Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

peter1985bg

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Велико Търново

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

peter1985bg's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Една Година
  • Един месец
  • Първа Седмица
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. А можете ли да съдействате за Мицубиши? Доста съм чел по темата, имал съм и "обикновен" хибрид, и съм чел и за това изравняване, дори съм виждал специални зарядни, които до колкото разбирам правят нещо подобно. Чел съм и какво представлява така нареченият рекондишънинг, най-общо казано (а и напълно аматьорски изразено), замерване кои клетки са сдали багажа, подмяна, и после балансиране на всички клетки (стари и нови), за да станат с еднакъв заряд. Точно в последното е голяма част от проблема, защото при много завъртяни цикли е нормално да се получи някаква разлика и при това положение, по-пълните клетки се пълнят първи и пращат сигнал на управлението, че батерията е заредена, но в същото време по-празните още не са се напълнили, в същото време при изразходване, до колкото знам има някакъв праг енергия, който винаги трябва да остане и когато по-празните клетки стигнат този праг, те пък пращат сигнал, че батерията е свършила, но в по-пълните пък има още ток и се получава доста сериозен буфер и в двете посоки, който от горе написаното мисля може да се стопи. Пак казвам, не претендирам за абсолютна правилност, това са моите разбирания от доста четено, но съм далеч от тази материя като цяло. Вчера порових още малко и открих, че този проблем явно е доста често срещан с батерията на Аутлендърите по света, доста бързата деградация (намерих форуми от Англия, Австралия и къде беше още). До колкото разбрах проблемът не е точно в батериите, а в този BMU, за който писах в началото. Нещо май му бил сбъркан софтуера и бъркал циклите/зарядите, нещо такова и това водело до тази бърза деградация. Лошото е, че повечето, които са писали за това, са го хващали още в гаранционен период и са им сменяли батерията + BMU гаранционно и вече нямали проблеми. Честно казано, някак им нямам доверие вече за каквото и да е, както се казва, "видях ги" Току що получих и отговор от тях: "Здравейте, Прилагам разпечатка от батерията Всичко изглежда наред но няма информация за оставащ живот на батерията Това са възможностите на диагностичния уред" https://photos.app.goo.gl/9rW6gj8Ff9cAHqkU8
  2. Официалният представител закачи батерията и каза, че е в нормите... А и там ще има единствено нова, за рекондишънинг не мисля, че някой официален ще прави. Ще споделя със сигурно, само да намеря някакво решение. А в това време ако някой друг знае нещо по въпроса, каквото и да е, ще ми е от ползва и ще съм благодарен. В Пловдив до колкото разбрах имало много добър сервиз/майстор на Мицубиши, но не знам с такива неща дали са се сблъсквали, не пречи да питам, но и не знам кои точно са.
  3. Като нов, да, но и сега би трябвало да може поне 35-40км. Точно това е въпросът, дали някой знае къде могат да съдействат да я оправим?
  4. Толкова 15-20км. Миналата събота, беше топло, с пълна батерия карах около 10км в града и после реших да пробвам още колко ще изкара и само по един равен път без движение, километър, два, с всичко изключено и едва докосване на газта стигна до 19км (общо от зареждането). Интересното е, че по принцип дават гаранция на батерията от 8г да се запази на 70-80%, до колкото знам. Тази е на 8г и няколко месеца и според мен е под 50%, поне пробега. Другото странно е, че би трябвало да се зарежда за 6-7ч., а тя се зарежда за около 2 и половина от празна до пълна.
  5. Здравейте, От скоро съм собственик на Outlander PHEV 2013г. Колата доста ми допадна, но батерията ми се струва позаминала, повече от 15-20км не мога да изкарам на ток и то при изключен климатик и съвсем леко докосване на педала на газта, по равно, без никакви по-сериозни ускорения или баири, т.е. не вярвам повече да може да се изстиска от нея. При покупката я прегледаха в Мицубиши Бургас (да им направя една хубава реклама...), казаха че батерията е в нормите, ама ми се струва, че нищо не разбират и просто така го казаха, защото ги питах "ам нещо за батерията няма ли да ми кажете?!?". После пак им звънях, казаха ще проверя и ще се обадят, естествено не се обадиха... Та, въпросът ми е, някой преминавал ли е вече през това или да знае къде могат да ѝ направят рекондишънинг (мисля че така се казва, почетох доста по темата, замерват, сменят умрелите клетки и балансират всички след това)? Звънях на един пич от Русе, който имаше похвали в някаква тема за Хонда, но каза, че за Мицубиши не може да помогне, явно клетките са различни. Гледах и за ресет на BMU (Battery Management Unit) на точно този модел, коментарите са, че веднага увеличава пробега и то с не малък процент, но до колкото разбрах е временно и другото което е, това просто освобождава резервирания заряд на батерията, т.е. позволява използването на доста по-широк работен капацитет, което не знам и дали въобще е ок, защото то ако не е трябвало, хората е нямало да ограничават използването ѝ. Дори и само някакви насоки ще са ми от ползва, защото съм нов и в този тип автомобили и в Мицубиши като цяло. Благодаря, Петър.
×
×
  • Създаване...