Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Dembata

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Karlovo

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D

Dembata's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте , имам проблем с Pajero 4 3.2 did ,бих искал да помоля за съвет. Джипа е с премахнат физически и софтуерно DPF, но с наличен, измит катализатор. Точно преди два месеца колата влезе в limp mode - авариен режим и при диагностика показа P1499 DPF high temperature. Купих два сензора втора употреба , сложих единия изтрихме грешката и до вчера нямаше никакви проблеми. Та отново.. същата грешка - висока температура в DPF. Изтрихме отново карах 30 км докато се прибера - никакви проблеми. Реших да сложа и втория сензор, които купих, сега колата е с него и не знам какво да очаквам и как да процедирам. Едната от теориите ми е , че сензора дава грешни данни в определени моменти, които довеждат до грешката. Другата ми теория е пропуск в софтуера, но не знам какъв. Не мога да прикача снимка от диагностиката , но температурата на DPF и катализатор пише , че са по 700 С , което не е истина , измерих ги, явно софтуера манипулира нещо. Поздрави!
×
×
  • Създаване...