Здравейте , имам проблем с Pajero 4 3.2 did ,бих искал да помоля за съвет.
Джипа е с премахнат физически и софтуерно DPF, но с наличен, измит катализатор.
Точно преди два месеца колата влезе в limp mode - авариен режим и при диагностика показа P1499 DPF high temperature.
Купих два сензора втора употреба , сложих единия изтрихме грешката и до вчера нямаше никакви проблеми. Та отново.. същата грешка - висока температура в DPF. Изтрихме отново карах 30 км докато се прибера - никакви проблеми.
Реших да сложа и втория сензор, които купих, сега колата е с него и не знам какво да очаквам и как да процедирам.
Едната от теориите ми е , че сензора дава грешни данни в определени моменти, които довеждат до грешката. Другата ми теория е пропуск в софтуера, но не знам какъв.
Не мога да прикача снимка от диагностиката , но температурата на DPF и катализатор пише , че са по 700 С , което не е истина , измерих ги, явно софтуера манипулира нещо.
Поздрави!