Премини към съдържание

Benkovski

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Benkovski's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Отдаден Rare
  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги, Отварям нова тема, по която сигурно е говорено във всяка отделна тема във форума, но ми се иска да обобщим и някой знаещ да напише обобщено детайлно тук как точно да поддържаме автомобилите си в частност при мен Аутлендър II 2012 2.4 Бензин. Най-общо казано всички знаем, че на 10 000 хил е хубаво да се сменя маслото и филтри. На 60 000 масло на скорости и на 150-200 хил верига. Но въпросът ми е някой може ли да направи нещо като таблица в която да каже кога се сменя масло на диференциал, масло на съединител, спирачна течност, антифроз и други неща, които реално много хора не се сещат изобщо. В сервизите общо взето се обаждаш и запазваш час за смяна, на каквото ти кажеш, ама дали трябва нещо друго малко сервизи и майстори ти казват или те питат дали да го сменят. Аз бих започнал така.. 1. 10 хил масло двигател, въздушем филтър, маслен филтър, филтър купе 2. 30 хил горивен филтър 3. 60 хил масло скороти 4. 80 хил свещи 5. 200 хил верига Ако някой може да допълни между тези неща, какво още е хубаво дс се смени ще е полезно за много хора. Успех на всички!
  2. Относно този автомат, със сигурност е един от най‐приятните за каране. Времето ще покаже дали е толкова проблемен, колкото го изкарват. А за газта не знам,какво чакаш. Както казват хората "Когато и да сложиш газ, все си закъснял." и "Една кола трябва да бъде карана на бензин само до газаджиите." Мое лично мнение и опит с газта е, че не толкова газаджията е важен,колкото самите компоненти. Дори и най-калпавият газаджия с качествени неща ще направи добра система. С ментата компоненти и бог да я поставя,все ще дава проблеми. Пиши като я сложиш как са нещата и какъв разход ти дава. При мен извънградско 11‐12 със 100‐130 каране и градско към 15‐16
  3. Аз съм с такава от 2 години. Веднага и сложих газ и вече съм навъртял 60 000 км и нямам абсолютно никакви проблеми. Слагах я в БРЦ. Не съм слагал и смазване. Направиха ми там някакво уж впръскване на бензин над определени обороти. Със скоростоте също не съм имал никакви проблеми. Да уточня само, че карам доста леко и спокойно и мисля, че това има огромно значение и за скоростите и за газта да нямам още проблеми. Абсолютен проблем при тази кола са дисковете. Сменям ги с чисто нови оригинални и след 5 хил км почват леко да тресат. Това не знам дали не е при 16ки джанти, защото имам познат със същият Ситроен С Кросър с 18ки и няма такъв проблем. Ако някой има решение на проблема с тези дискове да каже.
  4. За съжаление навлязохме пак в спор "за" и "против" газта. Тази течност е около 30 лв за литър да и изкарва 4-5 хил км. Мисля, че е пренебрежителен разход. На 15 на сто бензин при 2.20 отиваш на 30+ лева на 100км. Дори и да го сметнем 20 газ защото пали бензин + смазочна течност + подръжка пак отиваме на поне 10 лв разлика на 100 км. При 50 000 км това са ти 5000лв. Извади реглаж + други разходи си поне 4 бона напред на 50 хил км. Всичко зависи колко караш
  5. Защо да правя глава? Нали се слага някакво омасляване и изкарва до към 60 хил и после има нужда само от реглаж. Дори и на 60 хил да правя реглаж за 700 лв пак ще ми е доста по евтино на газ. Все пак при добре направена газ говорим за близо 2 пъти по-евтино от бензин.
  6. Здравейте колеги, нов съм във форума, но изчетох почти всички теми за Outlander, където вече може би всичко е казано, но все пак реших да попитам за нещата, които ме вълнуват още веднъж. Отскоро съм собственик на Outlander 2012 2.4 Benzin CVT скорости. Колата все още не съм я карал, тъй като я купих от Швейцария и е зализана откъм шофьорската страна и има разни ламарини и някой дребни неща по предна лява гума за оправяне и е в процес на стягане. По километраж колата е 115 000 км, като книжка липсва и от автокъщата до Женева, където я купих казаха, че при ПТП се иззема от застрахователя и се дава на полицията за разследване дали ПТП-то не е настъпило вследстие на техническа неизправност. Някой чувал ли е такова нещо? Момчето, което ми я докара с автовоза каза, че според него се реални, защото каза, че от 20 години вози коли от от Швейцария и досега не е чул нито един човек да де се е оплакал, че са му я върнали там. За уточнение момчето само ми я вози от там. Аз сам си я харесах и купих от швейцарски сайт, тъй че достъп до българи не е имала :D. Все пак колата е като нова и пали и работи като кола на 115 000 и аз си мисля, че е на толкова. Все пак ще я закарам предварително в Балкан Стар да видим дали ще ми кажат история. Сега по съществените въпроси... Според вас трябва ли да сменя сега маслото на CVT-то и да правя това подобрение с по-големия радиатор за охлаждане? Освен нормалното обслужване, какво друго според вас трябва да обслужа? Дали да сменя свещи, масло на диф., пистов ремък и тн. Дали трябва да направя реглаж на клапаните и какво мислите дали на 150 000 трябва да мисля и за веригата? Моля и за мнения къде ще ми сложат истински качествена газова система BRC или Landi Renzo може би. Колата ще се прави на газ, защото карам по 40-50 хиляди км.на година. По груби сметки за 5 години ще избия и газовата и колата от разликата с бензина, тъй че не се опитвайте да ме убедите да не "прецаквам" колата с газова Най-вероятно като я стегна минавам през Балкан Стар и после отивам в сервиза на DJ Tymbi, тъй че и неговото мнение ми е важно, въпреки, че ще го чуя и на живо Поздрави и безаварийно на всички!
×
×
  • Създаване...