Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ashkinco

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Ruse

ashkinco's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте нов собственик съм на спеис стар . Търся ръководство или снимка как да си направя дистабционно централно заключване (нямам оригинално дистанционно имам само копче за заключване и отключване на вратата на шофьора) имам стар модул от фв поло но незнам точно къде да го свържа ! Направих си фароветв да се включват автоматично като запаля двигателя но като превключа дълги къси и изгаря бушона на релето което слагам ако може съвет или ахема и как да го свържа и там ще съм ви благодарен !
  2. Проблемите за сега са оправени добре си върви :mitsu-smiley: -то ходих до Варна преди 1 ден на отиване 19,780/206 литра/км на връщане 13,600/209 литра/км . Но въздушният му филтър беше в много лошо състояние и го чакахме да го донесат защото го нямало в Русе :icon_crying: и след като го смених днес ходих до Русе за една работа и борд комп. ми показваше 5,6 със климатика на равно като го понастъпя отиваше ким 7,0 но после пак като нормализирам километрите на 100 си падаше на 5,6 или пък 5,3 различно ще го видим пак като заредим до горе ;) но това извън градско ! Градско като почне от 7 до 11 отиваше но като се кара спортно :D иначе като си карам нормално седи на 9 тези всички разходи са с включен климатик на 4 не знам това има ли някакво значение дали е на 4 или на 2 ? Но и това е според мен е много за града !
  3. Най-накрая подкарахме но не както трябва :D ! Вече може да се предвижи на повече от 10 км , не почва да прави такива номера както преди . Но сега като му подам газ все едно колата се дави и след 1 2 секунди дръпва рязко и продължава да се фурсирва , ако му подавам плавно газ се фурсирва както трябва и дърпа , а когато задържа оборотите например на 2,500 и си я карам на толкова колата почва леко да придърпва не много но се усеща как придърпва а над 3 или 4 хил. оборота го няма придърпването.За сега това е проблема ! А другия не знам от какво се оправи смених гумички на тръбичките за бензина и махнах филтърчето на помпата за високо налягане на бензина че беше яко задръстен !!
  4. Изчистих резервоара сложих всичко на място но пак същата работа ! Даже вече не може да се кара въобще като го запаля и изфорсирам няколко пъти почва да прави същия номер както преди . Пробвах когато прекъсва да му пръсна бензин обаче на ниски обороти че нямаше кои да дава газ и както се клатеха оборотите между 1,500 и 2,500 като пръснах бензин пред един маркуч които влиза в филтъра колата угасна опитах се да я запаля , запали клати обороти между 800 и 1000 после се изчисти и изфорсира до 2,500 и там си седя за малко и пак почна да клати оборотите ! А след това закачих маркуча пак на място , влязох вътре подадох пълен газ запалих колата се форсира до определени обороти дали ще бъде 3,500 дали ще бъде 5,000 дали 4,000 като стигне някои от тия обороти все едно че колата угася и към 2,000 оборота или към 1,500 все едно че пак запалва понякога това става и на 3,000 оборота ,ако се е изфорсирало до 5,000 . Всеки път различно ! Сега ми каза един познат че неговия мерцедес така правил само че угасял , при него е било от маслените повдигачи . След като съм бил смъкнал разпределителните валове трябвало повдигачите да се изпразнят всичките после всичките едновременно да са се напълнели ! При него са смъкнали повдигачите изпразнили и проблема се е оправил !
