Премини към съдържание

dilieff

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

dilieff's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Една Година
  • Начален Разговор
  • Един месец
  • Първа Седмица
  • Първа Публикация

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, карам Мицубиши Лансър 2011 атоматик 1.8 бензин, колата съм я купил 2015г. и досега не съм я карал по време на толкова топло лято както тази година. От време на време последните седмици се случва като запаля софтуерът да не ми даде въобще да мина от "P" на "D" 2-3 минути докато колата не загрее, възможно ли е това да е някаква защита заради жегите - случва се само в много топли дни когато примерно дори вечер късно термометъра в колата показва 30гр. външна температура и цял ден е била карана, случва се единствено след дълго каране на извънградско или поредица от няколко припалвания на градско и никога при "студен старт". Възможно ли е това да има връзка с някаква друга перка за охлаждане а не маслото в скоростната кутия? По спомен съм сменял маслото на скоростната кутия 2018г., от тогава съм навъртял поне 60к км, така че ще го сменя при всяко положение. Опасно ли е да я карам по този начин тъй като съм още 1 месец на морето, тук майстора не се нае да го сменя и ще трябва да изчакам да се върна в София и там да го сменя където и предния път съм го сменял и не е имало проблеми досега. Благодаря предварително Edit: това със защитата при потегляне не се случва всеки ден а горе долу 2-3 пъти в месеца в най-топлите дни
  2. dilieff

    Светва ми ABS

    Здравейте, и аз имам същия проблем с ABS-a, преди около година светна лампата, ту светваше ту изгасваше, после смених акумулатора и близо година не беше светвала лампата за АБС. От скоро отново започна да свети, спря да работи и перката на парното/климатроника. Обикалях по няколко майстори (един в София, няколко във Варна), всеки казва нещо различно, един препоръчва да взема АБС на старо което се оказа нелесна задача да се намери такъв който пасва (все още не съм намерил), друг казва че е по-добре да го рециклирам. Има ли вариант при рециклирането да се счупи съвсем ABS-a? Ще съм благодарен да изпратите контакт на майстор във Варна или София които ги правят, прочетох цялата тема и съм писал на лично и на хората които са казали че биха дали контакт на майстор на ЛС. За мен е без значение къде, в момента съм във Варна но колата е в движение и от есента съм в София. За капак наскоро и перката на парното/климатика спря, ходих при майстор за климатици (добър познат) който каза че няма как да я оправи докато не си оправя ел-а, давал слаб ток на перката и като усилвал от копчето давал още по-слаб волтаж, свързах се с уж мн добър ел-аджия във Варна който ми обясни че нямало какво да направи да ходя да си оправям АБС-а първо. Общо взето всеки майстор казва нещо различно и не смее да поеме отговорност и казва ходи при другия защото виждат че е заплетена история. Вие какво мислите, ще съм много благодарен за всякакви съвети и контакт с подходящ майстор. Става дума за Mitsubishi Lancer 2011 1.8 бензин 143 коня. Грешката която изкарва диагностиката е P1773 ,грешка в ABS модула, мисля че беше за ниско налягане. Мерси предварително
×
×
  • Създаване...