Премини към съдържание

Най-активни потребители

  1. TASSO

    TASSO

    Модератор


    • Точки

      20

    • От него общо

      3,298


  2. Светльо Ангелов

    • Точки

      11

    • От него общо

      6,889


  3. kd5332

    kd5332

    Потребител


    • Точки

      9

    • От него общо

      101


  4. Емил Димитров

    Емил Димитров

    Модератор


    • Точки

      4

    • От него общо

      6,860


Популярно съдържание

Съдържание с най-висока репутация от 03/28/2023 в Мнения

  1. Здравейте. Искам да изкажа своята безкрайна благодарност на Милен Z,от гр Пловдив... този човек/не за първи път/по телефона,като знаеше че няма и да вземе пари,ме насочи към точният проблем на Галант 2,4 gdi/само по обстоятелства който обесних,и ми помогна да отстраня пробема с гаснещ двигател без да види колата,като ми спести ходене по гаражни и негаражни маистори който щяха да разпарчдисат всичко и да ме карат да купувам части за да се учат на колата ми!!! защото всяко едно /може да е това/на японски автомобил е минимум 100лева!!! ще намеря начи да го почерпя/защото пловдив ми е доста далеч,и му желая много здраве и късмет в живота!! този човек не е от тази планета!!! този човек за мен е корифей в областа на gdi моторите,и е абсолютен професионалист в работата си !!! адмираций и респект!! Калин Дюлгеров гр Плевен.
    9 точки
  2. Здравейте колеги, Тъй като от известно време нямаме тениски на клуба, задвижихме и този въпрос. Наличните размери: S, L, M, XL, 2XL, 3XL Цена за един брой - 20лв При поръчка на повече от 5 броя цена - 17лв на брой При поръчка на повече от 12 броя цена - 15лв на брой Време на изработка до 15 дни Поръчка може да направите при Весела Колева - https://www.facebook.com/profile.php?id=100087891570373
    6 точки
  3. Докато другите скромничат аз ще заръчам 31 броя, ще ти пиша на ЛС за наложения платеж
    2 точки
  4. 2 точки
  5. Мижавия интерес, е достатъчен отговор...
    2 точки
  6. Аз нямам никакви претенции, ако нямам ангажимент на съответната дата ще дойда. За останалите нямам идея
    1 точка
  7. Пламен е от София (DJ Tymbi) - той също е в час с GDI моторите. J Auto | Джей Ауто | Сервиз за японски явтомобили (japanautoservice.com) Що не проверите при него - много по-лесно и евтино, отколкото репатрак до Пловдив... и съотв. разходи - време/пари. Milen_Z също е проверен/сигурен майстор на GDI/FSI изчадия, но в случая "идва" малко далече... Успех ! ----------------- П.П. Да, този е номерът на моб. тел. на Милен от Пловдив.
    1 точка
  8. Честит национален празник, на феновете на Мицубиши, чувстващи се Българи..
    1 точка
  9. Те ги махат и ги връщат обратно на новото ти стъкло. Това е тяхна грижа.
    1 точка
  10. 1 точка
  11. Чукане на аванс в диапазона от 850 до 2000 оборота ми звучи доста нелогично. Той обикновено започва от 2к нагоре. За да си сигурен трябва да се закачи на дата логер, който да го може да прочете броя детонации. Имам такъв, така че ако не се оправиш, звънни. Разгледай графиката и ще си го обясниш. Детонации започват при по-голям аванс. А и няма как да имаш детонации на празен ход. За мен има 2 варианта; 1вия и по-логичен са хидравличните повдигачи. За мен е това на 99.9 И 2рия е че някой лагер на биела е трънал по пътя си, но като гледам от колко месеца го имаш този проблем, до сега да беше отсвирил.
    1 точка
  12. В Intercars се продават лостов механизъм за Волво S40/V40 на цена от 88лв. Същия е като на Каризмата . Аз съм с такъв и няма ядове вече 3г.
    1 точка
  13. Благодаря много. От това което прочетох мисля че няма място за притеснения. Водата не е много(около 200-300 ml)предполагам, а и е чиста като сълза. Честита Коледа и весело посрещане на Новата Година.
    1 точка
  14. Колега, по-горе беше заявил 2 бр и ги изпратих още вчера
    1 точка
  15. Здравейте, искам 3 бр от календара. Офис на еконт бивш ул. Индустриална 1 Стара Загора 0878685828 Тошко Тодоров .
    1 точка
  16. Здравей, Юлияна, моля запази ми два календара. Ще обсъдим допълнително кога ще мина да ги взема на място.
    1 точка
  17. Здравейте, искам 2 броя от календара. Адрес: гр. Стара Загора, офис "Мототехника" на "Еконт" или "Спиди" - бул. " Ц.С.Велики" № 161, Николай Колев - 0885228055. Лек ден !
    1 точка
  18. За оригинални сегменти се свържете с ТАЗИ фирма. Поздрави!
    1 точка
  19. Здравей, И при мен беше така, при маневриране на паркинга се чуваха някакви звуци и си го обяснявам с приплъзването в раздатъка... и т.н. По-запознатите с механизма могат да го обяснят по ясно. И аз питах насам-натам, никой нищо не обясни, но и пък минаха повече от 5 години от тогава. Карам основно на 2WD и при този режим звука го няма, на 4 WD Auto поставям много рядко, в заснежени и ледени пътища и при мокра настилка ако се налага, защото при 4WD Auto една част от предаването се предва и на задните гуми. С поздрави.