  5. Днес майстори ми казваха различни неща от които може да бъде не съм се хванал на 100 % да ги проверявам но първо почнах да проверя пак помпата в резервоара ! Отварям вадя всичко както трябва и като почнах да разглобявам да видя дали има боклучи при цедката и виждам нещо като пясък ,някакви хартийки маи бяха и една буболечка ! Помислих си че ако тия боклуци са били там и когато запаля колата върви но след като го покарам малко те залепват едно хубаво за филтъра и намалява дебита на гориво ,а след като угася колата и изчакам 10 минутки явно помпата освобождава боклуците и те падат пак на дъното и после пак същия номер (поне аз така си мисля че може да стане) аз проверявам дебита на горивото на помпата но нали като нагнети и спирам ,но колата когато работи нямам възможност да премеря налягането от задната помпа. Сега съм смъкнал резервоара и утре ще я измия старателно да видим после какво ще стане . :icon_rock: Ако пък не стане ще ходи в Mitsubishi :D
  6. Горивния филтър които е на помпата в резервоара съм го сменил но от пред в помпата за високо налягане не съм ги сменил аз видях че са 2 малко но много ме съмнява да е от там проблема но все пак има логика ! Утре ще ги видя по добре , може да пробвам без тях ако няма проблем :D .
  7. Колата е оправена но не в точния смисъл пали върви но след като се запали и се покара 1 км почва да се държи сякаш че има недостиг на гориво след 2,500 оборота и като почна да му подавам газ изфорсирва се към 3 хил. оборота и повече не иска понякога отива до към 4,500 оборота винаги по различен начин понякога ми светва чека и веднага угася чека като проверя грешките ми дава грешка 13 (но дебитомера си е закачен правилно преди не ми го даваше) и 56 (това е било за ниско налягане на бензина , в резервоара има 20 литра бензин помпата в резервоара прави 6 атмосфери измерих го!) .След като почне да прави такива номера спирам и угасям двигателя за около 5 минути и после като го запаля се оправя и след 1 км пак същата работа ! Опитах и така откачих дебитомера започна да се форсирва до към 4,750 и все едно има ограничител това нали след като съм седял на място 10 мин с угасен двигател ! Пък със закачен дебитомер когато съм седял на място 10 мин се форсирва до ограничел без проблем но след определено време пак почва да прави 1 вия номер .А и когато форсирвам имам чувството че пропуква от ауспуха прави ( въъм цъф цъф) не винаги но понякога ! Утре мисля да го проверя когато почне да ми прави първата грешка която аз си мисля че е недостиг на гориво да откача дебитомера с въздушния маркуч и да пръсна бензин вътре да видя дали ще се изфорсира и да разбера дали има недостиг на гориво или не !
  8. Намерихме дефекта , превъртяла е плочката на четеца които се намира на коляновия вал ! :icon_thumbup: Довечера ремонтираме и палим да видим други какви проблеми ще излязат :D:D:D
  9. Колата е вече с оправен двигател но започнаха проблемите с електрониката :D . Иначе и двата датчика Милен :first: ми ги провери и при него работеха и при мене работеха колата днес запали няколко пъти но за кратко проблема се оказа че не му е останал достатъчен бензин в резервоара и не може да направи налягане за да работи колата . След като му налях достатъчно бензин го запалих и поработи на място около 10 20 секунди и угасна сама опитвах се да я запаля после но върти без затруднения и след 3 тия опит колата започна пак да рита :D , този път наистина си бърка тоците . Проверих белезите на колянов и разпределителен вал всичките са точни но няма рита и това е ,откачах акумулатора за 1 час и пак същата работа ! Имам и нови датчици за колянов и разпределителен вал замених само тоя на разпределителния вал защото тоя за коляновия вал ми с букса на датчика и не знам как да свържа крачетата към моята букса , ако някои е правил такава магия да кажи как става !
  10. Преди малко развих шайбата на изпускателния раз.вал и чудеса са направили за да върви този двигател самият чоп към оста е скъсана и са го затягнали много здраво и са сложили силикон не някакво лепило ами силикон !!! Измамници всичките приятели като си купувате кола винаги я настъпвайте колко се може зада се види дали има проблем :D Поне ако се счупи да се счупи там !! И сега изкарахме чопа и ще направим един друг чоп на струг и яко лепило ще сложим да видим какво ще се случи по нататък :icon_dance:
  11. Тази вечер смъкнахме ауспуха и го завъртяхме без него но грам налягане не изпуска от изпускателните и се оказа че всичко връща към смукателните ! И така смъкнахме и разпределителните валове да видим дали играят клапаните нагоре надолу и се оказа че работят утре ще развия тая плочка (ламаринка) в края на разпределителния вал на изпускателните клапани да видя дали е избягала центровката и дано да ме е ударила клапаните . Имам ламарина (приспособление за зацепване на 2 валов двигател ор рено меган ) ще пробвам с него или ще си направя един друг и ще пиша какво е станало !
