го замеря колко му е градуса :cold:

Мда идва си зимата и за гуми трябва да мисля отново :icon_doh: трябваше да си запазя Тойото :icon_confused: :icon_confused:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

...знам, че ще прозвучи банално, но СТРАХОТНИ СТЕ !!! Темата е страшна и съм Ви много, ама много благодарен за информацията, която споделяте с нас неопитните (предполагам не само аз съм начинаещ) :)

С голямо нетърпение очаквах деня, в който ще има нужда да прочета този пост и най-после денят дойде :D :good: скоро ще се взима нова кола :) :rulez: Когато това стане, ще имате още един член на Фен Клуба на Mitsu (стига да ме приемете)

Засега това е... До нови срещи :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би за тук е тази статия - Как се "продава" автомобил /на руски е/

 

http://colt-club.ru/modules.php?name=Forum...iewtopic&t=1483

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

При запален двигател ако отвиете капачката на маслото не трябва да духа от там въздух. Ако е така откажете колата без да се замисляте.

Четох една тема във форума на Ауди http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=9117 където оспорват този признак. Може ли някой да каже нещо повече, какво наистина означава да духа въздух. Гледах преди малко един колт, като я отвия капачката и на празен ход духа, все едно сте си поели въздух и рязко издишате през устата си. Да се замислям ли!? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Четох една тема във форума на Ауди http://audibg.com/NEW/index.php?showtopic=9117 където оспорват този признак. Може ли някой да каже нещо повече, какво наистина означава да духа въздух. Гледах преди малко един колт, като я отвия капачката и на празен ход духа, все едно сте си поели въздух и рязко издишате през устата си. Да се замислям ли!? :icon_hmm:

 

На моята Каризма, която е на 125 000 км, която масло практически не харчи (най-много да мръдне с милиметър за 10 000км) от капачката си духа на празен ход именно както го описа (бих добавил: експлозивно, на малки дози). При подаване на малко газ спира изобщо да духа. Според мен е наред, почакай още някой да ти каже нещо... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Браво господа :icon_clap: . Е толкова обширно обяснение за закупуване на автомобил втора ръка никога не съм чел. Евала. Свалям Ви шапка.

 

Решил съм да си купувам Space Star 1.3 бензин.

Изглеждат надеждни. А пък и съм фен на "японките".

 

Всичко много ми хареса ама не може тези автомобили да нямат слаби места.

 

Някой може ли да напише малко и за проблемите на тези автомобили.

Интересно ми е и какъв разход правят?

 

Форума Ви е страхотен. Информацията е невеоятна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

>При запален двигател ако отвиете капачката на маслото не трябва да духа от там въздух. Ако е така откажете колата без да се замисляте

 

А това защо? Днес гледах един Галант 2.0 16V 98a ... лъхаше си оттам, после гледах на един колега...и неговата, после гледах на Реното в нас... и при него си лъха оттам.

 

Ако някой може да го обясни на по-лесен език ще съм благодарен :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

после гледах на Реното в нас... и при него си лъха оттам

Ако някой може да го обясни на по-лесен език ще съм благодарен :icon_thumbup:

 

...всъщност лъхаше много по-малко но пък пръскаше масло от въртенето на вала вътре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

>При запален двигател ако отвиете капачката на маслото не трябва да духа от там въздух. Ако е така откажете колата без да се замисляте

 

А това защо? Днес гледах един Галант 2.0 16V 98a ... лъхаше си оттам, после гледах на един колега...и неговата, после гледах на Реното в нас... и при него си лъха оттам.

 

Ако някой може да го обясни на по-лесен език ще съм благодарен :icon_thumbup:

Духането от гърловинатта на маслото не означава че е издухал мотора.......всеки мотор има картерни газове, при някои те са по малко , при други са повече.......... :) картерните газове се получават нормално от буталата които слизат надолу ......тогава се създава налягане в картера, което е нормално ......почти всеки мотор има отдушник за картерните газове..........за да има много силни картерни газове, означава че или мотора се е сдухал и част от компресията в цилиндрите минава през сегментите в картера, или този отдушник е запушен...... :) Всеки мотор ( като марка) е с различни картерни газове и едно сравнение с друг мотор ( като марка) не може да бъде критерии за правилно определяне на мотора дали е сдухан или не.............примерно Мицубишитата имат в повече картерни газове от някои други марки мотори ( коли ) примерно Хондите,но това не занчи че е сдухан :)

Най правиилния начин да се разбере дали дадения мотор е сдухан е да се премери компресията........обаче на съвременните автомобили това не е лесно , тъй като ЕКУ-то ще отчете грешка че му липсва запалването, и после ще свети чек енджина постоянно докато не се истрие грешката........

Пръскането на масло също е нормално, това зависи къде е разположен отвора на маслото и къде е някоя гърбица на разпр. вал , той като се върти е нормално да хвърля масло :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 13 години ...

Привет и благодаря за инфото. Предстой ми закупуване на мицубиши лансер 2008г 2.0i. Малко са на кантар нещата и се двоумя, защото забелязах, че е тръгнала ръжда по ходовата част. Но купето ми се струва фобре с ислкючение на няколко точици предполагам направеми от камъчета ужулили боята и раждясало след това. Салона също има забележки. Но също така свети постоянно service engine soon. Което ме притеснява повече. Та споделете мнение и ако може да ми препоръчате добър сервиз по възможност в района около младостите. Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...