Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

userone

Потребители
  • От него общо

    11
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

userone's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Същият автомобил / двигател : - с обикновенната газова BRC 8 извънградско и 12-13 градско идеален център София (през октомври и ноември); - в края на ноеври сложих ГИ Вега нещоси най-простия и евтин - извънградско 7.5, София - 10-12 (декември до днес). Засичам го като пълня догоре / карам докато превключи на бензин / после пак догоре. По принцип сутрин като е студена минавам 2-3 км на бензин (от Павлово до Красно Село сфетофара). През деня я държа в подземен (топъл) гараж. Всеки ден минавам 50-80 км градско, затова приемам, че разхода ми е достоверен.
  2. userone

    Хмм, светна ми SRS ...

    Цветомузиката при мен продължава с пълна сила. Което е по-характерно : в компа няма записани грешки. С и без светещи SRS и Engine няма разлика във вържежа и на газ и на бензин, няма разлика в разхода, няма разлика в изгорелите газове. С диагностиците във BOSH сервизите вече сме първи приятели, с колегите им в БалканСтар - също. Няма и няма проблем. И така ,когато и както реши сутрин или свети, или не свети. Понягога свети 2-3 дни, понякога не свети цяла седмица. Зареждах различни бензини, различни газ-станции - няма разлика. Разхода ми е константен 11.2 газ / 8.4 бензин идеален център София /2500 км изминати през последния месец/. Почвам да си мисля за т.нар. "кабелен синдром", т.е. някъде нещо прехвърля едни 12 волта директно към сигналните лампи без намеса на компа. Затова реших да карам така без да се притеснявам, ако има проблем, все някъде ще избие, ако няма, поне няма да се набутвам с излишни процедури и тестове.
  3. userone

    Хмм, светна ми SRS ...

    Колеги, тука джамбазин не е играл. Колата е купувана от Балкан Стар през bay-back, карана е от 2003 до преди месец от мой близък приятел, със сервизната книжка е ... Не съм казал, че няма да има диагностика. Да, ще има, записал съм час за четвъртък. Чекът досега е светил, само когато е трябвало да се подменя ламбда-сондата (2 пъти), когато е сменян ламбда контролера и стъпковото моторче на газовата и когато е карана извън БГ с кофти бензин. Напълно съм съгласен, че чек-а е нещо необходимо. Все пак в поста съм написал, че SRS е изгасен. Не и чек-а. Ясно ми е, че в комп-а има записана грешка (-и), която трябва да се види.
  4. userone

    Хмм, светна ми SRS ...

