Премини към съдържание

Alex0822

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Alex0822's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Начален Разговор

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. След закупуване на автомобила /чисто нов/ през пролетта с летни гуми, през есента купих и зимни гуми с джанти от същия шоурум, и поисках да бъдат сменени. При получаването на колата от сервиза установих, че летните гуми не са маркирани /коя е предна лява и т.н./. Веднага лично информирах дилъра, от когото купих втория комплект гуми, че същите не са маркирани. Той ми каза, че това не е проблем, ще уведоми служителите на сервиза и те ще се оправят. Тази година имаше много записани и трябваше да чакам повече от седмица. Тогава реших да посетя друг сервиз за смяна на гуми, който е известен и работи качествено. На гумаджията също му направи впечатление, че гумите не са маркирани. След смяната, независимо от корекцията в компютъра на колата светна датчика за проблем с налягането на гумите. Когато вкарах колата в сервиза, за обучение на датчиците на гумите ми взеха 90 лв. Когато попитах, къде е моята вина, след като съм уведомил дилъра, че гумите не са маркирани, отговорът на началника на сервиза беше - "Не сте уведомили мен лично, може да е така, може и да не е." Отидох лично при дилъра и го попитах, какво е направил, след нашия разговор. Той отговори, че е отишъл и лично е информирал за това началника на сервиза. Когато отново се върнах, началникът на сервиза се беше покрил, нямаше го, а негов служител повтаряше неговите нелепи твърдения. На въпроса ми - защо не проверят записите от камерите, ми отговориха, че не са длъжни да ги пазят толкова дълго. За всичко имаха готов отговор... Бъдете внимателни, четете всичко, което ви карат да подписвате до последната буква и НИКАКВО ДОВЕРИЕ на служителите в сервиза на Мицубиши Балкан стар в гр. София!
×
×
  • Създаване...