Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Alexander Belev

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Провадия

Alexander Belev's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте! Колата е Спейс Стар от 99-та с климатик. Проблемът е, че при натискане на копчето за рециркулация не светва червеното диодче/лампичка вътре. Това лесно ли се поправя и как точно? Благодаря!
  2. Благодаря за схемата! Значи затова не съм го видял това клапанче. Интересно тогава защо цялата система работи така все едно клапана го няма - не се задържа никакъв вакуум. Май трябва да видя дали маркучът е изобщо оригинален - съмнява ме, че някой го е сменял навремето...
  3. Здравейте! Къде точно се намира възвратното клапанче на сервото на спирачките на Space Star 1.3 от 98-ма? Гледах маркуча, който излиза от самото серво и влиза във всмукателния колектор и не видях по него да има такъв клапан, да не би да е интегриран в корпуса на сервото? Питането ми е във връзка с един феномен, който забелязах при машината на леля ми - когато колата работи, сервото си работи отлично, със съвсем леко натискане на педала на спирачката колата спира доста бързо. Изгася ли двигателя с натиснат педал на спирачката обаче - усещам как с изгасването педалът рязко се втвърдява (а трябва да има вакуум за поне още 2-3 натискания на педала). Дори мислех да срежа маркуча и да сложа клапан от друг автомобил с надеждата да се оправи този проблем, но не искам да бързам.
  4. Колега, чува ли се да сработва вентилатора на климатика зад радиатора? По принцип може да започнеш от бушоните, те са два и са отпред в двигателния отсек - единият е 20А (мисля), а другият е 10А, един до друг са. Виж дали някой от тях не е изгорял първо. Има си и отделно реле за климатика, обозначено е със звездичка. Релето на перката на климатика пък е със звездичка и перка в нея, на капака на бушониерата ги пише кой къде е. Ако не е нищо от тези изброените - не знам от какво може да е.
  5. Проблемът с казанчето го оправих. Всъщност изобщо не беше в него, слава Богу, а в една от помпичките, течеше от нея поради счупен щуцер. Трябва само да купя друга и съм в играта, както се казва Освен това трябва да подменя и втулките на скоростния лост, адски непрецизен е и се клати като на старо Жигули. Намерих си втулки от един онлайн-магазин по 4 лв. бройката, само трябва да ги поръчам и да ги подменя.
  6. Супер! Това е едно от нещата, които ми харесват в тази кола - за повечето екстри има вече прекарана инсталация, например за километража с оборотомер (още една екстра, която добавих). Както и да е, да не се отнасям Трябва да си намеря значи един джойстик и две огледала. Ако може да попитам и още как се сваля казанчето за течността за чистачките? Спукано е и тече. Разбрах, че е хванато с 3 болта, успях да развия само 2 от тях, а третия не успявам нещо. Какъв е трикът тук?
  7. Up-вам темата - повечето проблеми, за които ви осведомих по-нагоре в темата са разрешени (за щастие). Сега обаче отново имам няколко въпроса относно Звездичката. Днес ми се наложи да сваля панела, на който се намират бутоните за фаровете за мъгла и пр. Отзад, където по принцип стои джойстика за ел.огледалата (Звездичката е с ръчни огледала и там има капаче) намерих букса, към която идват 12 волта - предполагам, че има прекарана инсталация за ел.огледала. Въпросът ми е - ако си взема джойстик и две огледала ще мога ли да добавя тази екстра към колата? Друг въпрос - как точно се смъква казанчето за пръскалките на предния прозорец? На Звездичката е спукано и тече. Смъкнах 2 от болтовете, но някъде има трети, който не успявам да намеря и развия. И последен въпрос - видях две скъсани кабелчета, едното е чисто жълто и е при помпата за хидравликата, а другото - черно-бяло при компресора на климатика (не можах да приложа снимки). Някой знае ли къде трябва да са свързани и за какво са точно? Благодаря предварително!
  8. Така, днес отново колата беше при мен за малко - поддържа си точно количеството антифриз - в казанчето винаги си е около FULL, а нивото при капачката си стои точно както каза ти, колега. Колата си поддържа и правилната температура, доколкото разбирам също, така че всичко е ОК, поне с това. Обаче е излязъл друг проблем - гръмнала е кутията на филтъра (колата е с газово, явно обикновено, марка Lovato). Собственичката каза, че е чула нещо вчера докато шофира, но не е разбрала откъде е дошъл трясъка. Колата съответно е станала тромава и не е вървяла много добре. Добре, че се сетих да видя антифриза как е, та видях и кутията. Докато колата беше в мен преди няколко дни почистих кутията на филтъра и изтупах самия филтър, понеже ми се видя прашен (и той наистина беше), а и в кутията имаше доста насъбрани мизерии. После наместих всичко както трябва да е и стегнах хубаво въздуховодите, понеже им бяха разхлабени скобите и това е - друго по двигателя въобще не съм пипал. Възможно ли е все пак аз да съм го причинил това гръмване, като съм пипал по филтъра? Или проблема се корени някъде другаде (кабели, свещи, бедна смес)? Благодаря отново и се извинявам за многото въпроси.
