Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Най-активни потребители

  1. TASSO

    TASSO

    Модератор


    • Точки

      1

    • От него общо

      3,302


  2. GoFarAta

    GoFarAta

    Потребител


    • Точки

      1

    • От него общо

      38


  3. krasiberk

    krasiberk

    Потребители


    • Точки

      1

    • От него общо

      6


Популярно съдържание

Показване на съдържание с най-висока репутация на 11/14/2021 във всички области

  1. Здравейте, колеги! Преди няколко дни ни oткраднаха катализатора от Паджеро Пинин до ж.к. Лагера, отрязали са над 80см. Разбрах, че още няколко души със същия модел автомобил са пострадали, а последният е с отрязан катализатор на Mitsubishi Lancer. Първата цел на тази тема е да ви предупредя да се пазите, защото без катализатор в близко бъдеще автомобилите ни няма да получават евро стикери и ще станат неизползваеми. Втората цел е да помоля потърпевшите колеги да се включат или да се свържат с мен, за да обменим информация(имам оскъдна, но може би достатъчна), доказателства и като цяло да следим случаите си заедно. Основната цел е да се заловят паразитите, стават крайно нагли и не трябва да ги оставяме безнаказани от закона повече! Колеги, които сте го преживели или даже сте заловили виновника - включвайте се, защото както бях прочел от юрист държавата е наистина виновна в този случай, защото не е задължила пунктовете за изкупуване да изискват документи за собственост на съответния автомобил и лична карта. Също така изкупуващите по сайтовете за обяви(OLX, bazar, alo, facebook marketplace), които нямат лиценз трябва да бъдат глобявани солено и да се проверяват периодично, за да се спре тази практика. Благодаря на всички предварително за отделеното време!
    1 точка
  2. Здравейте! Мога да Ви обясня всичко колега, всички минуси и плюсове. Но ще падне писане, по телефона щеше да ми е по лесно. Ще пиша все пак и други колеги с 4N14 би им било интересно. Въпросното каре е свързващото звено в балансиращата група. Премахне ли се карето, баланс групата не работи. И сега минусите: (1) При тихи 650об.мин. ръце на волана се усещат леки вибрации които над 1000об. изчезват. (2) При стартиране на двигателя се усеща леко притреперване на волана. (3) Отворено двигателно ръце на капака на двигателя,тихи 650об.усещат се леки вибрации на двигателя Но все пак това е дизел не бензин и е нормално да има леки вибрации откъм двигател и волан. И ето тук свършват минусите,като заключение Японските инжинери. са конструирали баланс група и са свели вибрациите предавани от двигателя едвам долувими. Но за сметка на един скъпо струващт модул както за ремонт така и малък експлоатационен живот. Първи симптоми за износване и почукване, тракане се появяват след първите 100х. км. Частичния ремонт, като смяна на каре или вал със зъбно колело не решява проблема.Въпреки че са дадени примерно едни 300-400лева за части и работа. Тоталния ремонт обаче е доста (солен) между 7 и 10х. части и работа и така до следващите 100х. При новите двигатели след 2016 баланс групата е модернизирана и е коригиран проблема.Но собственици на по стара година ако искат да се възползват от новата разработка ще трябва да олекнат с около 10бона а на всичкото отгоре и новата балансираща група е по дълбока та се сменява и картера. От всичко написано до тук става ясно защо се реших да деактивирам баланс групата, кото премахна карето. Работа 80-100лв. време не повече от половин р.д. А сега да посоча и ПЛЮСОВЕТЕ пък колеги Вие преценете. Трите видия които съм побликувал в Ютуб: търсене 4N14 - тракане преди и след.Гледайте ги и дано са Ви от полза. Плюсове: (1)Тракането изчезна остана само работа дюзи и ангренаж. И да вметна сменен пълен к-т верига на 193х. Двигателя е определено по тих както със отворен капак, затворен и от купе разликата се усеща. Смяната на к-т. ангренажна верига предприех заради тракането Но се оказа че шума не идва от веригата а от луфта в карето. Между другото си запазих всички оригинални части за всеки случай. (2)Спестени не малко пари и главоболия от ремонт за нещо не добре конструирано въпреки желанието на Японските конструктори да сведат вибрациите на двигателя до минимум. (3)Оказа се че работеща баланс групата товари доста двигателя, което установих след опреден пробег без балансировка. Разхода на гориво от 6.0л./100 среден падна на 5.5/5.6л. на 100км. Като заключение искам да кажа че плюсовете определено си заслужават но все пак това си е мое мнение. Всичко е въпрос на личен избор. Като имам в предвид мястото, работата и последиците след деактивиране на баланс групата съм обеден че не би трябвало да има каквито и да е последствия с двигателя. Надавам се че бях изчерпателен и полезен.
    1 точка
×
×
  • Създаване...