Премини към съдържание

Lubo-Ch

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Lubo-Ch's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Благодаря за насоката колега! Имам уменията за проверка, но нямам нужната апаратура(останали са ми поялник и мултиметър от гимназията, но те не са толкова прецизни- все пак там правехме доста груби неща...). Възможно ли е да ме насочите ако знаете някой майстор/колега/специалист, който би довел до разрешаването на този казус? Изключителни благодарности отново!!!
  2. Да колега, до това заключение стигнах и се чудя от къде може да идва проблема...
  3. https://spct2000.files.wordpress.com/2015/01/2005-mitsubishi-lancer-interior.jpg Това е видът на самата козола и типът на климатроника- само за пояснение.
  4. Отново здравейте колеги, Такаа, проверих нещата... Свалих модула за контрол на обдухването (самият модул не е с жила и т.н.- има три потенциометъра за преместване на съответно желаните-градус,сила,позиция), там всичко изглежда наред. Проблемът, който допълнително установих се състои в това, че когато колата е студена и позицията на обдухване е: към стъклото/краката и стъклото/само краката/само към тялото и т.н., всичко работи и се променят позициите на обдухване безпроблемно. Но когато вече загреее, при преместване на превключвателя да стои на позиция "към предно стъкло" или каквато и да е друга било тя позиция- отново духа само на Auto... Въпросите ми са: 1.Ако някой от вас се е сблъсквал с такъв проблем- нека сподели :P 2.Проблемът в контролера на самия климатроник ли би бил да бъде? 3.Потенциометрите ги измерих и са ОК, но дали може да бъде лентовия кабел във връзката м/у управляващите превключватели и интегралната схема за управление на клапите? 4.Самите клапи евентуално? Благодаря Ви много колеги ! ===> Предварително :P
  5. Здравейте колеги! Със захладняването тези дни (съответно запотяване на преден прозорец), установих следния проблем- промених позицията на обдухване от Auto към обдухване само на стъклото, но не последва никаква промяна на потока на въздух в купето. Продължи да духа така да се каже в автоматично положение. Въпросът ми е- на някой от вас да се е сблъсквал с този проблем и как го е решил, защото до преди две седмици си работеше абсолютно коректно? Съответно трябва да отбележа, че парното/климатик е по-различно от повечето, които срещам в България(за продан, а и на живо). А именно, че жабката е между радиото и системата за охлаждане, а не както на повечето- то да е непосредствено под радиото.
×
×
  • Създаване...