    1 точка
  20. Ширината на джантата (J), ако съответства на ширината на гумата (225 в случая) значи всичко е наред. Иначе различните модели гуми имат(нямат) различен предпазен борд и е нормално различните гуми да седат малко по-различни на джантата
    1 точка
  21. Ролбара е чисто ,нов заедно с закрепващите планки, Подходящ за ASX 2010-2020 430лв 0896507850
    1 точка
  22. Ясно колега, абе ще е закарам на ел монтьор .Може да изгорели крушките защото както пишеш къде трябва да свети габарита при мен,на габарит нищо не свети което ме навява на мисълта че или предпазител или крушки.А колкото до КАТ то КАТ Бургас са луди това е.А за халогените така е купих на хулева позиция като запалиш двигателя халогените светват на 50% като дневни, а като завъртиш в позиция поскане на халогени те светват на 100%.Благодаря колега.
    1 точка
  23. Вики, БРАВО отново за поредната инициатива! Ще си поръчам както за себе си, така иза доста мои познати и приятели!
    1 точка
  24. Моето мнение. Моята е RVR( канадският ASX). Моторът е 2.4 бензин/170 коня/4×4/автоматик/2017г. Мощност си има предостатъчно и поради тази причина шумът от който се оплакват повечето от колегите при по-голяма скорост го няма. Отдавна не бях карал кола на бензин, но поради това, че 80% карам градско реших да бъде бензин. Супер- няма запушени ДПФ, няма регенерации и т.н. Така че покупката зависи от конкретните нужди (семейна, колко деца ще бъдат вътре, градско, извънградско, офроуд, багаж, и т.н.)
    1 точка
  25. Окислени букси и/или крачета на бушончетата за вътрешното осветление, радиото и т.н... след пръскане с контактен спрей и смяна на предпазителите (въпреки че не бяха изгорели) проблема изчезна.
    1 точка
  26. Намерихме ти частите в Автогарант - 0888349015. Втулките от задниия мост ставват от Хюндай. Обади се и се разберете.
    1 точка
  27. Не е личен автомобил, но избора на софийска община определено радва окото.
    1 точка
  28. Здравей, колега, за този Лансер все още имаме разни части останали. Външно каре има налично, носачи цели трудно вече ще се намерят, но имаме съставните им части - шарнир, втулки. За задния мост втулката е малко проблемна с намирането, но и там ще се измисли нещо. Ако искаш свържи се с мен на ЛС да се разберем.
    1 точка
  29. Пробвай и при Люцкан от Варна. Фирма Геомоторс . Занимава се основно с ОЕМ части за Японски автомобили. В нета има контакти.
    1 точка
  30. За много автомобили бай китаец предлага едно просто електронно устройство, което все едно 'натиска' бутона за изключване на старт/ стоп системата след всяко запалване. Ако идеята е да не натискате вие всеки път. Твърде вероятно е и за ASX да има... Нещо подобно на това: Бутон
    1 точка
  31. Здравей, Опита ли да реулираш осветеността на километража от бутона за нулиране на километрите чрез въртене ?
    1 точка
  32. Цените за труд не коментирам. Но купуването на дисплей втора ръка, не е мъдро решение, тъй като рано или късно и той ще сдаде багажа. Презапояването е най-доброто решение според мен. И като ти го върнат, може да си смениш крушките за подсветката профилактично (така и така е свален). Аз на жената му сложих диоди даже и стана много приятно. Бутона би трябвало да не мига. Той има подсветка, за да се вижда в тъмното. Когато е натиснат, стрелките указващи мигачите на таблото мигат. Не виждам основателна причина да ти мига бутона . Поздрави!
    1 точка
  33. http://faq.lancer-club.ru/Исправление_проблемы_«слепой_магнитолы»
    1 точка
  34. Ето ме и мен с така дълго чакания Галант
    1 точка
  35. При моторчето трябва да има опция за ръчно затваряне, шестограм или нещо от сорта което като завъртите да започне да се затваря или отваря. Иначе проблеми може да са много, да е заял люка от боклуци, ръжда и тн. Може да са се разхлабили болтовете на моторчето и да застава на страни, така му се увеличава съпротивлението и спира. Предполагам като разкриете моторчето ще се види проблема
    1 точка
  36. За протокола - казаха ми как да си го оправя.Вдигнах до горе стъклото задържах бутона натиснат за 5 сек. и всичко е наред.
    1 точка
  37. И при мен е размекната тази гума. Поизрязах я, за да не я закачам с крака и толкова. Вероятно може да се измисли някаква замяна с нещо или дори 3д принт, но волана съм го регулирал точно 1 път...
    1 точка
