Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Angel Hristozov

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Asenovgrad

Angel Hristozov's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колеги,здравейте .На тези който ,се отзоваха голямо Благодаря.Проблема изчезна след като смених акумулатора.Най -верятната причина според мен е ,че при палене волтажа пада под 10 волта(понякога и до 8.2-8.5v) и имобилайзера не разчита данните от ключа.Поразрових се и открих,че под напрежение от 10v Имобилайзера не достига работно напрежение и вероятно той гаси мотора,затова след изфорсиране 4-5 пъти колата си забива на работни обороти и върви без проблем.Също акумулатора беше 86 Аh и според мен е трябвало доста дълго време на генератора да успее да го зареди и затова проблема се задълбочи с падането на температурите .Сега с новия 45 Ah всичко е наред.Поздрави !
  2. Добре , той няма да е милиони 20-30 лв.Ще пробвам и ще върна обратна информация ако има подобрение, за колегите да не си чукат главите и те като мен сега .Пак голямо мерси за бързия отговор и приятна вечер!
  3. Мерси за бързия отговор .Ще ги проверя.Друго забравих да споделя закачах я с китайско делфи тъй като проблема не го прави всеки път забелязах нещо интересно когато не иска да запали показваше 61 % положение на дроселовата клапа ,тя е механична с жило за подаване нагаз но видях че има позиционен сензор възможно ли е ако забива този сензор да лъже стъпковото моторче то да не отваря при празен ход и да гаси колата ?
  4. Здравейте , имам подобен проблем като колегата по горе.Колата е Спейс Стар 2004 г. 1.3/16V 86 коня DG1A.Проблема се изразява в това че колата пали и моментално гасне.Ако успея да я изфорсирам и напомпя газта няколко пъти след трето-четвърто запалване успява да си задържи обороти и после няма проблем.Прави го и на студен и на загрял мотор.Моля за съвеет къде да гледам и какви проверки да направя.По професия съм монтьор ,но в оторизиран сервиз за камиони и леките коли са ми малко трудни за диагностициране. Мерси предварително.
×
×
  • Създаване...