Премини към съдържание

veselin01

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    софия

veselin01's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте.Някой знае ли как се активира/деактивира тази функция. Включва се незнайно защо и как, незнам от какво от дупка ли, от слаба връзка ли. Колата е Грандис с оригинално ЦД 2006.
  2. Не сме мерили компресията, за километрите съдя по сервизната история и автомобила, автомобила си работи перфектно, не е карана повече от 20000 километра в бг дори и на метан да е карана 20к не би трябвало да е от метана, говорих с близък познат който се занимава с шлайф на глави, каза какво се случва "издухва" от метана и каза че няма да имам проблем с метана до 50000км и после съм при него за ремонт но ремонта не е кои знае каква болка 200-300лв. По скоро малко пребързано и импулсивно се притесних, сега като се замисля колата беше топла когато гледахме маслото нормално е да е по-високо днес я гледах студена, ще си досипя и ще засека реално дали гори и колко. Извинявам се ако съм ви притеснил аз съм малко лаик по отношение на колите, но доста изчетох и прецених че това ще е семейния автомобил. И за метана много мислех, но ми е евтино и исках да пробвам. За пример София-Берковица-София 9лв - 190км които е ходил знае какви завои са и какви баири! Автомобила е като осакатен на метан но при нужда винаги имаш опция бензин, при този разход не ми е проблем и 100 октана да зареждам, на бензин автомобила е като оса, но сме преценили че сме с дете в колата и не ни е нужно да се правим на състезатели а по-скоро икономичен начин да се предвижваме.
  3. Здравейте колеги, от скоро се сдобих с въпросният автомобил- Lancer 1.6 комби 98кс. Колата е перфектна, много съм доволен като цяло от автомобила, всичко което съм изчел за модела се оказа вярно. Радостта ми обаче днес малко се по-мрачи, след като реших да проверя маслото. Щеката показваше под минимума, когато я водих в сервиз преди да я купя помня че, майстора провери маслото беше си малко клонящо към долната черта но в норма. След като я закупих съм и врътнал около 500км и сега маслото е под минимума. Колата е с метанова инжекция (ако това има отношение) има и допълнително омасляване на клапаните, метана е от висок клас и е от 8 месеца, не-вярвам да е причина за издухване на двигателя. Та на-мен ми пребледня като усетих че може би са ми продали прецакана кола в която тепърва ще трябва да наливам пари за ремонт на двигател. Питането ми е каква може да е причината за горенето на масло, преди да стигна до извода че е за основен ремонт и колко доло-горе ще ми излезе такъв ремонт? Абе споделете какво ви е мнението и какъв съвет бихте ми дали. Както и майсторчета които бихте ми препоръчали в софия. ПС: 156000 км
  4. Здравейте, нов съм тук, но се надявам скоро и аз да стана част от вашето семейсто. Харесал съм си комбито на лансър 1.6 спорт, от досега разгледаните в мобиле автомобили ми допадна ТОЗИ , малко ми е над-бюджета понеже ми се искаше за тези пари да е с АГУ но газта може и да почака ако автомобила е читав. Мой колега е съфорумец и ме посъветва да питам тук, дали някои би отделил малко време да погледне автомобила и да си каже мнението, за да не се бие излишно път дотам. Засега ще изкажа само предварителни благодарности, пък някой ден дано я полеем и с бира
×
×
  • Създаване...