  38. Здравейте, колеги. Продава се Mitsubishi Outlander 2 4N14. Колата е закупена от БС и е с реални километри. Налична сервизна история и документация.Напълно обслужен при Пламен през ноември 2022 с ОЕМ ангренажен комплект, масло, филтри, дифтунги на дюзи и др. Причина за продажбата е необходимост от по-голям автомобил. Това е линка към обявата: https://m.mobile.bg/details/21684410231052979 Ако имате въпроси може да ме потърсите по телефона или Вайбър.
    1 точка
  39. Търсете запазени втора ръка. Иначе с този изолирбанд не е решение.
    1 точка
  40. В крайна сметка отказах се от смяна на пружини. Смених амортисьорите и си поръчах подложки 35 мм (Евгени от Русе) за над чашката на амортисьора .Задницата от 170 мм се вдигна на 220 мм.Отпред беше 200 мм. Минах стенд- имаше нужда от много лека корекция в задния мост. В стабилноста не усещам разлика. Една идея е по- добра,но го отдават на новите Каяби.
    1 точка
  41. Централната гайка на амортесьорите горе се развива.Тя не се вижда защото е в дупката на бомбето скрита.Стегнете ги с гайковерт за по-здраво.Тропането може да ви подлуди.
    1 точка
  42. И аз карам същият автомобил като колегата по горе,а именно мицубиши асх 1.6 117 коня. И съм абсолютно съгласен с колегата и съм много доволен.Само бих добавил да няма и ръжда.
    1 точка
  43. Здравей, аз използвам компресор на OSRAM с обикновен дисплеи и съм много доволен, помпи гумата от напълно изпаднали състояние
    1 точка
  44. Благодарение на колегата Tihoni http://www.mitsubish...user_manual.pdf
    1 точка
  45. Здравейте, не сте споделили какъв е модела на колата, но ще се опитам да дам генерален съвет. Недейте да слагате 10/60 масло, тъй като старата поговорка "да сложим по-дебело масло да уплътнява" не е точно така. 10/40 е горе-долу добър вариант стига да е от по-висок глас като модел и производител. Относно тези добавки които са на пазара споделям по-долу, вие преценете дали този подход е подходящ за вашия случай. Ще споделя нещо от личен опит с 2 по-стари лични японски автомобила (Не Мицубиши), който имаха сходен проблем и с каква процедура успях да намаля значително разхода им на масло (от почти 1,5л/7500км на по-малко от 500мл./7500км). При тях също беше безсимптомно харченето. Взех антикоксов спрей ( https://xadoshop.bg/bg/products/antikoks-p48.html ) . "Идеята" на тези спрейове е да почистят/раздвижат евентуално спекли сегменти. Има и други на пазара, това при мен свърши работа (не го рекламирам). Преди да започна, премерих компресия, която беше в долна граница на спецификациите на производителя. Спазих точно инструкциите които са на опаковката, както и преди това на няколко изгледани клипа в YouTube ( ЛИНК ) . Премерих компресия след антикокса и имаше значително положителни резултати. Тъй като доста отлагания се отделиха при нанасянето на антикокс спрея, взех промивка за ДВГ Ресурс ( ЛИНК ) . Отново спазих инструкциите на опаковката. Следва смяна на масло с визкозитет предписан от производителя и качествен маслен филтър (MANN). След тези процедури разликата в работата и поведението на 2-та автомобила беше значителен. Повече от 1 година (10 000 + км.) след това те все още са в движение без да имат каквито и да е проблеми. Не казвам че това е решение, даже напротив, но когато става въпрос за по-стари автомобили и "закрепването" им за още някоя друга година, това определено даде резултат в моя случай със сравнително малки финансови средства. P.S - Сменете и клапана за картерни газове, разположен на капака на клапаните. Той също е честа причина за прекомерен разход на масло. Споделете какво е дало резултат при вас. Поздрави
    1 точка
  46. http://mmc-manuals.ru/Mitsubishi_Outlander_XL:_Руководства_по_эксплуатации
    1 точка
  47. Който иска от София има при мен. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif
    1 точка
  48. Моята вървеше направо с абсолютно право кормило при 4 разбити накрайника и с доста окапали неща по задницата. След ремонта и последвалия реглаж на стенд, дърпа надясно. За да върви направо воланът трябва де е леко вляво. Гумите 205/50 17" са 2.4 bar предни и 2.2 задни. Разбира се, съобразявам се с естествения наклон на пътя и посоката на вятъра. Ще ида на друг по-добър стенд и вече каквото и да прави, това остава. Принципно имам съмнения в задният мост понеже е от много тънка ламарина. Годинките са доста, корозия, умора на метала, да не забравям и дупките. По някое време няма да може да се вкарат в нормите на стенд с тези "сериозни" мостове. Та аз си мисля че при теб не е от гумите, а или реглажът не е направен добре, или някъде има криво. Гледай градусите на колелата по вертикала и хоризонтала като я качиш на стенд. Най-добрата гума за тази кола според мен (с двигател 2500 сс) е 225/50 16". Може малко да увлича волана в коловози върху асфалта, но дава други предимства в движение. Съответно ЕТ не трябва да е на минимума (ЕТ 35).
    1 точка
×
×
  • Създаване...