Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

zlati84

Потребители
  • От него общо

    8
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia

zlati84's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. За тези, които смятаха, че цената на ремонта е адекватна и реакцията ми е била емоционална: след подадената жалба до КЗП, Ратола се свързаха с мен и ме помолиха да мина през сервиза да се разберем. Днес бях там и ме посрещнаха много мило и любезно. Казаха ми да избера между това да ми върнат 100лв в брой или 150 лв. отстъпка при следващо посещение и 30% постоянна отстъпка от труда при следващи ремонти. Аз избрах второто. Само едно искм да кажа: Хора не бъдете наивни и си търсете правата. Айде със здраве! Злати
  2. Аз не съм се съглсявал на по-голямата сума от 1000+ лева. Бяхме се разбрали да ми звънне да се уточним каква е сумата и тогава да преценя. Никой не ме усведоми, че може да запой колектора и колко ще струва. Ако знаех, че ще е толкова щях да си намеря друг сервиз. В крайна сметка това може да го направи всеки. В ЕМ Комплект щяда да ми вземат наполовина и качеството щеше да е същото. За смяна на колектор сигурно щях да се съглася те да ми го сменят, защото все пак е смяна на част. Просто некоректно отношение и надути цени...това е. А и предният ден ми каза, че за труд ще искат 100на лева.
  3. Mitsubishi Lancer 2008, 1.8 бензин, 143 коня, автоматик, ляв волан. Мерси предварително!
  4. Бях афектиран вчера, сега не съм. Но е безбожно да вземат 330лв. за труд! Това е една минимална заплата, тия хора знаят ли как се изкарват 330лв?! В крайна сметка нито са слагали някаква скъпа част, нито колата е седяла 1 седмица. Не може за няколко часа труд и една заварка да искаш 330лв.
  5. Като не платя няма да ми дадат ключовете за колата. Аз там не бих я оставил и за час вече. Кой знае кво могат да ми подменят. Пък все пак сме в България. Едва ли приятелски разговор ще промени нещата. Такива хора и фирмички разбират само от тоягата. Нек КЗП се оправя с тях. Дано има справедливост и им наложи някви глоби поне.
  6. Подадох жалба срещу сервиза Ратола ЕООД. За да не се повтарям ще копи пейстна какво съм написл в жалбата. Нямам думи за тия мошеници от Ратола Сервиз. На 05.01.2016г. в 12.30 закарах автомобила си Mitsubishi Lancer 1.8 за ремонт на колектор в сервиз Ратола Сервиз ЕООД на булевард „История славянобългарска, 1. Колата беше приета за установяване на точния проблем. След около 3 часа чакане ми беше съобщено от Александър Госпондинов, че най-вероятно трябва да се смени колектор, чиято цена е 900 лв. и леща чиятно цена е около 200лв. Тотална цена на частите възлизаше на около 1200 лв. като за труд Александър Господинов ми каза, че ще ми вземат около 100-на лева. Той ми каза също така, че ще се свържат с мен да ми кажат точно колко ще струва всичко и дали съм съгласен. На 06.01.2015 в 11.30 ми се обади Александър Господинов да ми каже, че всъщност колектора не е сменен, а са успели да заварят стария и така да оправят проблема. Никой не се свърза с мен за съгласие колата да бъде ремонтирана, както и да ми каже колко ще струва всичко. Александър Господинов просто ми каза, че мога да дойда да си взема колата. В 13.30 пристигнах в сервиза на Ратола Сервиз ЕООД да си взема колата и отидох на касата да платя. Беше ми съобщено, че тоталната цена на ремонта е 384 лв. Аз поисках да видя какво включват това като части и труд, след което платих. Както можете да видите от прикрепения документ цената на сменените части е 47.08 лв., а за труд е начислено 327 лв. с ДДС. Първо поисках да разбера от Александър Господинов защо никой не се е свързал с мен да ме пита дали съм съгласен с цената и дали да продължат с ремонта. В крайна сметка може да нямам толкова пари. Той не можа да ми даде отговор. След това попитах защо е начислена такава огромна сума за една заварка на колектор (327 лв.), което в крайна сметк не е кой знае колко сложен процес, но той отново не успя да ми даде точен отговор. Последно попитах защо има такава разлика от 100-ната лева, който ми беше казано на 05.01.2016 и 327 лв., начислени на 06.01.2015. Александър Господинов отново не успя да ми даде отговор. Никъде в отчета за продажби/фактура, който ми беше даден не е описано каква е цената на труд на час, колко часа е било работено и какво точно е било извършено. Просто е сложено едно елементарно "Труд" и начислена цена от 327 лв., която за предоставената услуга и сменената част (47.08лв.) е абсурдна, неприемлива и скандална. По този начин сервизът може в графата труд да пише каквато и да е сума и много лесно да мами своите клиенти. Никъде по дадения ми документ няма описание на извършената услуга. А схемата на измама е много просто. Казва се на клиента 4 цифрена сума за смяната на съответната част, за да може да се стресне и в по-късен етап му се съобщава доста по-малка сума, но нереална в същото време с оглед на извършената услуга и така клиента мисли, че се е отървал "тънко" без да има каквито и да е претенции към сервиза. Като клиент смятам, че 2 пъти са нарушени моите права. Първо, никой не се свърза с мен да ми каже каква ще е цената на ремонта и дали съм съгласен. И второ, бях излъган с цената за труд по колата като ми беше начислена нереална стойност. Искам от КЗП съдействие да бъде начислена релната цена на ремонта и да ми бъде върната съответната сума. С Уважение, Злати Шалаверов това е линк на който можете да видите фактурата от сервиза: http://gravitydesign.bg/wp-content/uploads/2016/01/Scan.pdf
×
×
  • Създаване...