Премини към съдържание

reol

Потребители
  • От него общо

    5
  • Регистрация

  • Беше тук

  • Общо дни Първи

    1

reol беше най-активен на 16 Май 2013

reol има най-харесвано съдържание!

Местоживеене

  • Град
    St. Zagora

reol's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Благодаря! От сервиз на Mitsubishi ми предлагат точно такова-5W40-79.20 лв. ...а въпроса за повдигачите? На всички ли GDI-та,независимо от годината на производство са тия капризни хидравлични повдигачи за които се пише толкова много?
  2. Здравейте на всички!Четох многото написано във форума,но... Темата сигурно вече е банална за някои.Затова извинения,но за новите собственици си възникват въпроси.Колата е GDI 1.8 EXE-произведена януари 1999 година.Та въпросите ми са следните:Всички ли GDI-та,независимо от годината на производство са с тия капризни хидравлични повдигачи?И следващият:От 5W30,5W40 и 10W40,не е ли най-удачно за ползване 5W40(което да осигурява добра течливост и лесен старт през зимата и добро смазване при по-високите температури през лятото)? Замислих се за това,защото когато купих колата на километража се мъдреха 119 хил.В колата има стикер за смяна на маслото на 116 хил.,което е 10W40(без да е упомената марка) и препоръка за следваща смяна на 131 хил. километра.Колата е внесена от Германия.Като гледам маслото си е на ниво на щеката,но е много тъмно,да не кажа почти черно(май ЛИКИ МОЛИ-то стоеше по-тъмно).Та затова се замислих за смяната му и за нещата за които питам.А иначе колата си е радост . Предварително благодаря на всички,които изкажат мнение!
  3. reol

    Благодарност

    Относно адреса,всичко е точно така,както го е казал колегата milenjs!
  4. reol

    Благодарност

    Здравейте на всички! Вече от две седмици съм с Carizma 1.8 GDI EXE.След първите тревожни впечатления от играенето на оборотите на празен ход,сега всичко е в норма.Решението на проблема-МИЛЕН!!!Оказа се,че крачката между тревогата и задоволството при кормуването на Carizmata е малка,но трябва да се направи на точното място.И това място е сервиза на МИЛЕН!Естествено човешко отношение,професионализъм,точност и коректност и бързина при обслужването. Отидох с играещи обороти на празен ход и разход до 110 6,3 на 100.Върнах се с перфектни показатели и разход по същия път,със същата скорост до 110-5,6 на 100 отчетено от борд компютъра. Още веднъж БЛАГОДАРНОСТИ.
  5. Здравейте на всички притежатели на Carisma GDI и дълга и безаварийна.Нов съм във форума,с регистрация едва от тази сутрин.Затова моля да бъда извинен,ако темата не е на подходящото място.От около седмица съм собственик на такъв автомобил.Произведен е януари 1999 г.,с първа регистрация декември 1999 г.Нов внос от Германия на 119хил.(мисля реални,защото има някакъв документ от DEKRA декември 2011 и друга дата декември 2013 г.,където са записани 120хил.)Изпълнението е EXE.Тези автомобили ми харесваха от много време.Рових се из нета за информация.Прочетох доста инфо за тях(И ПОЧТИ ВСИЧКО ПИСАНО ОТ МИЛЕН ТУК),но всичко си е само теория за мен.И накрая реших,че това е следващия автомобил.Емоцията надделя и Каризмата вече е пред дома.Сребърна птица на вид,а като вървеж като изтребител .Но,както винаги има и някои тревожни въпроси относно прословутите обороти на празен ход.Колата си пали добре.При студен двигател при старт вдига до около 1500,че и малко повече обороти,след което доста бързичко падат до под 1000,а има моменти когато следва и второ повишение на оборотите до над 1000,преди да се кротнат под 1000.Когато позагрее обаче,оборотите на място започват да се колебаят между първата черта след 0 до малко под 1000.Така се колебаят точно 4 минути,засичано по часовник,след което се кротват под 1000(може би около 750-800 на око) и така си стоят докато не се мръдне колата на скорост(Не сам опитвал как би се отразило на оборотите едно евентуално подаване на газ в тоя момент,защото така без газ я засичах няколко пъти).Преместя ли я обаче дори и на сантиметри и оборотите пак започват да се колебаят все в същите граници и пак така 4 минути игра,след което заспиват.Мръдват малко нагоре при включване на компресора на климатроника само,а когато изключи си се връщат обратно надолу.Иначе при подаване на газ стрелката на оборотомера реагира почти мигновено.Двигателя работи според мен тихо.Колата има страхотен демараж и още едно интересно за мен нещо-на 120-130,оборотите са към 3000.Останалото по колата мисля,че няма какво да се коментира.Надявам се да е ОК! Малко дълго описание се получи май.Дано не е досадно,но се постарах да опиша по-детайлно всичко,което ми прави впечатление и поражда въпроси у мен за нормалната работа на автомобила. Та въпроса ми към всички които се отзоват е:ТАКА ЛИ ТРЯБВА ДА РАБОТИ ТОЗИ ДВИГАТЕЛ,ИЛИ Е ЗА ПРЕГЛЕД? Приемам всички добронамерени мнения и предварително благодаря на всички,които се отзоват.И пак ще вметна,че четох написаното от МИЛЕН за работата на GDI,но... БЛАГОДАРЯ и безпроблемна на всички!
×
×
  • Създаване...