Съединителя е сменен. Причината за смяната е, че още откакто съм купил колата, превключването на предавките не ставаше плавно а с лек удар, при движение на задна скорост на полусъединител с повечко газ се усещаше тресене, а след около 20к км. при движение на високи обороти и рязко подаване на газ, двигателят се форсира, а колата не се ускорява (боксува съединителя). Новият съединител пасна идеално, поставих аксиалния лагер LUK 500 0758 10, разликата с лагера LUK 500 0254 10 за Рено от комплекта е, че този за Рено е малко по-висок и ушите за вилката са по-близо до центъра (явно вилката на Рено е по-тясна), но вилката на Мицубиши Спейс стар е доста широка и мисля че ще се захване, незнам височината на лагера дали ще е проблем, та накратко, може да става и лагера от комплекта за Рено, но не ми се правеха експерименти. Старият съединител всъщност не изглеждаше много зле, феродото до нитовете 1,5мм., при минимум 0,3мм., притискателя има следи от боксуването, на 2-3 места метала е като отнет с длето, но най-притеснителното е, че всичко беше мазно, като намазано с грес смесена с изтритото феродо, не се забелязват течове на масло от коляновия вал и скоростната кутия. Възможно ли е съединителя да е намазан фабрично с някаква фрикционна смазка? Съединителя мисля, че е оригиналният, щампи на Valeo и маркировка на Мицубиши, аксиалния лагер, също Valeo, беше със натрошен пластмасов сепаратор, но работещ, пружините на феродовия диск поизносени от ушите на леглата, не бяха омекнали съществено, при разклащане съвсем слабо притракват. Нормално ли е първичния вал на скоростната кутия да има лек радиален луфт? Засега новият съединител се държи добре, няма придърпване няма тресене, няма боксуване при високи обороти, единствено ме притеснява, че ако има някакъв теч на масло, и той ще почне да боксува, а работата по смяната на съединител наистина е много, на мен ми отне 2 дена (около 11 часа).