Не сме мерили компресията, за километрите съдя по сервизната история и автомобила, автомобила си работи перфектно, не е карана повече от 20000 километра в бг дори и на метан да е карана 20к не би трябвало да е от метана, говорих с близък познат който се занимава с шлайф на глави, каза какво се случва "издухва" от метана и каза че няма да имам проблем с метана до 50000км и после съм при него за ремонт но ремонта не е кои знае каква болка 200-300лв. По скоро малко пребързано и импулсивно се притесних, сега като се замисля колата беше топла когато гледахме маслото нормално е да е по-високо днес я гледах студена, ще си досипя и ще засека реално дали гори и колко. Извинявам се ако съм ви притеснил аз съм малко лаик по отношение на колите, но доста изчетох и прецених че това ще е семейния автомобил. И за метана много мислех, но ми е евтино и исках да пробвам. За пример София-Берковица-София 9лв - 190км които е ходил знае какви завои са и какви баири! Автомобила е като осакатен на метан но при нужда винаги имаш опция бензин, при този разход не ми е проблем и 100 октана да зареждам, на бензин автомобила е като оса, но сме преценили че сме с дете в колата и не ни е нужно да се правим на състезатели а по-скоро икономичен начин да се предвижваме.