    Проблемът вече е решен. Без диагностика, но с благодарности на руския и френски форуми. Колегите оттам препоръчват внимателно да се проследят следните връзки : кабели, куплунг и механично закрепване на датчика в предната борня (и странични врати, ако има там), кабели и връзки в основата на затягащите механизми на коланите, датчик към педала на спирачката (само в отделни модели с автомат го има). След това диагностика и т.н. При мен се оказа механизма на шофьорския колан. Височината на горната скоба (водач или както там е) се регулира, при мен винаги а карано в най-долното положение, а аз, като я купих, я промених (преместих) в средно положение. От това явно коланът не се е "обирал" правилно. Следваха няколко по-рязки дръпвания, разпъвания и отпускания и SRS изгасна. За по-сигурно отворих кората и допълнително раздвижих механизма. Това беше всичко. Проблемът е решен.
  5. Здравейте, в движение ми светнаха две сигнални лампи - червената SRS и оранжевата за чек (диагностика). Промяна във вървежа няма. В един .pdf прочетох, че SRS свети при няколко различни случаи - проблен в еърбеците, проблем в датчиците в предната броня (за удар), проблем в натягащите механизми в коланите. Някакви идеи ??? На друг някой случвало ли се е подобно нещо ??? Благодаря.
  6. София Газ Комерс, в края на Дондуков, преди моста, в уличката в дясно, после в ляво ... Обаче много други колеги са доволни от тях, затова смятам, че отношението им е лично към мен, като към човек, който не разбира от газ и подпитва "...това за какво е, онова дали го погледнахте, в сервизния комплект има много уплътнения, сменете ги всичките, дори и да не е ноебходимо, ламбда контрол-а защо го махнахте, след като последните 5 години е карано с него и т.н...". Явно са си казали "... тоя лапнишаран защо да не го изклатим сега да смени туй-онуй без да има нужда ..." Сложих най-евтиния ГИ Вега 1, момчетата оставиха старата бутилка (50 л. на мястото на гумата), използваха изградената газова "магистрала", направиха компактен монтаж и сега съм изключително доволен -> 200 км в идеалния център с 3 х 2 задръствания (Красно Село до Руски Паметник и после Хотел Хемус през Семинарията до Румънското и обратно) при пълна до горе бутилка в началото, днес на същата колонка на същата бензиностанция допълних догоре 21 литра. Колата има ряз като на бензин, върви добре в ниските обороти (по-добре, отколкото на бензин). Другата седмица смятам да отремонтирам дисплея с часовника и моментния разход, видях къде проблема ("изгнили" спойки). После следват дневни светлини и замяна на всички малки крушки с LED.
  7. Проблемът и неговото решение : - основният проблем се "яви" в изпарителя, подмяната на платната, уплътненията и щуцерите, последващата настройка -> всичко това извършено от изключително некомпетентните служители на С***я *а* Ко***с. Значи незнам защо първо решиха да "сервизират" изпарител, след което да заменят Ламбда-контрола с кранче, защото според тях "това черното омазвало настройките", накрая да вземат парите с усмивка, казвайки ми "вече всичко е наред". Следваше 10 дни тестов пробег с непрекъснати гаснения, мирис на неизгоряла газ, глъхнене при различни обороти и.т.н. Разбира се, когато търпението ми се изчерпа, след като михах 400 км с близо 76 литра газ, отидох да предявя рекламация. И се почна едно "чупене на ръце", едно увъртане ала "ами то ремонт на БРЦ не винаги ставало, що не сложиш нов, он'я Ламбда контрол не знаем защо е там, сега пак ще го пиппнем и пак ще пробваш, ама почакай малко тук (1 час)" ... и т.н. - последва "газ да ме няма" от там и кардиналното решение да сложа ГИ. Разбира се не при тия от по-горе. Ако ще давам пари, на други да ги давам. Та от днес съм с ГИ. Нарочно накарах хората да разглобят пред мен "сервизирания" изпарител. И о чудеса, някои неща (присъстващи в сервизния комплект), изобщо не бяха подменяни. Вътрешността почистена най-вероятно с парцала, с който бършат картерите отдолу. Изходният щуцер (или както там се нарича) с видима пукнатина. Направо видях едно Дежа-Вю, един стар български филм, един Баш-майстор ми се показа отвътре откъм мембраната, едни мисли за едни сламени шапки в комините ме налегнаха ... - та сега си карам и си мисля да не мисля за онези от по-горе, дори май вече забравих името на (Баш) майстора им. Нека са живи и здрави, колкото по-малко мислиш за проблемите, които си преодолял, толкова по спокойно ще живееш. Да са ни живи и здрави !!! А изпарителя си го "сервизирах" отново сам, ей-така, за да се науча на занаят. ПП всички съвпадения на имена и хора не са съвсем случайни. ПП2 къде е емотиконата "наздраве" ??? А, намерих я :drinks:
