Активност
- Вчера
- Последната седмица
-
Здравейте idobrev, На старите джанти няма ли данчици? Ако ги преместите на новите джанти, трябва да се калибрират. В сервизната мрежа на "Мото експерт" в страната имат диагностични уреди, с които обучават датчиците на вентилите. Когато купих колата (ASX 2015 г.) TPMS постоянно светеше, без значение от това, че гумите бяха напомпани съгласно предписанието на производителя, както и сменях режимите от борд компютъра. Опитаха в няколко сервиза да прекъснат връзката на датчиците с компа (мислех, че датчици няма), но не успяха. Във въпросния сервиз в Русе установиха, че датчиците са налични (без демотаж на гумите) и за около 20 мин. обучиха и четирите датчика. Цената беше общо 40 лв. с ДДС. След калибриране на вентилите е необходимо да покарате 20-30 м. на 1-ва предавка и, ако са направили всичко както трябва лампата TPMS ще изгасне.
-
max3745 се регистрира
-
Определено малко разнообразие би дошло добре, стига да намерим хотел който да приема такъв тип събирания. Бройте ме семейно.
-
Здравейте колеги, карам аутлендър 2008г. и имам проблем със стъклата на задните врати. При сваляне и качване, много се кривят и трябва да ги наглася ръчно и постепенно. Свалих кората на вратата и установих, че ябълката на рамото на стъклоповдигача стои много хлабаво в шината на стъклото. Естествено помислих, че там е проблема и си купих два нови механизма ( междудругото изглеждат много фалшиво направени) Смених ги и пак същото, стъклото се криви и запира , без помагане с ръка не става. Въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и как да го реша? Да не би в шините които водят стъклата да е проблема или пак е механизма който повдига стъклото?
-
Декодиране на мултимедия
Тема е на TeodorK към темата на icovucov9110 PAJERO / OUTLANDER / ASX / L200 / L300 / ECLIPSE CROSS
И аз се интересувам - следя -
Аз нямам никакви претенции, ако нямам ангажимент на съответната дата ще дойда. За останалите нямам идея
-
Здравейте, въпросът ми е чисто практичен, към всички вас, който притежавате СВТ кутия, във вашите Митсубишита. Имате ли проблеми с вариаторните ви кутии, как се държат, след по-голям пробег? Ремонтират ли се успешно и колко време издържат след ремонт? Бихте ли си взели отново автомобил с такава трансмисия?
-
Здравейте, спрял съм се на Аутлендър 2019г, бензин 2.0, със СВТ. Колата е на 155000 км. Закупена от Митсубиши България, обслужвана само там. След преглед в оторизираният сервиз се установи, смяна на акумулатор, пистов ремък, прахоуловители на предни амортисьори и пробито от корозия резонаторно гърне. Последно обслужване на СВТ 112000км и двигател 140000км. Честно казано колата много ми харесва, НО много ме притеснява СВТ кутията. Какво да очаквам от вариаторна и толкова ли е проблемен, колко го пишат? Благодаря предварително за съветите!
-
Калин1 се регистрира
-
Здравейте , мога да проуча и организирам нещо за Хасковски - Минерални Бани или Смолян . Стига да има желаещи и да е удобно за повечето. Ако желаете да сменим обстановката разбира се . 🫡
- Остаряло
-
Здравейте, Имам нужда от добър майстор за боядисване на коли? Моля да препоръчате читави майстори в гр. София!
-
Ами тогава да действаме. Кога да я направим? На Вонеща вода? Да се обаждам ли?
-
vlatan проследява настройка дисктроник Outlander 2022
-
Предполагам всеки може, просто на мен ми е неудобно вече само аз да звъня и настоявам я на теб, я на него.
-
Само Колев ли може да организира?
-
Ами лично на мен ми е вече неудобно всяка година да моля Колев да прави организация.
-
Няма да пускам нова тема. За съжеление, тази е още актуална
-
oven проследява Mitsubishi Space Wagon
-
Оригинален Мицубиши около 80лв.
-
Здравейте,колеги.Може ли някой да даде адекватна цена за оригинален термостат за лансер 10 1.8 MIVEC 2010г.
-
Форума е ъпдейтнат до последна версия. Заради зачестилите спамове и пробив в акаунтите на някой потребители, вчера качихме и последния секюрити пач. Моля да си смените паролите при първа възможност!
-
valboss проследява Фар и стопове за kolt V
-
fox83 се регистрира
-
П.П. Френски не знам, клипчето го погледнах... Предварителният мирен договор от Сан Стефано, е написан на тогавашният общоприет дипломатически език - френският. На снимките е част от самият физически носител на премирието. Ето и пълният текст: Преамбюл.docx
-
Според мен - не е нормално ! Тоест, на загрял мотор - стрелката за температурата на таблото -> трябва да "кове" на определено място, и НЕ МЪРДА - при каквито и да е условия ! Дали ще спускате - на неутрална, или на скорост, дали ускорявате - вентилаторите (охл. радиатор и ако има климатик - те компенсират.). Температурни датчици (диагностика-какво вижда ЕКУ-то), термостат... Този, за стрелката на таблото - не е "отговорен"/важен за смесообразуването. Успех !
-
Ще бъда благодарен и за други мнения по казуса.
-
така ще кажеш. сигурно е нормално да не помниш, ако се случва и често.... Аз обаче помня и затова не съм стъпвал в сервиза....