  12. След всички усилия пак нищо и измерих компресията беше от 8 до 10 атмосфери ! Но при пълна газ двигателят пропуква от смукателните тръби и смъкнах смукателните колектори и завъртях двигателя и вижте колко интересно стана :D : http://www.youtube.com/watch?v=QqT60T4_jxs&feature=youtu.be И така сега мисля че е от клапаните (сигурен съм де просто се консултирам и със вас ) :D ! П.П. Нещо клипа несе вижда в форума ето директен линк :
  13. Здравейте Мицубиши фенове ! Преди 2 седмици и аз реших да си купя стар-че че ми беше нужна кола с климатикче и нещо подобно на ван . И така намерихме колата в Шумен , спазарихме се с човека и я купих на сносна цена от 2,500 лв , колата на външен вид изглеждаше доста добре бе като цяло си беше супер .Поисках да го покарам нали да го пробвам и ми казаха че не мога да го покарам на пътя защото нямало номера ;) и аз им се доверих запалихме я работи към 20 мин. на място климатика си работи всичко както трябва само че оборотите на двигателя играеха ту падаха на 750 ту се вдигаха на 1500 и ги попитах нали защо е това и те ми казаха че като загреела колата щели да паднат още повече оборотите . И така подписахме договор всичко номера излязох да го покарам отидохме до бензиностанцията да си купя винетка и аптечка купих всичко колата си набира добре всичко супер . Взехме всичко само не заредих бензин защото си казах аи ще заредя от другата бензиностанция че имам отстъпка , тръгнахме от автокъщите и колата си ускоряваше добре но после почна някак си да се дави например е на 3000 х.оборота като дам пълна газ нито набира нито намаляват оборотите стоят си едни и същи. Из форсирах я и се изчисти почна да набира добре но тъкмо стигнах отбивката за бензиностанция натиснах съединителя и докато спра оборотите на колата по само себе си се бяха застопорили на 3000 х.оборота и изведнъж както си седях и чаках да завия и колата държеше тия обороти угасна сама. Опитах се веднага да я запаля но като почнах да въртя имах чувството че двигателя е затегнал ,трудно се въртеше на стартер и после изведнъж освободи и от тогава насам не е запалило . Веднага звъннах на продавача и изпрати хора от лицензирана фирма уж и веднага я свързаха към компютър и казаха бензинова помпа че е заминала,и си казахме нали ще я вземем ще я сменим кои са сети да му я върнем на продавача нямам и 5 км минати с тая кола ! Прибрахме я с бус до Русе и от тогава до сега съм сменил бензиновата помпа но след като я смених колата почна да прави един номер които и досега не можахме да го открием от къде е и само заради това не може да запали ! Значи като почна да въртя на стартер колата върти си свободно към 4 5 завъртания на двигателя не обажда нищо и след тия 4-5 завъртания почва да рита назад (опитва се да запали на обратно двигателя все едно , все едно самия двигател затяга ) и в резултат на това ритане ,светлините на таблото толкова много намаляват имам чувството че изчезват тоците след като прехвърли тоя момент на ритане пак почва да върти свободно до следващото ритане и така нататък . До сега по колата съм сменил с нови : датчик разпределителен вал ,датчик колянов вал , всички свещи , клемите на акумулатора също са нови , и бензиновата помпа и тя е нова и прави добро налягане трудно се задържа с пръст ! Всички белези на ангренажния ремък са на белези не са мръднали въобще то ако беше 1 2 зъба както чета трябвало е да запали но да работи нестабилно, но при нас въобще не иска да запали ! Слагах и акумулатор на 100 ампера и пак същата работа ! Ако някои знае от какво може да бъде да помогне или почвам да смъквам цялата инсталация и да гледам какво къде и що :D .
×
×
  • Създаване...