  8. На бензин няма проблеми. За по-сигурно още като я взех, смених свещи и кабели, след което чекнах компютъра за грешки - всичко точно. Компресията -> също, 11.2 на 4-те цилиндъра ... проблема е само на газ.
  9. ABS няма, вече е сигурно. И крушката не е изгоряла Обаче проблема с гасненето на газ остава с пълна сила. От една от предишните ми коли зная, че в повечето японски малолитражки след изключване от скорост при движение / плавно спиране електрониката "изкуствено" държи оборотите на двигателя малко над 1000 рпм, а при окончателно спиране ги сваля то тези на празен ход. И при това Митсубиши е така на бензин. Преди ремонта на изпарителя също беше така. В момента, ако освободя от скорост и отнема газ-та (освободя педала), оборотите рязко падат почти до 0-та, колебаят се 1-2 секунди и след това за още 1-2 секунди стигат до тези на празен ход. Това обаче ми пречи при рязко спиране (което е често срещано явление през деня в центъра), защото след това, когато настъпя педала, нерядко двигателя се задавя и гасне. Да, зная, че трябва да отида на газаджия. Но се надявам, че все някой тук се е сблъсквал с подобен проблем. Затова моля да дадете идеи, за да се "явя" при майстора подготвен. Щото от дизели разбирам, от бензин отбирам малко, ама с газ-та хич ме няма... Благодаря :drinks:
  10. Изпарителят е сервизиран вече - ремонтен комплект 35 лв, труд и настройки 40 лв. Прави ми впечатление, че първите 2-3 минути (студен или леко топъл двигател) на газ гасне или държи ниски обороти, особено след ускорение и последващо спиране, след това "заспива". Явно е нормално или трябва да загрея двигателя на бензин и след това на газ. Възможно ли е да нямам АБС? Лампата за спирачки / накладки / ръчна / АБС не светва при първоначалното включване на ключа, в последствие, когато използвам ръчната -> свети. В нея няма надпис АБС. Предният капак явно не се затваря добре, имам шум от него при движение, особено по неравните софийски улици. На едно от Пежа-та проблема беше в изпаднали тампони на капака -> тук не виждам такива. Варианти реглаж, уплътняване? В спирачните дискове отпред има осезаем външен ръб - колко е нормалната дебелина на дисковете? Какво да гледам? За спиране -> спира, кове и т.н., в накладките има над 5-6 мм феродо, не бие и не тресе ппри спиране ... Стига толкова въпроси, след изминатите над 100 км свикнахме взаимно с колата, харесва ми возията, усещането за стабилност и защита. Аз се опитвам да не я тормозя в ниски обороти (от 1994 до преди няколко месеца карах само дизели, само на жената е бензинов Суифт 4х4 2006 година), сега ми харесва тягата в диапазона 2000-3500 (карам само градско) ... :drinks:
  11. Здравейте, От вторник следващата седмица ще съм горд(?) собственик на този автомобил. Той и сега е с мен, за първоначално взаимно опознаване. След първите 100-ина км в мен възникнаха няколко въпроса и се надявам да намеря отговори тук (за което предварително благодаря). Колата е холандска сглобка от 2001 година, с фабрична газова уредба. На 238 хил. км. Вземам я от мой близък познат. В 22 годишния си стаж като шофьор съм карал почти всичко, поради това няма да ви "тормозя" с въпроси за возия, визия и пр. Питанията са ми предимно технически : - след вандализъм с "изскубване" на фабричното радио дисплея не показва нищо или почти нищо. Само части от символи и числа. Видях (прочетох) една - две теми тук относно дисплея, но не намерих подобен проблем. Идеи ? - след запалване лампата с изображение на двигател гасне след 3-4 секунти - нормално ли е ? - съединителят отделя / зацепва след средно положение на педала - какво е нормалното и дали положението се регулира ? - от къде да намеря нови бутони за ел. задвижването на стъклата, плафон на тавана, чекмедже под пасажерската предна седалка? Или вариант (2) - от моргите ? - дали да правя ремонт със сервизен комплект платна и уплатнения на фабричния изпарител BRC (на 11 години) или да слагам нов електрически? ГУ е обикновенна, не е инжекцион. Проблемът е треперене на оборотите при празен ход. - монтиране на реле за дневни светлини? Има ли изпитани решения по въпроса? Още веднъж благодаря предварително за отговорите ви...
×
×
  • Създаване...