  9. Благодаря за любезно предоставената информация, колега! Та, както обещах, ново включване по въпроса - нивото на антифриза се нормализира, но се наложи да източа още съвсем мъничко. Сега, при студен двигател, нивото стои съвсем леко под маркера FULL на казанчето, а на загрял - малко над маркера. Така че приемам това за добър резултат от цялата гимнастика. Само не разбрах точно докъде трябва да е антифриза като отворя капачката на радиатора - като е студена и при неработещ двигател нивото стои леко над стеснената част на гърловината (не е до най-горния ръб), а като я запаля нивото постепенно си стига до ръба, така ли трябва да е? А относно типа антифриз - ако няма да навреди на колата да се кара със зеления антифриз по-добре ще е да остане с него, поне за момента. Евентуално преди зимата ако се сменя течността ще се сложи от червения.
  10. Днес реших да разбутам казанчето за антифриза - беше пълно с ръжда и някакви кафяви "субстанции" на дъното. Изчистих го до блясък, източих излишното количество антифриз, което беше вътре, монтирах всичко обратно и покарах колата няколко километра. Обаче след като спрях, казанчето пак беше пълно над максимума. Какво означава това и нормално ли е изобщо?
  11. Здравейте отново, колеги! Въпросната "звездичка" отново се озова при мен за малко и съответно отново ще ви занимая с някои проблеми. Първият от които е - колата няма никаква ръчна спирачка. Собственичката каза, че са ѝ сменяли заден десен апарат (с барабанни спирачки е отзад) и наистина е така, защото намерих кутийката със старата част вътре. Какво може да са прецакали при смяната, че да изчезне ръчната така и какво може да се направи (доколкото знам ръчната е със самонатягащ се механизъм)? И друго има - сменена е също и някаква метална тръба по охладителната система, понеже уж имало теч от старата. Обаче гледам, че пак има следи от антифриз. Погледнах прозрачното казанче да видя нивото на течността как е и беше пълно догоре, до капачката, та въпросът ми е пречи ли му да е толкова пълно и дали не е добре да източа малко от течността, за да си дойде нивото докъдето трябва? Антифризът беше зелен, между другото, а аз съм чел по дебелите книги, че за тази кола трябва да е червен, така ли е? Благодаря предварително Поздрави, Александър
  12. Черното пръстенче си е на мястото (то си има само един-единствен начин, по който може да застане май). Но май пружинката в лостчето е леко разтегната и изкривена, та се чудя дали не е в това проблема...
  13. Доколкото разбрах - от доста разбити кормилни накрайници (не съм ги сменял аз, така че не знам дали не е имало и нещо друго). Но в момента е доста по-добре от преди. За мигачите - сега ще сляза при колата и ще проверя. Мисля,че го видях това черно пръстенче, но не знаех дали е добре да го пипам много-много.
  14. И така, доста време мина от последния ми пост, но колата просто не е оставала при мен достатъчно дълго, за да правя каквото и да е по нея. Едва сега мога да работя по нея. Относно мигачите - свалих лостчето и го разглобих и всичко вътре е здраво. Ако натисна бялата пластинка мога да върна мигача на ръка, но когато монтирам лостчето левият мигач отново отказва да се връща, само десният го прави. Значи е нещо по кормилната колона, но не знам какво. Монтирах най-накрая и едно радио - пее си без проблеми. За целта ползвах втората схема, която колегата Peter G беше така добър да качи (огромни благодарности към Вас, колега). Намерихме и щора за багажника само за 40 лв, така че и това е оправено, остават дясното огледало (пукнато стъкло), плафонът, топчето за ск.лост, сенниците и единия датчик за отворена врата като неща, които трябва да се сменят по интериора. Подмених и лампите по таблото и тогава излезе наяве един проблем, за който подозирах вече - SRS свети постоянно. Ще я караме и на диагностика явно. Освен това, оборотите на мотора "шават" постоянно, така че и това трябва да се види. Ще пиша, когато има развитие. П.П: Не знам защо, но колкото повече работя по тази кола, толкова повече започва да ми харесва. Може и аз да си взема една такава накрая, въпреки че съм свикнал с немските машини (имам W124 дизел).
  15. Дано да си прав, колега! Благодаря ти за отговора, като се добера до колата отново ще разглобя да видя какъв е проблема и ще пиша.
×
×
  • Създаване...