Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Boabab

Потребител
  • От него общо

    46
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.8 GLS

Boabab's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги, Намерих си един VAG COM кабел с FT232 чип, замостих 1 и 4-ти крак, инсталирах си Evoscan 2.6 и осъществих връзка с "мозъка" на колата (каризма 1.8 GLS). Единственият проблем е, че много често се разпада връзката м/у програмката и ЕКУ-то. Според мен има три варианта: - проблем с OBD буксата (проверено, влиза плътно, не "клапче", диода свети стабилно?) - освен замостването на 1-во и 4-то краче, има и други крачета, които трябва да се сменят/запоят/разпоят? - "то си е така", проблема си го има, и никой не е намерил решение Благодаря предварително за споделените мнения.
  2. Boabab

    Търси се салон за carisma

    Здравейте, салонът е сменен успешно с такъв от Волво V40 - пасва идеално на всички болтове и... е по-удобен
  3. Boabab

    Търси се салон за carisma

    Здравейте, попаднах на запазен салон от Волво V40. Някой сменял ли е успешно салон с такъв от Волво? Повечето мнения във форума са, че "май става", "би трябвало да паснат седалките"....
  4. Търся запазен салон за carisma, за контакти - 0876166312.
  5. Boabab

    Антена за Carisma

    здравей, къде се захваща, трябва ли да се дупчи колонката?
  6. Здравейте колеги, търся ето такава работеща антена: https://photos.app.goo.gl/i2DAW4inBu4maJhLA за контакт - 0876166312
  7. Понеже дръжките на carisma и spacestar са еднакви, ето как си оправих моята (включва презалепване на държачите на щипките на кората, понеже се наложи да я махам на затворена врата - kidlock): https://photos.app.goo.gl/wdgfJscgN3FtBJOj2 https://photos.app.goo.gl/z9KHhDUimPWzlIkw1 https://photos.app.goo.gl/lRxAW9M9kbcU4BLl2 https://photos.app.goo.gl/9On3SpP3zkqkfdS93
  8. Boabab

    Проблем с бобина

    Здравейте колеги, за да не отварям нова тема ще пиша в тази: при мен все още го няма прекъсването при ускорение, но на празен ход има едва доловимо претрисане през няколко секунди. Снимах бобините: http://media.snimka.bg/s1/5248/036740954-thumb.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/5248/036740955-thumb.jpg?r=0 Според мен, тези следи от искрене м/у намотката и магнитопровода са симптом, че скоро ще имам и по-сериозни проблеми, та да питам - нови бобини от къде? Звънях в Ратола и Балканстар и офертите от тях бяха около 440лв./брой с доставка. Обадих се в авто бим, където предлагат Тесла за 84лв и Делфи за 160лв. В mitsubishito.com пък има Ера за 66лв. П.С. Някой знае ли парт номера (MDxxxx) на тия бобини за 1.8 4G93, 116к.с.? Мисълта ми е, че на 1.6 моторите изглеждат подозрително еднакви .
  9. Да добавя само, че при някои каризми набор 1997-1999 прицедурата е малко по-опростена (без натискането на аварийките) и стъпките са според ръководството. Днес имах възможността практически да проверя стъпка по стъпка процедурата : http://media.snimka.bg/s1/5189/036622781-big.jpg?r=0
  10. Boabab

    Вибрации в ниски обороти

    Колеги, само да вмъкна, че според техническата документация носещите тампони са два - левия и десния. Другите два имат поддържаща функция, водят ги roll stopper, т.е. предотвратяват усукването на мотора по оста на горните два тампона: http://media.snimka.bg/s1/5180/036605011-big.jpg?r=0 Един вид, долните два не са чак толкова важни, затова си карал дълго време с някакви там, приспособени.
  11. Boabab

    Вибрации в ниски обороти

    При мен тресенето беше най-осезаемо във волана - приблема, както съм написал, се реши след като смених тампона при ангренажа. Майсторът колко пари ти взе за подмяна на тампони? Разбивка по цени има ли? Питам, защото ми е интересно на колко е намерил въпросния тампон (аз за под 250-300лв. читав не успях да си намеря и си взех на старо). От друга страна седи и въпросът до колко му вярваш на майстора? Да не би да е сменил само някои тампони (долните два, че са най-евтини) ?
  12. Привет колеги, Открих къде се крие проблема с тази досадна лампа . На малката платчица има двоен компаратор на напрежение, който просто сравнява средната стойност на напрежението от поплавъка в резервоара с опорно напрежение, което се формира от R5 и ценеровия диод в ляво от него (на СНИМКАТА). Точно зад тях, на платката има голямо съпротивление 75ома което грее доста и с годините от температурните разширявания/свивания спойките на SMD елементите се понапукват. В следствие, R5 не винаги контактува с пътечката и напрежението изчезва. Компаратора сравнява напрежението от поплавъка с 0V и светва лампата , на следващата дупка R5 прави контакт и се появява напрежението.. и всичкото това без някаква закономерност (зависи от дупките по пътя ). Препоръчвам да се презапоят всички спойки в горната част на платката, където нагрява голямото съпротивление. Поздрави
×
×
  • Създаване...